צופי חיפה זוכה בגביע המחוז!

צופי חיפה זכתה בגביע המחוז לאחר ניצחון 0:3 מול ג'ת. מ.כ.צופי חיפה סמיר פהרוד, זכתה בגביע מחוז שומרון אחרי ניצחון חלק בגמר מול ג'ת 0:3 משערים של שתרובי מוחמד, עוביידה טאהא ורוברט ארחיל. חניכיו של שחר סימן טוב גילו עליונות מהרגע הראשון ועלו לשלב הבא

  • על ידי: מערכת גולר
  • 22-12-2023
  • 10:07

לאחר הזכיה בגביע המחוז והעלייה לשלב הבא, דיברנו עם חנא פרהוד מהבעלים של הקבוצה שאמר: "ניצחון גדול נגד קבוצה מצויינת. זו זכיה בפעם השניה ברציפות נגד אותה קבוצה ובאותו מגרש, אני גאה בשחקנים ובצוות המקצועי - המאמן שחר סימנטוב ודורון בן דור קבלן העליות. הזכיה הזאת מוקדשת לאבא שלי זכרונו לברכה, זו פעם ראשונה שהוא לא איתי ברגע המשמח הזה ואני מקווה שהוא רואה אותנו ושומר עלינו מלמעלה: אבא אתה חרוט אצלי בלב עמוק! ״

 

מאמן הקבוצה, שחר סימן טוב, אמר לאתר גולר לאחר הזכיה: "ניסינו בתקופה קצרה לבנות הכל מחדש ולמרות שאנחנו לא במצב אופטימלי של כושר משחק, עשינו את המוטל עלינו וזכינו בגביע. עכשיו חשובה ההמשכיות״.

 

המנהל המקצועי של צופי חיפה, דורון בן דור, שרשם עד כה חמש עליות ליגה ושלושה גביעים אמר: ״יש לנו חבורת שחקנים גברים ואיכותים שלמרות המשבר האחרון שעברנו, במהלכו החלפנו חצי קבוצה, ידענו בתקופה קצרה של שבועיים יחד עם ההנהלה והצוות המקצועי להעמיד קבוצה איכותית ביותר שמקומה בליגה ב' ".

 

מנכ"ל המועדון, ג'ורג' אסעד, שדואג לכל מחסור בקבוצה, חבר ההנהלה והרוח הגבית, סטו יעקוביאן, כמו הבעלים של הקבוצה וחנא פהרוד ברכו את השחקנים על הזכייה בתואר.

 

באדיבות אתר פאנט

הוסף תגובה
תגובות