טירה גברה על קרית ים, דודו אדרי: "הגיע לנו הניצחון"

במשחק הצמרת בין קרית לים לטירה, הוכיחה טירה הרבה אופי וגברה על קרית ים בחוץ משער של מוחמד מחמיד. טירה נצמדת חזק לרעננה. קרית ים מאבדת גובה עם הפסד שני ברציפות. דודו אדרי: "ניצחון חשוב מאד שמסמן את המטרות שלנו"

  • על ידי: מחמוד עאישי ואוהד רון
  • 26-01-2024
  • 16:51

הבוקר מ.ס. קרית ים אירחה את מ.ס. טירה למשחק צמרת בליגה א' צפון במסגרת המחזור ה-12. שתי הקבוצות הגיעו למשחק הזה במטרה לנצח ולהתקרב לצמרת הגבוהה ולשמור על מרחק סביר מהמקום הראשון שבו נמצאת רעננה. טירה היא מגיעה למשחק אחרי ניצחון גדול על הפועל כאוכב בשבוע שעבר, 0-4 ומצד שני מ.ס. קרית ים מגיעה למשחק אחרי הפסד להפועל רעננה 1-2.

 

המחצית הראשונה הייתה שקולה כאשר כל קבוצה הגיעה להזמדנויות שלה, אבל ללא הצלחה לכבוש. טירה מתחילת המשחק התחילו לייצר מצבים אבל המזל לא הלך איתם, בקרים ים שלטו יותר בכדור אבל גם הם לא הצליחו לכבוש ולא הגיעו למצבים מסוכנים.

את המחצית השנייה מ.ס. טירה פתחו את חזק יותר ומתחילת המחצית טירה חיפשו איך לכבוש את הראשון ולעלות ליתרון. בדקה -51 מוחמד מחמאיד הצליח לכבוש שער מצויין עבור טירה ממרחק של 16 מטרים חד לפינה בחצי גובה. שוערה של קרית ים נשאר חסר אונים לאחר שהכדור הוסט מנגיעה של שחקן קרית ים. לאחר ספיגת השער, קרית ים לחצה את טירה במטרה לכבוש שער שוויון, אך הקבוצה של עודד קוטר לא הצליחה לכבוש, לקראת הסיום, טירה הגיעה למספר מצבים טובים לכיבוש אך ללא הצלחה והתוצאה נשמרת עד לסיום, 1-0 לטירה שנצמדת רעננה שלה משחק חסר לאחר שמשחק היום הופסק בעקבות תנאי מזג האוויר. קרית ים מצידה, מאבדת גובה...

 

בסיום המשחק, שמענו את שחקנה של טירה, דודו אדרי, שסיכם ואמר: "פתחנו את המשחק פחות טוב משציפינו. ככל שעברו הדקות נכנסו למשחק והתחלנו להגיע למצבים. במחצית השנייה היינו הרבה יותר טובים, מאד מחוייבים. קרית ים לא הגיעו למצב מסוכן, כבשנו את השער והיינו שווים עוד שער".

על חשיבות הניצחון אמר אדרי: "זנ ניצחון חשוב מאד שמסמן את המטרות שלנו. הגיע לנו הניצחון והפנים קדימה".

טירה עם הסגל שלה יכולה לעלות ליגה?
"יש לנו קבוצה חזקה. הכל צפוף ואין טעם עכשיו לצאת בהצהרות, אנחנו רק במחזור ה-12 והמטרה שלנו זה משחק הבא נגד בקה אל גרביה".

דודו אדרי יודע עד כמה הניצחון על קרית ים היה חשוב היום (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. נטרלי (אלי 26-01-2024, 18:42)
    קריית ים נענשה על מה שהם עשו לטירה הם הזמינו אותם מוקדם ובסוף טירה ניצחה אותם קרית ים אכלתם אותה
  2. ההנהלה שכונה (משה אוהד קריית ים 26-01-2024, 18:44)
    קריית ים ירו לעצמם ברגל..לפני חודשיים היית קבוצה מצוינת עם דור לוי ההנהלה לקחה את קוטר וזה היה טעות
  3. שחקן הקבוצה (גיא 26-01-2024, 18:50)
    ויקטור היית צריך לדאוג שדור לוי לא יעזוב..יוסי עושה הרבה טעויות.אתם לא יכולים4 מאמנים בעונה אחד
  4. טירה (טירה 27-01-2024, 09:28)
    משחק הבא לעשות רק בשבט בשעה 9 בלילה
  5. קריית ים (אדונם קייסי 27-01-2024, 16:05)
    הבאתם מאמן לוזר מפחד לתת לצעירים לשחק הולך אחורה במקום לתקוף כישלון של ההנהלה שהביאו אותו השחקנים לא סופרים אותו אין כדורגל אימונים של ליגה ז
  6. שבוע הבא באקה תעשה בי"ס לטירה בע"ה (אחד שמבין 27-01-2024, 17:47)