"אי אפשר באמת לשמוח עד שהחיילים והחטופים שלנו יצאו מעזה"

כך אמר אלירן ג'ורג, מי שמאמן היום במחלקת הנוער של הפועל רמת גן ומגיב לימים הקשים שכולנו חווים במדינת ישראל בתקופת המלחמה. עוד אמר ג'ורג': "קשה לי כרגע לדבר על כדורגל, זו סיטואציה שמאוד קשה לי ואני לא כל כך מצליח לחשוב על כדורגל"

  • על ידי: אוהד רון
  • 28-11-2023
  • 10:56

אלירן ג'ורג' גדל במחלקת הנוער של מכבי ת"א ואף שיחק בקבוצת הבוגרים, עבר דרך כל נבחרות ישראל ושיחק בהפועל ירושלים, הפועל פ"ת, הפועל חיפה ונס ציונה. כיום ג'ורג' משמש כמאמן במחלקת הנוער של הפועל רמת גן. בימים קשים אלו ולקראת חזרה מלאה לשגרת הכדורגל, ערכנו ראיון קצר עם ג'ורג'...
איך התחושות שלך בימים אלו מאז פרוץ המלחמה הקשה והאבידות שלנו ולקראת החזרה של משחקי הכדורגל לפעילות מלאה?
"רגשות מעורבים כמו כולם, מצד אחד כיף לחזור לכדורגל - זה האסקפיזם של כולנו, מצד שני אי אפשר באמת לשמוח עד שהחיילים שלנו והחטופים שלנו יצאו מעזה, אנחנו מתפללים להחזרתם".
מה עם כדורגל? איך ההרגשה לחזור דשא ולאמן?
"קשה לי כרגע לדבר על כדורגל, 1,400 אנשים נרצחו ב-7 באוקטובר, 240 חטופים שמתוכם תינוקות, ילדים ונשים. זו סיטואציה שמאוד קשה לי ואני לא כל כך מצליח לחשוב על כדורגל".

 

[

אלירן ג'ורג יחד עם שחקנים ממחלקת הנוער של הפועל רמת גן


מה אתה חושב על זה שנחזור לשחק בקרוב?
"עם כל הכאב שאנחנו עוברים במדינה כמו שאמרתי בהתחלה, הכדורגל חשוב - זאת בריחה ופריקה בשביל המון ילדים. צריך לזכור שזה דור שסבל כבר מהקורונה והילדים חייבים להמשיך לשחק וללמוד".
לסיום אמר אלירן ג'ורג': "מכאן אני רוצה לשלוח תנחומים לכל המשפחות שאיבדו את יקיריהם ואני מתפלל ביחד עם כל עם ישראל שהחטופים וחיילי צה״ל יחזרו הביתה. אנחנו ננצח, אנחנו עם חזק".
 

אלירן גורג, שחקן עבר עם עתיד גדול לפניו...צילום: יח"צ

הוסף תגובה
תגובות
  1. וכל היום רב אם מאמנים וקללות (מאמן במחלקה 29-11-2023, 00:01)
    בושהההה
  2. מאמן מצויין (פנחס 29-11-2023, 12:11)
    תמשיך ככה !!
  3. מס 1. בארץ (ברק 29-11-2023, 15:59)
    הלוואי על כל ילד מאמן כזה אלירן אתה מקצוען
  4. חסן (עומרי 01-12-2023, 20:10)
    איש יקר מאוד צפוי לו עתיד גדול