תחזית ליגה א' צפון - מחזור 6 !

רעננה מנצחת ומתחילה לצבור גובה, קריית ים מתחילה להתחבר ולהראות את האיכויות הבלתי נגמרות שיש בקבוצה, באקה ממשיכה להציג כדורגל מלהיב ונראה שלא במקרה היא נמצאת בצמרת, אום אל פאחם מנצחת ומורידה מהלחץ, נוגיידאת מנצחת את טייבה ומתחילה לאגור נקודות, אחי נצרת רושמת את הפסד הבכורה העונה וכאוכב וטייבה לא מצליחות להתרומם... מה יהיה במחזור השישי? הכל בתחזית השבועית...

  • על ידי: אוהד רון
  • 18-12-2023
  • 14:12

ונעבור למשחקים:

בני זלפה - מ.ס. טירה

משחק בין שתי קבוצות שרצו לחזור מהפגרה בצורה אחרת... מצד אחד זלפה מפסידה לרעננה לאחר שלא עשתה הכנה אידיאלית והקבוצה תעשה הכל כדי לא להיגרר להפסד שני רצוף. מנגד טירה קיוותה לחזור עם ניצחון על אתא ביאליק לאחר השדרוג בסגל שנעשה בפגרה, בטירה יודעים שאם הם רוצים לחלום על הצמרת הם חייבים הפעם לחזור עם ניצחון ולא למעוד נגד זלפה. תחזית: טירה תנצח.

 

מכבי אחי נצרת - מכבי צעירי א.א.פאחם

אחי נצרת רושמת את הפסד הבכורה העונה לאחר שהקבוצה פתחה את העונה בצורה מרשימה. באחי נצרת יעשו הכל להפוך את המינוס לפלוס ולהוריד את הגיבנת של הפחתת הנקודות שהקבוצה סוחבת איתה. א.א.פאחם לאחר ניצחון והקבוצה כבר חזק בענייני הצמרת , באום אל פאחם יש סגל שחקנים מוכשר ובכיר שאמור לקחת את הקבוצה הכי גבוהה שאפשר. תחזית: אום אל פאחם תנצח.

 

שחקני אחי נצרת חוגגים. רוצים לחגוג גם מול אום אל פאחם. צילום: אבי רביבו

 

מכבי נוגיידאת - הפועל בועיינה
הדרבי של הכפר. גם העונה הנוכחית הדרבי הוא משחק מסקרן מאוד ,מצד אחד מדובר על המון יוקרה ומצד שני מדובר על שתי קבוצות שנמצאות בכושר טוב ורשמו ניצחונות במחזור האחרון. נוגיידאת תרצה לרשום ניצחון שני ברציפות שייתן לה אוויר וירחיק את הקבוצה הרחק מהתחתית נכון לעכשיו. מנגד בועיינה סוגרת את המינוס בצורה מרשימה והקבוצה יודעת שניצחון יקרב אותה לחבורת הצמרת וייתן להם המון שקט וביטחון. תחזית: תיקו.

 

עירוני נשר - צעירי טייבה

נשר כמו בכל עונה מעמידה קבוצה צעירה ודינמית, קבוצה שסך כל החלקים אצלה עולה על השלם ומסתבר שמי שנותן לצעירים לשחק, בסופו של דבר גם קוטף את הפירות. נשר עם 7 נקודות וניצחון על טייבה ייתן לקבוצה פתיחת עונה שאפילו קברניטי הקבוצה לא חשבו עליה. מנגד טייבה זה סיפור עצוב, הקבוצה לא מצליחה להתרומם ובהנהלת הקבוצה ומנהיגי העיר חייבים לעשות הכל כדי שהקבוצה תשרוד. השבוע בטייבה מחזקים את הקבוצה עם מוראד אבו ענזה הוותיק וממנים למאמן את איציק שאקי שמגיע מהמחוז הדרומי וינסה לעשות את השינויים שיעזרו לקבוצה. תחזית: נשר תנצח.

 

הפועל מגדל העמק - מכבי אתא ביאליק

מגדל העמק מפסידה לקריית ים והקבוצה לא נראית טוב במשחק החזרה מהפגרה. במגדל העמק יעשו הכל כדי לנצח ולאגור עוד 3 נקודות שישרתו את הקבוצה במהלך העונה ויתנו לה שקט מקצועי. אתא ביאליק היא עד עכשיו ההפתעה הנעימה של הליגה, הקבוצה של אבי סבג יוצאת לכל מקום ומשחקת כדורגל חיובי ומגיעה כדי לנצח. השבוע יחסרו באתא ביאליק את גל בן נעים הבלם שקיבל אדום בטירה, והקבוצה תעשה הכל כדי לנצח ולסמן וי ולעשות עוד 3 נקודות. תחזית: תיקו.

 

הפועל כאוכב - צעירי כפר כנא
כאוכב עם פתיחת עונה רעה והקבוצה עם נקודה אחת מ-15 אפשריות. בכאוכב חייבים לחזק את הסגל ועדיף עכשיו שלא יהיה מאוחר. מנגד, צעירי כנא מגיעה למשחק שיסמן לאיפה הקבוצה מכוונת השנה, ניצחון של כפר כנא והקבוצה תראה את הצמרת מקרוב. בכפר כנא יעשו הכל כדי לנצח ולחזור עם 3 נקודות במיוחד לאחר המעידה מול נשר. תחזית: צעירי כנא תנצח.

 

מ.ס. קריית ים - הפועל באקה אל גרביה

קריית ים עם ניצחון במחזור הקודם על מגדל העמק תוך כדי תצוגת כדורגל איכותית. לקריית ים יש חלק התקפי סופר איכותי ולא במקרה קריית ים היא קבוצת ההתקפה הטובה בליגה. בקריית ים יעשו הכל לנצח ולכבוש מעכשיו את המקום הראשון. מנגד, באקה היא הפתעה נעימה, והם ממשיכים את הדרך של העונה הקודמת והקבוצה ממשיכה להציג כדורגל איכותי והתקפי. באקה מגיעה למשחק כשהיא במקום הראשון וגם השבוע תרצה להמשיך ולהיות בו. תחזית: קריית ים תנצח.

 

הפועל כפר כנא - הפועל רעננה
כפר כנא רושמת הפסד לאחר שלושה משחקים בהם הקבוצה לא הפסידה. לכפר כנא יש קבוצה טובה ואיכותית שלמרות שהיא הפסידה במשחק הקודם, הקבוצה הציגה יכולת מצוינת והייתה רק חסרה הרגל המסיימת. רעננה רוצה צמרת בכל הכח ובמחזור האחרון היא מנצחת את זלפה במשחק שהיה שקול ברובו, ואלמלא הכושר הלקוי שזלפה נמצאת בו, התוצאה הייתה אחרת לחלוטין. רעננה מגיעה למשחק לא פשוט שאסור לה לאבד בו נקודות. תחזית: תיקו.

תחזית ליגה א' צפון - מחזור 6 !

הוסף תגובה
תגובות
  1. פשלה (בקאווי 18-12-2023, 17:24)
    כבר יש לך שתי פאשלות בניחוש
  2. קריית ים מפסידה . בע"ה (אחד שמבין 18-12-2023, 17:28)
  3. איכות (בקאווי 19-12-2023, 11:36)
    הזכּרת שקרית - ים עם חלק התקפי סופר איכותי ………אם היית מכבד את עצמך ואת המקצוע , היתה חובה עליך להזכּיר שלבאקה יש את ההגנה הטובה ביות . לראיה , באקה ספגה עד כּה רק שער אחד בזמן שקרית-ים ספגה שמונה שערים , וזה ממש לא שולי