"היינו טובים ומסוכנים אבל יש עוד על מה לעבוד"

כך אמר עודד קוטר, מאמנה של מ.ס. קרית ים על הניצחון המרשים על מגדל העמק. עוד הוסיף" מרגש לחזור למגרשים"

  • על ידי: אלמוג פדובה
  • 09-12-2023
  • 14:10

ביום שישי האחרון, לאחר חודשיים של היעדרות, ליגה א' חזרה סוף סוף. במסגרת המחזור החמישי פגשה מ.ס. קרית ים את הפועל מגדל העמק למשחק שהבטיח הרבה וגם קיים עם מבול של שערים. עודד קוטר שהגיע במהלך הפגרה התחיל לעבוד והיום ראינו ניצנים ראשונים. 

 

קרית ים פתחה את המשחק בסערה עם לחץ על השער של מגדל העמק. בדקה ה5' ירדן כהן קבע 1-0 מהיר לכחולים, המשחק התאזן ומגדל העמק הצליחו לחזור עם שער שיויון של עזת חלילאה בדקה ה31'. המחצית השנייה נפתחה באותה הדרך ובדקה ה-48' סלים עמאש קבע את ה2-1. שחקני מגדל העמק טענו באופן מוצדק לנגיעת יד בזמן במהלך, אך השופט התעלם ואישר את השער. קרית ים ניצלה את העצבים של מגדל העמק בשביל לקבוע 3-1 בדקה ה53' משער של אליאור סיידר. מגדל העמק הצליחו להתאפס ועוד לצמק ל3-2 מרגליו של עמית תקתוק, אך קריית ים ניצלה את עייפות הקבוצה בשביל לכבוש שני שערים נוספים מרגליהם של ניר עזריה וסלים עמאש שהשלים צמד. 5-2 בסיום לחניכיו של עודד שהעלה אותם למקום השני בטבלה. 

שחקני קריית ים חוגגים (קרדיט צילום: עדי דטליס)

 

עודד קוטר, מאמנה של קרית ים סיכם לנו את המשחק: "קודם כל, היה מאוד מרגש לחזור אחרי חודשיים שהיינו בלי משחקים רשמיים, מבחינת המשחק היינו טובים ומסוכנים מבחינה התקפית אבל נצטרך להשתפר הגנתית כקבוצה וזה חשוב להמשך הדרך, לגבי טענות מגדל העמק אני לא חושב שאני צריך לדבר על החלטות השופטים. בסופו של דבר אני שמח שחזרנו לכדורגל הישראלי בכל הרמות ומקווה שנוכל להמשיך בשגרה הזאת של הכדורגל".

 

 

עודד קוטר, ניצחון בכורה על הקווים של קריית ים. (קרדיט צילום: אבי רביבו)

הוסף תגובה
תגובות
  1. קריית ים (צדוק הצודק 10-12-2023, 12:01)
    עודד תקשיב הקבוצה שווה ליגה לאומית קל רמה גבוהה אבל חסר לך עושה משחק באמצע בלם ושוער עולים ליגה אליפות
  2. אוהד נטרלי שראה כמה משחקים של קרית ים (ישראל אברגיל 10-12-2023, 19:12)
    מספר 10 ו12 מעל הליגה .עודד שיפר אותם בשמחת חיים ובחיבור חסר בלם טוב ושוער וקריית ים בפבואר כבר עלתה ליגה .