"המטרה שלנו להישאר בליגה, ולהתחיל להתארגן לקראת עונה הבאה"

כך אמר סעיד עיאשה, יו״ר קבוצת עירוני בני כאבול והוסיף:"מי שמכיר את בני כאבול יודע שמדובר בקבוצה חזקה שלא רגילים לראות אותה במצב הזה". אז מה קורה במועדון?

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 06-03-2024
  • 14:06

עירוני בני כאבול מליגה ב צפון א פתחה את העונה בצורה פחות טובה ממה שציפו שם או כפי שמתארים מקורבים לקבוצה:"  השנה היה קצת בלגאן בקבוצה בעיקר בעמדת המאמן, התקציב לא אושר ואפילו המגרש לא היה כשיר בתחילת העונה, אבל בתקופה האחרונה רואים שהקבוצה מתחילה לצבור נקודות והיא בדרך להבטיח את ההישארות בליגה כשהמטרה לבנות קבוצה חזקה בעונה הבאה. דיברנו עם יו"ר הקבוצה, סעיד עיאשה על מצב הקבוצה. 

 

סעיד, איך אתה מסכם את העונה שלכם עד עכשיו ? 

"פתיחת העונה לא היתה כל כך טובה, אבל בתקופה האחרונה התחזקנו בכמה עמדות ואנחנו רואים את השינוי וגם את קצב צבירת הנקודות. אני מקווה שנבטיח הישארות כמה שיותר מוקדם ונסתכל איך להכין קבוצה טובה לקראת העונה הבאה"

 

היה לכם קצת בלגאן בעמדת המאמן איך אתה מסכם את זה? ? 

"נכון, החלפנו כמה מאמנים השנה, אבל אנחנו כרגע אנחנו סומכים על המאמן שלנו ואנחנו מאמינים שהוא יצליח להשאיר את הקבוצה בעונה הנוכחית. עושה רושם שהוא בדרך הנכונה".  

 

יש לכם סגל שחקנים טוב למה זה קרה לכם העונה ? 

"כן יש לנו סגל שחקנים מצוין אבל משהו לא עבד לנו בהתחלת העונה.אז החלטנו לשחק עם כמה שיותר שחקני בית כי הם עמוד השדרה של הקבוצה ואני בטוח שהם יתנו תמיד הכל על המגרשעל מנת להשאיר את הקבוצה בליגה"

 

שיהיה בהצלחה בהמשך!

סעיד עיאשה, רוצה להישאר בליגה כמה שיותר מהר ולהתחיל בבנייה של העונה הבאה.

הוסף תגובה
תגובות
  1. הרצליה כבר בכניסה להרצליה היצה מוכנה להפסיד 1 0 אבל היום הקבוצות רוצות את הרצליה כי זה נקודות (אוהד שכואב לוז זו עונה בושה וחרפה עד השנהכל קבוצה אם מהדרום או מהצפון רק היתה יודעת שהיא השבת נגד 06-03-2024, 14:43)
    וזה הכל בגלל הבוס של הקבוצה שבנגוד לשיימן הוא מפחד לעלות על מנת להשקיע אתה לא רוצה לעלות אז תפנה ולך
  2. האמת ? אף אחד לא מכיר את בני כאבול (זיו 06-03-2024, 15:41)