"החברים של הילדים שלנו- נהרגו, נפצעו וחלקם נחטפו"

כך אמר צחי טיאר, מאמן וותיק בכדורגל הישראלי ומאמן נבחרת ישראל נשים לשעבר שמסביר שהמלחמה לא פוסחת על אף אחד ואפשר לומר שלכל משפחה יש קשר כלשהו לנפגעי המלחמה. עוד הוסיף טיאר: "לצערי בסופה של מלחמה החיים ממשיכים בזכות הגיבורים ששמרו עלינו"

  • על ידי: מערכת גולר
  • 12-11-2023
  • 15:12

צחי טיאר, מאמן וותיק בכדורגל הישראל ובליגות הנמוכות בפרט, ומי ששימש כמאמן הנשים של נבחרת ישראל אמר לאתר גולר על המצב הקשה בימי מלחמה 'חרבות ברזל': "אני מרגיש עצב נוראי הימים הקשים האלו, העם היה עסוק במלחמות פנימיות ושילמנו מחיר כבד מאוד, אני חושב על החטופים והילדים הקטנים ללא הורים בשבי ואלו ימים קשים בהחלט". 

על דעתו האם צריך לחזור לשגרת הכדורגל או לא אמר טיאר: "קשה לדבר על כדורגל כרגע, המדינה עצובה כל עוד יש לחימה. דברים יכולים להשתנות, אבל צריכים למצוא איזה מתווה לספורט המקצועני, לתת לאנשים בספורט לחזור להתפרנס ואולי לקיים משחקים במקום מרוכז ובטוח. אבל אין ספק שזה מצב לא פשוט - כל יום נקברים חיילים ויש המון מגויסים, כך שהכדורגל".

אני בטוח שאתה בקשר, חברים שלך מהכדורגל, איך הם מרגישים בימים הקשים של המלחמה? 

"האסון הזה נגע בכולם, חברים של הילדים שלנו, נהרגו ונפצעו, חלק נחטפו ולוקח זמן להתאושש מהמקרים האלו. קשה לחשוב על כדורגל, אבל החיים והמציאות חזקים מהכל ולצערי בסופה של מלחמה החיים ממשיכים בזכות הגיבורים ששמרו עלינו".

צחי טיאר מסביר עד כמה המקרים נגעו בכל אחד ואחד מאיתנו (צילום: יח"צ(

הוסף תגובה
תגובות