טירה נצמדה לרעננה, מודיעין ניצחה את שעריים

בעקבות סיבוב ח' של גביע המדינה ותנאי מזג האוויר בסופ"ש זה, 5 משחקים בלבד שוחקו היום במסגרת המחזור ה-12 של ליגה א', ארבעה משחקים בדרום ומשחק אחד בצפון. בדרום: הדרבי של שמשון הסתיים בתיקו מאופס, חולון ניצחה את מלאכי ואדומים פספסה הזדמנות להיצמד לשתי הראשונות, בצפון טירה ניצחה את קרית ים ונצמדה לרעננה שמשחק הופסק באמצע. המשחק בין צעירי טייבה להפועל בועיינה נדחה בשל תנאי מזג האוויר

  • על ידי: אוהד רון
  • 26-01-2024
  • 15:23

משחקי הדרום:

שמשון כפר קאסם - שמשון ת"א 0-0

בדרבי של שמשון, משחק ענק של שוער כפר קאסם מנע הפסד לקבוצתו עם תצוגת שיא לשוער כפר קאסם שהשיא, היה בדקה ה-30 שבו איציק שולמייסטר הדף פנדל לעומר הלוי שמצידו פספס הזדמנות ענקית להעלות את קבוצתו ליתרון. מאופסת. במחצית השנייה שתי הקבוצות לא הצליחו למצוא את הרשת והשתיים נפרדות ללא הכרעה. 

 

אדיר רחמים כובש את הראשון של חולון

 

מכבי קרית מלאכי - מ.כ. ירמיהו חולון 2-0

כשהיא נמצאת בתקופה לא טובה, יצאה החבורה של מוסא בן חיים למשחק חוץ מול קריית מלאכי. בדקה ה-18, אדיר רחמים העלה את חולון ליתרון של 1-0 ושחרר הרבה אוויר על ספסלה של חולון. בדקה ה-63, דסאלין איילה הכפיל את היתרון עבור חולון שרוצה לחזור אל מסלול הניצחונות. בדקה ה-75 מלאכי פספסה הזדמנות לחזור למשחק, כשירין מכלוף מחמיץ מהנקודה הלבנה. בסיום חולון חוזרת למסלול הניצחונות והיא חוזרת למאבק העלייה. 

 

ארז בנודיס ומודיעין חזק בצמרת (איתן ידגר)

 

מכבי שעריים - עירוני מודיעין 3-1

מכבי שעריים, מי שמראה סימני התאוששות במחזורים האחרונים, אירחה את עירוני מודיעים החזקה שבמשחקים האחרונים רושמת רצף נהדר ללא הפסד. בדקה ה-35 אביהו עזר העלה את מודיעין ליתרון של 1-0 שנשמר עד לסיום המחצית ומודיעים יורדת להפסקה ביתרון. בדקה ה-70, גיא אמסלם הכפיל את התוצאה עבור מודיעין וקירב אותה לניצחון שלישי ברציפות ומשחק חמישי ללא הפסד. עוברות 10 דקות וזה כבר הופך לתבוסה כששער של אלמוג פינטו קובע 3-0 למודיעין. לקראת הסיום שעריים מצליחה לרק לצמק ואף נשארת בעשרה שחקנים לאחר הרחקה של בן אלגרבלי. בסיום מודיעים מנצחת 3-1 ועולה למקום השלישי כשהיא מרחק 4 נקודות בלבד מהמקום ממנו עולים ליגה!
 

הפועל 'אדומים' אשדוד - הפועל מרמורק 0-0

אדומים אשדוד קיבלה הזדמנות ענקית לחזור חזק למאבק העלייה, לאחר ששתי הראשונות, דימונה וכפר שלם, סיימו בתוצאות תיקו במשחקים המוקדמים של המחזור. החבורה של דוד רביבו, אירחה את האחרונה בטבלה, הפועל מרמורק, והיא לא השכילה לנצח אותה ולנצח את המעידות של המוליכות. ובכך נשמר הסטטוס קוו בצמאת ליגה א' דרום, מרמורק עדיין עמוק במקום האחרון כשהיא עם 5 נקודות בלבד מ-12 משחקים. 

 

המחזור יושלם ביום שלישי, כשהפועל לוד תארח את עירוני אשדוד ששיחקה אתמול בגביע. 

 

משחקי הצפון:

מ.ס. קרית ים - מ.ס. טירה 1-0

במשחק המעניין של המחזור בליגה א' צפון, ניצחה טירה את קרית ים. טירה עלתה ליתרון בדקה ה-52 משער של מוחמד מחאמיד שבעט מחוץ לרחבה, הכדור פוגע בשחקן של קרית ים וחודר פנימה. טירה הצליחה לשמור על היתרון עד לסיום והשיגה ניצחון יוקרתי על אחת המועמדות לעלות ליגה. בעקבות הניצחון טירה נצמדת לרעננה, שתשלים את משחק במועד אחר לאחר שמשחקה הופסק בעקבות תנאי המגרש. 

 

חיים סירוטקין מקווה למעידה של רעננה (עודד חסין)

 

הפועל בקה אל גרביה - הפועל רעננה - הופסק

המשחק בין בקה אל גרביה והפועל רעננה התחיל עם תנאי מגרש לא טובים, בדקה ה-30 השופט עצר את המשחק והמשחק הופסד וייערך במועד אחר. 

עירוני נשר - הפועל בני זלפה - הופסק 

המשחק בין עירוני נשר לבני זלפה התחיל עם תנאי מגרש לא טובים, בדקה ה-30 השופט עצר את המשחק והמשחק הופסד וייערך במועד אחר. 

מכבי נוג'ידאת - הפועל כפר כנא - הופסק 

 

מ.ס. צעירי טייבה - הפועל בועיינה - נדחה בעקבות תנאי מזג האוויר. 

המחזור יושלם ביום שלישי, כשהפועל מגדל העמק תארח את אחי נצרת, וכשצעירי כפר קנא תארח את אום אל פאחם. 

 

אדיר רחמים כבש עבור חולון בדרך לניצחון חשוב (דדי ברק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. קופרלי (אוהד 26-01-2024, 16:38)
    מאמן חלש.הוציא את סבן וקוניצקי פירק את הקבוצה.
  2. שרעבי (ינון 27-01-2024, 07:16)
    אנחנו קבוצה זבל, וקופרלי עוד יותר זבל , מודיעין קבוצה הכי טובה בליגה יש לה התקפה הכי מסוכנת שראיתי מגיע להם לעלות ליגה
  3. קבוצה שמפסידה בבית (הוגה דעות 27-01-2024, 10:33)
    לא תישאר בליגה !לא נראה לי הגיוני שכל שחקן שזה עתה הגיע לקבוצה יעלה מיד בהרכב ראשון,אבל אני לא המאמן ....
  4. הפסד מביש של קופרלי (אביעד 27-01-2024, 10:58)
    נראה לי רק איחוד יציל את 2 הקבוצות הלוזריות
  5. אוהד (קוהלי 27-01-2024, 11:33)
    מודעין מפתיעה ההתקפה קטלנית בעלת אחוז ניצול הזדמנויות מדהים חוליית ההגנה מתפקדת מתואמת שקטה ויעילה ללא דופי . בנודיס תחתים קשר איכותי ותעלה ליגה !
  6. תגובה למספר 3 (איציק 28-01-2024, 08:20)
    צודק בהחלט!! מי נוגע בהגנה שבמשך 4 משחקים האחרונים לא קיבלה גול? ואחרי זה מוציא את סבן... הזויי