״בועיינה גנבו שער והסתגרו"

כך אמר מאמנה של מכבי נוג׳יידאת, עיסא נוג׳יידאת לאחר ההפסד של קבוצתו אמש מול הפועל בועיינה משער במצב נייח של מוחמד עומרי. עוד מוסיף המאמן: ״היינו יותר טובים, הגענו לכמה מצבים בטוחים לכיבוש ולא היה לנו רגל מסיימת. תיקו היה משקף"

  • על ידי: אוהד רון
  • 20-12-2023
  • 08:26

הפועל בועיינה ניצחה אמש את הדרבי הגדול של נוגיידאת 1-0 משער כבר בדקה שלישית של מוחמד עומרי. פאדי עוואד ואחמד סבע הורחקו מנוגיידאת, כשמנגד הורחק חאלד סולימן.

 

בסיום המשחק, דיברנו עם עיסא נוגיידאת, מאמנה של מכבי נוג׳יידאת שאמר: "קיבלנו שער בדקה בשלישית מכדור נייח ומאז הם הסתגרו. קיבלנו אדום בדקה ה-25 ואז היה משחק שקול. שיחקנו יותר ממחצית בעשרה שחקנים והיינו יותר טובים, לחצנו אותם הגענו להמון מצבים, הם הסתגרו ולנו לא הייתה רגל מסיימת והיה חסר לנו מזל. בהמשך קיבלנו עוד אדום וגם הם קיבלו אדום, לסיכום אני חושב שתיקו היה משקף את המשחק. הם הגיעו לשני מצבים, אנחנו לשלושה או ארבעה מצבים וכמו אמרתי תיקו היה משקף. הם ניצלו מצב נייח ואנחנו לא הצלחנו וזה בהחלט הפסד מעצבן״.

 

לגבי המשך העונה אמר עיסא: ״אנחנו חייבים להתחזק בחלק בהתקפי ולא רק בגלל המשחק הזה, אלא בגלל שבכל המשחקים אנחנו מגיעים להרבה מצבים ולא מנצלים זאת, אין לנו רגל מסיימת ואנחנו נביא מישהו בתקווה בתקופה קרובה״.

 

לסיכום אומר המאמן: "נתקן מה שצריך לתקן, הפנים כבר למשחק הבא מול צעירי אום אל פאחם".

עיסא נוג'יידאת נשמע מאוכזב לאחר ההפסד לבועיינה

הוסף תגובה
תגובות
  1. יאללה (יוסי 20-12-2023, 09:43)
    תפסיק לבלבל בשכל עם מילים מבלבלות כדי לכסות על ...זה שכרגיל מכרתם אחד לשנייה את המשחק פיל באלאד אל סלאם