עוואדי: "הייתה קבוצה אחת על המגרש", פרהוד: "אנחנו פראיירים שלא הבקענו את שלל המצבים"

כך אמרו מאמנה שם באקה אל גרבייה וכאוכב בסיום המשחק בו באקה, מוליכת הטבלה, מנצחת 0-2 את כאוכב משערים של מוחמד קעדאן ושאדי מסארווה במחצית השנייה. חנא פרהוד: "מאוכזבים שלא הבקענו", עוואדי : "אולי החצי ראשון היה שקול, אבל בחצי השני הייתה רק קבוצה אחת על המגרש"

  • על ידי: מערכת גולר
  • 09-12-2023
  • 11:21

מוליכת ליגה א' צפון, הפועל באקה אל גרביה, גברה על הפועל כאוכב מתחתית הטבלה בתוצאה 0-2, כאשר מוחמד קעדאן כבש במספרת מהסרטים ושאדי מסארווה הוסיף עוד שער שחתם את התוצאה. 

 

מאמן הפועל באקה אל גרבייה, מוחמד עוואדי, שיכול היה לחייך בסיום המשחק, סיכם ואמר: "המחצית הראשונה הייתה שקולה עם שתי הזדמנויות טובות שלהם, שתי הזדמנויות טובות שלנו. אם להגיד את האמת, אנחנו לא נכנסו טוב למשחק. במחצית השנייה חזרנו ליכולת שלנו והייתה רק קבוצה אחת על המגרש. יכולנו לנצח גם מעל 2-0 אבל אנחנו מסתפקים בזה ונמצאים עם הפנים למשחק העונה בשבוע הבא מול קרית ים המחוזקת".

 

חנא פרהוד היה מאוכזב מאוד בסיום המשחק (אלמוג אליאס)

 

מאמן כאוכב, חנא פרהוד, סיכם את ההפסד ואמר: "אנחנו פראיירים, במחצית הראשונה יצאנו מאוכזבים שלא הבקענו ואם היינו מבקיעים התוצאה הייתה שונה לגמרי והיינו מנצחים. עם פתיחת המחצית השנייה ספגנו גול, אז שיניתי את סגנון המשחק כדי להשוות ולצערי ספגנו שער נוסף. עד הגול היה משחק שווה בשווה ולנו אפילו היה הזדמנויות לכבוש. וגם טעות שיפוט במחצית ראשונה שהייתה יכול לעלות להם בכרטיס אדום".

עוד הוסיף פרהוד על החוסרים איתם התמודד: "אסור לשכוח שהיו חסרים לנו 4 שחקני הרכב, 3 פצועים ואחד שלא עבר אלינו מסכנין שאני בטוח שאיתם היינו נראים הרבה יותר טוב".

בשבוע הבא אתם נגד צעירי כפר כנא, איזה משחק נראה? 

"אין ספק שכפר כנא קבוצה טובה וקבוצת צמרת. כל משחק בליגה א' זה משחק קשה! נבוא נעשה את המקסימום כדי לצאת עם נקודות".


 

מוחמד עוואדי היה מאושר בסיום לאחר הניצחון החשוב (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בכין (גווד 09-12-2023, 12:44)
    חנא הבכין
  2. כוכב יורד (משה 09-12-2023, 15:50)
    קבוצה עם קדר אחורי שלא יודע למסור, לא פלא שלא תגיע למצבים ולא תכבוש. מאמן שמאמין בעוזרי טיחיים בתור שחקנים. חחחח
  3. מכווכב (עבד 10-12-2023, 10:36)
    אתה רק בוכה חנא..זה לא כדורגל רק הגנה אתה עושה אנחנו מועמדים לירידה ..לך הביתה כבר