תחזית ליגה א׳ דרום: מחזור 11!

המחזור ה-11 בליגה א׳ דרום הגיע. מחזור בו המובילה מכפר שלם יוצאת למשחק חוץ קשה מול יבנה ואילו דימונה משחקת מול חולון שאיבדה גובה לאחרונה. בתחתית מרמורק מארחת את הרצליה והבקעה את כפר קאסם. ומה עם יתר המשחקים? מי תנצח? מי תפסיד? שווה לראות..

  • על ידי: אוהד רון
  • 18-01-2024
  • 12:03

ונעבור למשחקים:

ירמיהו חולון - מ.ס. דימונה

חולון פתחו נהדר את העונה אבל במחזורים האחרונים עושה רושם שהם מאבדים קצת גובה. מנגד דימונה עושה רושם שמתחילה להתחבר והיא סופרת כבר ארבעה ניצחונות רצופים והיא במומנטום מצויין. חולון יודעת שהפסד שלה והחלום על הלאומית כבר בשישי יכול להיעלם. חולון קבוצה טובה אבל תיקו יתאים לשתי הקבוצות. ואני גם לא זוכר מתי דימונה ניצחה את חולון אם בכלל ניצחה? ההימור שלי: תיקו.

 

שחקני כפר שלם בתקופה נהדרת. ינצחו את יבנה? צילום: אבי רביבו

 

מכבי יבנה - הפועל כפר שלם

מכבי יבנה החליפו מאמן, אבל כנראה נשארו עם אותה בעיה - חולשה. יבנה זה מקום מסודר אולי הכי טוב בליגה עם מגרש נהדר, תקציב גדול וראש עיר תומך, אבל לפעמים כשטוב מדי השחקנים נראים שבעים ולא משקיעים כפי שמצפים מהם. מנגד כפר שלם בנו העונה קבוצה של צעירים סופר מוכשרים ויחד עם החיזוק שהגיע לאחרונה, הם נראים מעולה. כפר שלם עדיפים. ההימור שלי: ניצחון לכפר שלם. 

 

אדומים אשדוד - הפועל לוד

השבוע אדומים הפסידו להרצליה ובאו בטענות גדולות על השיפוט, למרות שלדעתי השופט היה חלש לשתי הקבוצות והיה להם שלל מצבים כדי לנצח, אז עדיף שיבואו בטענות לעצמם ויעשו חשבון נפש עם עצמם לפני שבאים להאשים אחרים - הם פשוט מאכזבים וחייבים שינוי. מנגד אופיר רגב ממשיך לעשות בית ספר לליגה ולמרות ההפסד למודיעין בשבוע שעבר, הוא מגיע לאשדוד כדי לנצח וללמד את כל המאמנים שללא עמידה בקו 4 או קו 5, הוא מגיע כדי לנצח את המשחק באשדוד. לדעתי האדומים עדיפים והם גם ינצחו ובקלות. ואופיר רגב יעשה חשבון נפש לעצמו. ההימור שלי: ניצחון לאשדוד. 

 

הפועל מרמורק - הפועל הרצליה

לא ברור איך קבוצה כמו מרמורק שהביסה 4-0 בדרבי את שעריים החלשה, נמצאת במקום האחרון בליגה. לא ברור איך הקבוצה הבכירה ברחובות שמשחקת טוב לא מנצחת כל משחק? הרצליה מגיעה למשחק לאחר ניצחון גדול מבחינתה על אדומים אשדוד ועידן דוד צובר ביטחון כמאמן ויגיע במטרה לנצח. שתי הקבוצות ירצו לנצח אך המשחק יסתיים ללא הכרעה בגלל תנאי המגרש. ההימור שלי: תיקו.

 

"דייגו סימאונה" הישראלי. יכול להיות מרוצה מהקובצה שבנה העונה. 

 

שמשון ת"א - מכבי קרית מלאכי

שמשון ת"א בעונה גדולה, תקציב נמוך עם הרבה שחקנים צעירים ו"סימאונה" אחד על הקווים. חי אבייב בעיני הוא דייגו סימאונה של אתלטיקו מדריד, המאמן הצעיר והמוכשר לקח מועדון שלרוב התמודד בתחתית והפך אותו באותו תקציב לאחת הקבוצות החזקות בליגה שיכול לנצח כל קבוצה - בטח את קרית מלאכי שגם בלי לשחק זכתה בניצחון טכני על בקעת הירדן. ההימור שלי: ניצחון לשמשון. 

