קרית ים עולה לפסגה, יבנה וחולון נפרדו בתיקו מאופס

ליגה א' חזרה לפעילות מאז פרוץ המלחמה בשבת השחורה של השביעי לאוקטובר כשברוב מהמשחקים ראינו המון חלודה על השחקנים. בדרום, לוד ניצחה את מלאכי ואדומים אשדוד ניצחה את שעריים כשהיא חולקת את המקום הראשון, בצפון באקה אל גרביה ממצחת את כאוכב ושומרת על המקום הראשון.. קרית ים מביסה את מגדל העמק ונצמדת אליה.. רעננה מנצחת את זלפה, טירה ואתא ביאליק מסיימות בתיקו 1-1 ובועיינה בניצחון מול אחי נצרת

  • על ידי: מערכת גולר
  • 08-12-2023
  • 15:10

משחקי הדרום

הפועל 'אדומים' אשדוד - מכבי שעריים 0-1

קבוצתו של דוד רביבו אירחה את מכבי שעריים וכבר אחרי 5 דקות עלתה ליתרון משער של יהב אפריאט. שעריים שהשיגה על עד למשחק זה 5 נקודות בלבד, לא הצליחה למצוא את הרשת ולקבוע שוויון, ואשדוד מנצחת 0-1 כשהיא עולה זמנית לפסגה יחד עם חולון. 


ירמיהו חולון - מכבי יבנה 0-0

חולון ויבנה נפגשו למשחק מסקרן מאוד בין שתי קבוצות חזקות בליגה א' דרום. בפועל ראינו משחק חלש מאד עם מעט מאוד מצבים, כשרואים את החלודה על השחקנים שלא התאמנו חודשיים וזה ניכר על המגרש כששחקנים משני המדדים הרבו וליפול ולסבול ממתיחות... הדבר היחיד שאפשר היה לציין לטובה, זה חזרתו של מאור אסור מהפציעה הקשה שעבר בידו, והיום הוא חזר לשחק כשנכנס כמחליף, חמש דקות לפני הסיום.

 

מאור אסור חוזר למגרשים לאחר הפציעה הקשה שחווה בידו לפני המלחמה 

 

מכבי קרית מלאכי - הפועל לוד 2-1

על רקע פסק הבוררות שעומד בפני אופיר רגב, לוד יצאה למשחק חוץ מול מלאכי והראתה שזה לא משפיע עליה, אריאל שמחיוף ודניאל אגמי כבשו במחצית הראשונה והורידו את לוד להפסקה ביתרון בטוח של שני שערים. 10 דקות לסיום המשחק, קרית מלאכי חוזרת למשחק, דווקא משער עצמי של לוד, אך זה היה מעט מדי ומאוחר מדי עבור מלאכי שיורדת מנוצחת וכעת בעקבות ניצחונה של לוד, שתי הקבוצות עם מאזן נקודות זהה של 5 נקודות מחמישה משחקים. 

 

במשחק שנערך עוד בטרם פרצה המלחמה, שמשון ת"א ונורדיה ירושלים נפרדו בתיקן 2-2.

 

משחקי הצפון

מ.ס. קרית ים - הפועל מגדל העמק 2-5

הרבה תהפוכות עברו על קרית ים בזמן הפגרה - פציעתו של בן בנימין במסיבת נובה ב-7.10, ועם חילופי המאמנים, היא אירחה היום את הפועל מגדל העמק כשהיא רוצה להשיג ניצחון שלישי ברציפות. קרית ים פתחה נהדר וכבר לאחר 5 דקות עלתה ליתרון משער של ירדן כהן. מגדל העמק חזרה עוד במחצית הראשונה משער של עזת חלאילה. במחצית השנייה קרית ים החזירה לעצמה את היתרון משערים של סלים עמאש ואליאור סיידר, עמית תקתוק צימק עבור מגדל העמק אך שערים של ניר עזריה וסלים עמאש (שהשלים צמד), קבעו את תוצאת המשחק, 2-5 נהדר בדרך למקום הראשון לאחר 3 ניצחונות רצופים.

 

כובשי השערים עבור קרית ים..צילום: עדי דטליס. 


מכבי נוג'ידאת - מ.ס. צעירי טייבה 0-1

נוגידאת ניצחה 'רק' 0-1 את טייבה לאחר שהגיעו לשלל מצבים כששחקניה היו צריכים לכבוש לפחות 4-5 שערים. פאדי עוואד הכריע את המשחק בדקה ה-90 בכדור נייח בודד שמשיג 3 נקודות יקרות. הניצחון הדחוק אמנם משקר אך גם ניצחון של 0-1 זה שלוש נקודות. נוגידאת נראים נהדר, טייבה חייבים להשתפר ולשלם את החובות, אם הם רוצים לשרוד...

 

הפועל רעננה - הפועל בני זלפה 0-2

הפועל רעננה פתחה לא טוב את העונה כשהיא משיגה 4 נקודות בלבד מארבעה משחקים, מנגד זלפה רצתה להשיג ניצחון כדי להידבק לחבורת הצמרת, אך שני שערים של רעננה, של אחמד רביע ויונתן פרבר קילקלו לה את התוכניות וכעת שתי הקבוצות עם מספר נקודות זהה לאחר 5 משחקים. בסיום רעננה מנצחת 0-2 ומתבססת במרכז הטבלה.

 

מ.ס טירה - מכבי אתא ‏ביאליק 1-1

למרות הפגרה הארוכה, קיבלנו היום משחק בקצב טוב בין טירה לאתא ביאליק. מיכאל אשכנזי העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-37 לאחר שער בהתקפה מתפרצת. מתפרצת. מנגד שלום אדרי השווה את התוצאה כשהוא מדייק מהנקודה הלבנה. עד לסיום היו הרבה מצבים לשתי הקבוצות כשנראה היה שנראה שער נוסף שיכריע את ההתמודדות, אך בסיום השתיים נפרדות עם חלוקת נקודות. 

 

הפועל בועיינה - מכבי אחי נצרת 1-2

אם יש קבוצה שהפגרה עשתה לה רע מאוד, היא מכבי אחי נצרת. אחי כאמור פתחה את העונה במינוס 12 נקודות, אך בארבעה המשחקים הראשונים צברה הקבוצה 10 נקודות, כשנראה היה שקבוצתו של מהארן לאלאה בתנופה אדירה. היום, לאחר הפגרה יצאה אחי למשחק חוץ מול בועיינה והפסידה 1-2 ונעצרה במעט. מנגד, בועיינה שעד כה צברה שתי נקודות בלבד, השיגה ניצחון ראשון העונה ונשמה מעט אוויר. 

הפועל בקה אל גרביה - הפועל כאוכב 0-2

המובילה הגאה הפועל באקה אל גרביה ממשיכה ביכולת המשכנעת שלה ומנצחת את כאוכב לאחר שער נדיר במספרת של מוחמד קעאדן ושער נוסף של שאדי מסרוואה. מוחמד עוואדי מאמנה של באקה ממשיך להראות יכולות של מאמן מהרמות הכי גבוהות בארץ.

 

 

במשחק שנערך ביום שלישי, עירוני נשר הביסה במשחק חוץ את צעירי כפר קנא 3-0.

ביום שלישי ייערך המשחק שישלים את המחזור כשצעירי אום אל פאחם תארח את הפועל כפר כנא.

הוסף תגובה
תגובות
  1. העיקר שטייבה יפסידו (בלעום 09-12-2023, 10:37)
    טייבה לא יראו נקודה חבורה הנהלה של נוכלים לא משלמים משכורות אינשאלה לא ינצחו בכלל