תחזית ליגה א' צפון - מחזור 5!

ליגה א' צפון חוזרת לליגה לאחר פגרה של חודשיים... רעננה חייבת לנצח כדי לחזור לצמרת הגבוהה, קריית ים תרצה להמשיך ולנצח כדי להתקרב לצמרת, טירה עושה מקצה שיפורים ומאותתת שהיא רוצה ללכת עד הסוף, בועיינה מחשבת מסלול מחדש ואחי נצרת תרצה השבוע להפוך את המינוס לפלוס...

  • על ידי: סוכנות השחקנים D&A
  • 07-12-2023
  • 13:44

זה הזמן והמקום לאחל לכל החטופים והשבויים שיחזרו הביתה ולחיילי צה"ל שילכו לשלום ויחזרו לשלום, ולאזרחי מדינת ישראל שנדע ימים שקטים ושלווים.

 

נעבור למשחקים:

הפועל רעננה - הפועל בני זלפה
רעננה חוזרת לליגה לאחר פתיחת עונה לא טובה עם 4 נקודות בלבד מתוך 12 אפשריות. ברעננה ירצו להתחיל ולאגור נקודות כדי שהתסריט של שנה שעברה לא יקרה שוב לקבוצה. זלפה יצאה לפגרה בכושר מצוין לאחר ניצחון גדול על אום אל פאחם, בזלפה ירצו להמשיך את הכושר הטוב שמאפיין את הקבוצה בשנתיים האחרונות ולהראות לכולם שזלפה מגיעה לכל משחק נגד כל קבוצה כדי לנצח. הימור: רעננה תנצח.

מ.ס. קריית ים - הפועל מגדל העמק

קריית ים חוזרת לליגה עם חילוף בעמדת המאמן כאשר, עודד קוטר מחליף את דור לוי. קריית ים עם 7 נקודות בדיוק כמו מגדל העמק וניצחון במשחק הזה יכול לתת להן דחיפה חזקה מאוד למעלה. בקריית ים יש סגל מהחזקים בליגה וכל תוצאה מלבד ניצחון תיחשב ככישלון. מגדל העמק מגיעה למשחק לאחר תחילת עונה מצוינת, אם היינו רגילים שמגדל העמק מתחילים כל עונה בצורה חלשה, העונה נראה שהנהלת הקבוצה הפיקו לקחים ובנו קבוצה מאוזנת מתחילת העונה. במגדל יעשו הכל כדי לא להפסיד במשחק. הימור: קריית ים תנצח.

 

עודד קוטר חוזר לקווים כמאמן ראשי (מאור אלקסלסי)

מ.ס. טירה - מכבי אתא ביאליק

הקבוצה מטירה היא הפעילה ביותר בפגרה המאולצת הזאת. הקבוצה צירפה את החלוץ המצוין פיראס גנאיים ואת השוער גולן אלקסלסי ונראה שלנגד עיניהם עומדת מטרה אחת והיא להעפיל לליגה הלאומית בתום העונה הנוכחית. בטירה מקבלים בחזרה את הקשר המצוין עידו גונן, שחוזר מפציעה וכל תוצאה מלבד ניצחון ובטירה יתאכזבו. אתא ביאליק עם סגל שחקנים צעיר ואלמוני, מוכיחים לכולם ששחקנים בכירים הם לא תעודת ביטוח להצלחה. בקבוצה של אתא ביאליק ניכרת טביעת האצבע של המאמן אבי סבג ונראה שהקבוצה מהקריות הולכת להיות הפתעה נעימה העונה. הימור תיקו.
 

עידו גונן חוזר לסגל


הפועל בועיינה - מכבי אחי נצרת
בועיינה של תחילת העונה ובועיינה של החזרה מהפגרה, הן שתי קבוצות שונות בתכלית! המאמן המוכשר אסף בוסקילה, מפנה את מקומו לאחר תחילת עונה טובה ובמקומו ממנים את שאדי חמודה. הקבוצה שהחתימה שחקנים נוצצים, נאלצת מסיבות כלכליות לשחרר מספר שחקני מפתח כמו פיראס גנאים, עודאי שלעאטה, אחמד שיבל והקבוצה שינתה מטרות. אחי נצרת מגיעה למשחק לאחר שהקבוצה כמעט ומוחקת לחלוטין את מינוס 12 הנקודות. באחי נצרת יש קבוצה צעירה ולוחמת, עם מספר שחקני בית ותיקים שמוכיחים שמוקדם היה להספיד את הקבוצה. ניצחון של אחי נצרת, והקבוצה הופכת את המינוס לפלוס. הימור: אחי נצרת תנצח.

הפועל באקה אל גרבייה - הפועל כאוכב
באקה היא הפתעה נעימה. בבאקה השוער רוי בייגל נפצע ובמקומו החתימו את בן ויצמן ששוחרר מטירה. באקה קבוצה צעירה ונמרצת שאצלה בבית קשה מאוד לנצח אותם. כאוכב עם פתיחת עונה רעה, מגיעה למשחק לאחר שהיא אוגרת נקודה אחת מתוך 12 נקודות אפשריות. כאוכב חייבת לחזק את הקבוצה ולהתחיל להביא נקודות, אם הם רוצים להמשיך להיות חלק מקבוצות ליגה א'. הימור: באקה תנצח.

 

רוי בייגל גמר את העונה ובן ביצמן יתפסוס את מקומו (דדי ברק)

מ.ס. צעירי טייבה - מכבי נוגיידאת

צעירי טייבה חווה ועוברת עונה לא פשוטה מכל הבחינות. מהבחינה הכלכלית עומדות כנגד הקבוצה מספר תביעות מצד בעלי תפקידים, מצד שני מהבחינה המקצועית, הקבוצה ללא נקודה אחת בארבעת המשחקים ששוחקו עד עכשיו. לקהל בטייבה מגיע קבוצה חזקה שתהיה גבוה במעלה הטבלה וטוב יעשו אם יתעוררו שם ויעשו סדר מהבחינה הכלכלית. נוגיידאת מגיעה למשחק כשהיא חייבת לנצח ולהתחיל לטפס במעלה הטבלה. גם בנוגיידאת כמו בכל הקבוצות, עושים התאמות מהבחינה הכלכלית וכתוצאה מכך הקבוצה מאבדת את נור ביסאן החלוץ המצוין. הימור: תיקו.

צעירי אום אל פאחם - הפועל כפר כנא

באום אל פאחם רב הנסתר על הגלוי! מצד אחד הקבוצה לא סוגרת את החובות ומצד שני הקבוצה מחתימה שחקנים בעלי שיעור קומה כגון גינגי מחמיד. לאום אל פאחם יש סגל בכיר, אך עדיין אין מאמן לאחר עזיבתו של נידאל שלעאטה. הפועל כפר כנא ממשיכה לייצר את השקט שמאפיין את הקבוצה העונה והקבוצה מצליחה לשמור על כל שחקני הסגל שהיו בקבוצה
לפני היציאה לפגרה המאולצת ונראה שהעונה הקבוצה עובדת בצורה מקצועית מאוד וההנהלה מעניקה שקט למערכת. הימור תיקו.

תחזית של סוכנות השחקנים D@A.

הוסף תגובה
תגובות