"במיוחד בימים אלו אני גאה להיות חלק ממכבי ת"א והכדורגל הישראלי"

כך אמר רמי לוז, שחקן עבר וכיום מאמן במחלקת הנוער של מכבי ת"א שמסביר כמה קבוצתו וקבוצות נוספות נרתמות לתושבי העוטף, הפצועים ואלו שפונו מביתם בכדי לתת להם מעט תחושה טובה בימים הקשים האלו. עוד הוסיף לוז ואמר: "בימים הראשונים לאחר השבת השחורה אי אפשר היה לדבר הכדורגל, היום חודש וחצי מאוחר יותר, צריך להתחיל לחזור לשגרה לאט לאט"

  • על ידי: מערכת גולר
  • 12-11-2023
  • 09:32

רמי לוז, שחקן עבר וכיום משמש כחלק מצוות האימון של מחלקת הנוער של מכבי ת"א אמר את אשר על ליבו בימים הקשים שאנו חווים בימי מלחמת 'חרבות ברזל': "אני ברגשות מאוד מעורבים, אני נמצא בתוך סערת רגשות שמעולם לא חוויתי וחווינו כעם. הכאב והשכול של הנרצחים שלנו ילוו אותי לנצח, יחד עם זאת תחושת האחדות, הכוח והעוצמה שיש רק לעם המיוחד שלנו שבימים קשים אלה, מוכיח שאנחנו עם מיוחד מאוד, עם הנצח".

 

רמי, אתה מאמן במחלקת הנוער של מכבי תל אביב עשיתם משהו מיוחד בימים הקשים האלה?
"כבר מהיום הראשון כל המועדון נרתם לעזור כמה שאפשר. אני מדבר איתך החל ממיץ' גולדהאר, כולל שחקני הקבוצה הבוגרת ומחלקות הנוער, אנחנו המאמנים ועובדי המועדון. כל יום אנחנו נוסעים לכל מקום לשמוע ולשמח במעט את אנשי העוטף. אני מאוד שמח לראות שבהרבה מקומות שאנחנו מבקרים ישנם עוד קבוצות כדורגל שבאים שמגיעות לתמוך. אני גאה מאוד להיות שייך למועדון כמו מכבי תל אביב והכדורגל הישראלי בכלל".

 

מה עם הכדורגל? אתה חושב שניתן לחזור לפעילות? 

"בשבועות הראשונים אחרי היום השחור אי אפשר היה בכלל לדבר על שום דבר ובטח לא על כדורגל. כל מה שהיה מעניין אותי בימים הראשונים זה בריאות השחקנים שלי. חלקם היו בטראומה ופחד, והיה לי מאוד חשוב לעשות המון שיחות אישיות וקבוצתיות לשמוע אותם, להוריד מהם לחץ והיום חודש וחצי אחרי אנחנו מתחילים לחזור לאט לאט לשגרה כמה שאפשר. חשוב מאוד להגיד שהגיבורים האלה שנרצחו, והגיבורים שלנו שממש ברגע זה נלחמים על מנת שנוכל לחיות כאן בשלום ולנהל שגרת חיים. אני חושב שצריך להחזיר את הכדורגל ולהתחיל לחזור לשגרה מלאה לאט לאט". 

 

עוד הוסיף לוז על החזרה לשגרת הכדורגל: "חזרנו להתאמן בשבוע שעבר, חששתי מאוד שהילדים יפחדו להגיע לאימון והיה מרגש מאוד לראות אותם מגיעים כולם, משחקים יחד ונהנים וזה בשבילי היה רגע של נחת בימים האלה. אסור לתת לאף אחד לעצור לנו את החיים.  אנחנו נכאב את החללים, ליבנו יהיה עם החטופים והנעדרים והחיילים שלנו ואנחנו נעלה למגרש ונשחק זה יהיה סוג של ניצחון קטן".

 

מה עם החברים שלך מהכדורגל? אתם בקשר בימים אלו? 

"בימים הראשונים אחרי השבת השחורה יצא לי לדבר עם המון אנשי כדורגל ופגשתי את חלקם. באותם ימים חשבנו שהכדורגל מתגמד לעומת האירועים הנוראיים שעברנו, היום חודש וחצי אחרי אנחנו חושבים שצריך לחזור לאט לאט לשגרה, לדבר שאנחנו הכי הרבה אוהבים לעשות - כדורגל". 

 

לסיום רמי לוז מנסה להרים את המורל לכל אזרחי ישראל וכוחות הביטחון: "אני מרים תפילה שבורא עולם ישמור לנו על החיילים שכרגע נלחמים עבורנו. שיחזיר לנו את השבויים והחטופים במהרה, ושנחזור לשגרה מלאה לדבר שאנחנו הכי הרבה אוהבים - כדורגל. עם ישראל חי ! "

"רמי לוז גאה מאוד במערכת בה הוא עובד"

הוסף תגובה
תגובות
  1. כמו פוליטיקאי (מספיק עם הבלוף 12-11-2023, 12:01)
    כול הכתבה אין כותרת אחת. עסקן ברמות הגבוהות ביותר
  2. אני רק שאלה (הוגה דעות 12-11-2023, 17:27)
    איזה מאמן היה נשאר בתפקידו לאחר 1400 הפסדים ?