 

עירוני מודיעין - מכבי עירוני אשדוד

ארז בנודיס מרשים העונה עם מודיעין והפך את המועדון הזה לאחד המועדונים הטובים בליגה. מנגד אשדוד עם או בלי מאמן קבוע, ממשיכים להציג יכולת טובה ואם לא יהיו בעיות של כסף בקבוצה הם יסיימו בפלייאוף עליון. צפוי משחק שקול מאוד. ההימור שלי: תיקו. 

 

הפועל בקעת הירדן - שמשון כפר קאסם

משהו לא טוב עובר על הבקעה העונה וגם כשהם מוציאים תיקו מול מלאכי הם עושים טעות וחוטפים הפסד טכני. מנגד שמשון כפר קאסם עם מוריניו על הקווים עושה עונה נהדרת, התאוששות יוצאת מהכלל והם עדיפים על הבקעה אבל אני חושב שהבקעה יתעלו על עצמם וינצחו השבוע כי אם לא, גם שם יתחילו עם השינויים. ההימור שלי: ניצחון לבקעה.

 

מרמורק חוגגת לאחר הדרבי הגדול. האם יחגגו גם אחרי הרצליה? צילום: דוברות מרמורק

 

בית"ר נורדיה ירושלים - מכבי שעריים

נורדיה רק עלתה העונה לליגה א׳ והם חסרי ניסיון וזה מתבטא בתוצאות, אבל הקבוצה מתחילה לפתח אופי במשחקים האחרונים ואין לי ספק שהם ימשיכו לצבור נקודות וינצחו את שעריים החלשה. ההימור שלי: ניצחון לנורדיה. 

תחזית ליגה א׳ דרום: מחזור 11! (צילום: אלכסנדר בוך)

הוסף תגובה
תגובות
  1. באים לשבור את המנחוס (אוהד דימונה 18-01-2024, 12:33)
    ניצחון מחר על חולון, חולון במשבר גדול ודימונה במומנטום אדיר, אני לא רואה מצב שחולון מצליחה לצאת מהמשבר דווקא נגדנו מחר, להערכתי ניצחון קל לדימונה
  2. שעריים חלשה מרמורק יש טבלה (עידן 18-01-2024, 12:45)
    הטבלה לא משקרת
  3. שעריים לא תפסיד (שעריים 18-01-2024, 12:56)
    כל פעם שגולר רושם בתחזית הפסד לשעריים שעריים מנצחת.
  4. שעריים מחר מנצחים (שעריים רחובות 18-01-2024, 13:11)
    מה שאתה עומר יוצא הפוך מחר שעריים מנצחים ואתה תוכל את הלב שלך
  5. טור מיותר לחלוטין (הוגה דעות 18-01-2024, 14:11)
    את מי מעניין מה אתה חושב שיקרה ?נחכה לסיום המשחק ואז נראה מי ניצח ולמי לא היה מספיק כסף
  6. שעריים (אחד שרואה את הנולד 18-01-2024, 14:28)
    שעריים הופכת להיות הקבוצה החזקה בליגה, עוד ניצחון מחר ללא ספק ובעזרתו יתברך על נורדיה. תתחילו לספור את שעריים
  7. תכל'ס את מי מעניין התחזית שלי הריי הכל לפי אינטרסים וסגירת חשבונות מול קבוצות (מני 18-01-2024, 16:32)
  8. זה כתב מטומטם (שערוקי 18-01-2024, 18:01)
    מרמורק מקום אחרון הוא אומר קבוצה חזקה
  9. כתב דביל (שערוקי 19-01-2024, 06:08)
    שעריים חלשה ??זבל של כתב שעריים לא תפסיק להוציא לך את העיניים היום זה הזמר והגנן
  10. אוהד רון (רפי 19-01-2024, 08:15)
    לסגור את האתר גולר אתר מגמתי מגעיל כל הזמן מדגיש הקבוצה הבכירה בעיר הוא כנראה ישן מזמן שעריים הבכירה בעיר הטבלה לו משקרת בשנה הבאה שמרמורק תדחק בליגה ב הוא יכתוב הקבוצה הבכירה בעיר תמחק מרמורק אמן
  11. מקנא בשעריים אוהדי? חחחחח (נחום 19-01-2024, 15:23)
    כואב הלב עליך כבר 9 נקודות הפרש ועדיין אתה קורא למרמורק הקבוצה הבכירה נשבע כואבת הבטן מצחוק