נבחרת המחזור - ליגה א' צפון מחזור 8!

המחזור השמיני בליגה א' צפון הסתיים. מחזור בו טייבה עוצרת את קרית ים החזקה במשחק חוץ, באקה נעצרת נגד צעירי כפר כנא אום אל פאחם ממשיכה לנצח ורעננה מנצחת את נוגידאת ועולה לפסגה. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הצפון? שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 02-01-2024
  • 15:04

מצטייני המחזור:

שוער: עמית סרוסי (הפועל רעננה)

שוערה המצויין של רעננה היה במיטבו מול נוג'ידאת, שמר על שער נקי משחק נוסף והוא סופר כבר חמישה משחקים ללא ספיגה ורואים את זה בתוצאות הנהדרות שקבוצתו משיגה. שוער טוב זה חצי קבוצה. 

 

עמית סרוסי, שוער רעננה סופר כבר חמישה משחקים ללא ספיגה. צילום: חגאג רחאל

 

הגנה:

דניאל אוקנין (הפועל מגדל העמק)

מגנה הצעיר והמוכשר של מגדל העמק, בשנה הראשונה בבוגרים משחק קבוע בהרכב קבוצתו. מול בני זלפה בישל שניים ותמך רבות בצד ההתקפי לצד עבודה נהדרת בהגנה. 

 

נאסים אבו יונס (צעירי אום אל פאחם)

בלמה הנהדר של אום אל פאחם, היה מצויין מול נשר, הראה ניהול משחק בחכמה בחלק ההגנתי עם הרבה מנהיגות ולא סתם נשר לא הצליחה לכבוש מול אום אל פאחם - הרבה בזכות הבלם הבכיר. 

 

בן כהן (צעירי טייבה)

מגנה של טייבה היה מצויין מול קרית ים, סגר היטב בהגנה, תמך רבות בהתקפה וייצר מצבים לחבריו שבאחד מהם נכבש שער היתרון לקבוצתו. 

 

קישור:

דודו אדרי (מ.ס. טירה) - כוכב המחזור!

קשרה המצויין של טירה, אומנם ביקש לעזוב אך לא עושה רושם שעבד טיטי ייתן לו ללכת לאחר ההצגה שלו מול מכבי אחי נצרת בחוץ. אדרי כבש צמד שערים והוסיף בישול היישר לראשו של פיראס גנאיים. אין ספק שדודו אדרי הוא קשר מהטובים בליגה. 

 

דודו אדרי, כוכב המחזור של ליגה א' צפון (מאור אלקסלסי)

 

עידו גונן (מ.ס. טירה)

קשרה המצויין של טירה, מוכיח העונה איזה שחקן מצויין יש להם. גונן בישל שלושה שערים וממש התפוצץ מול אחי נצרת. טירה עם ניצחון ענק על אחת הקבוצות החזקות בליגה. שאפו!

 

ספואן זועבי (הפועל בני זלפה)

הקשר-חלוץ של בני זלפה היה מהבולטים בקבוצתו, כבש שני שערים שהביאו נקודה לקבוצתו ולא הפסיק להטריד את הגנת הפועל מגדל העמק. 

 

זועבי עם צמד שערים חשוב עבור בני זלפה

 

מוחמד כליבאת (צעירי כפר כנא)

איזה שחקן ענק כליבאת! היה מצויין מול באקה החזקה, ולמעשה עשה ככל העולה על רוחו, בישל שני שערים והיה יכול לכבוש בעצמו שער או יותר. רואים שכליבאת שחקן מעל הליגה. 

 

מוחמד כליבאת, שחקן שגדול על ליגה א'!!!

 

התקפה:

מוחמד עומרי (הפועל בועיינה)

חלוצה של בועיינה כבש צמד שערים והיה מסוכן מאד ליד שער היריבה. עומרי לא הפסיק להטריד את הגנת היריבה ויכול היה לכבוש שערים נוספים. 

 

דודו דרוויש (צעירי אום אל פאחם)

חלוצה של צעירי אום אל פאחם לא מפסיק לכבוש העונה ומוכיח איזה חלוץ מצויין הוא. מול נשר הוא כבש שער  ובישל שער נוסף ועזר לקבוצתו לנצח גם את נשר החזקה. 

 

אנס נסאר (צעירי כפר כנא)

חלוצה של כפר כנא היה מצויין מול באקה, הטריד רבות את הגנת היריבה, סיכן את השער וכבש צמד שערים שהביא ניצחון מרשים לקבוצתו. 

 

חיים סירוטקין, מאמן המחזור של ליגה א' צפון (רמי גרידיש)

 

מאמן המחזור: חיים סירוטקין (מ.ס. טירה)

אסי אלימלך הוביל את קבוצתו לניצחון על נוגיידאת, הישאם זועבי עשה ניצחון גדול על המובילה באקה אל גרביה, אבל מעל כולם הרשים השבוע חיים סירוטקין, מאמנה של טירה שעשה ניצחון ענק על אחת הקבוצות החזקות בליגה, מכבי אחי נצרת. שאפו ענק לסירוטקין הגאון ולקבוצתו המצויינת! 

נבחרת המחזור - ליגה א' צפון מחזור 8!

הוסף תגובה
תגובות