תחזית ליגה א צפון- מחזור 20

השליש האחרון של העונה נמצא בתפת כשהמחזור ה 20 בליגה א' צפון ייצא לדרך עם משחק מסקרן בו רעננה תתארח אצל זלפה. טירה, הסגנית תצא למשחק חוץ בקרית אתא. בתחתית כאוכב תארח את באקה ונוג'ידאת את טייבה למשחק אש. מי תנצח? מי תפסיד? שווה לראות את התחזית של סוכנות השחקנים D&A

  • על ידי: סוכנות השחקנים D&A
  • 07-03-2024
  • 13:39

אחרי שרעננה הגדילה השבוע את הפער בצמרת ל-7 נקודות מעניין יהיה לראות לאן המומנטום של הקבוצות יילך. האם טירה תרים ידיים, האם רעננה תהיה שאננה. ובתחתית מחכה לנו משחק לוהט בין נוג'ידאת לטייבה. נעבור למשחקים:

 

מכבי קרית אתא ביאליק - מ.ס. טירה  
אתא ביאליק ממשיכה בעונה המופלאה שלה ונכון לעכשיו הקבוצה קרובה להבטיח מקום בפלייאוף העליון. הקבוצה הצעירה והמוכשרת שמגיעה לכל משחק לנצח ולשחק כדורגל התקפי עושה תוצאות יפות מאד. מנגד, טירה מאבדת גובה ומפסידה למגדל העמק. כואב במיוחד לאור איבוד הנקודות של רעננה. בטירה מבינים שהפסד ירחיק אותם משמעותית מהמטרה שהציבו לעצמם בתחילת העונה והיא לעלות ליגה. טירה תנצח.

 

בני זלפה - הפועל רעננה
זלפה עברה טלטלה מקצועית כאשר מאמן הקבוצה החליט לעזוב ובמקומו מונה עוזר המאמן. בזלפה יעשו הכל לקחת את הנקודות שצריך לפי ההערכות (4) על מנת להבטיח את ההישארות על מנת להתפנות לתכנון העונה הבאה. רעננה מגיעה למשחק לאחר התיקו נגד צעירי קנא באמצע השבוע ומבינים שאיבוד נקודות לא עומד על הפרק כשכל מעידה עלולה להכניס את המערכת ללחץ ולצמצם את הפער מהמקום השני. רעננה תנצח.

 

מכבי קרית אתא. יכולה לעצור את טירה. צילום: עדי דטליס

 

מכבי אחי נצרת - הפועל בועיינה
אחי נצרת מגיעה למשחק שניצחון בו יכול  לתת לקבוצה המון שקט ולהוציא אותם ממאבקי התחתית. למרות הפחתת הנקודות בנצרת עושים עונה מצוינת והקבוצה מציגה יכולת טובה ובורחת לאט מהתחתית. בועיינה שעברה שבוע לא רגוע בעיקר בעמדת המאמן שהתפטר מבינים שהמשחק נגד אחי נצרת הוא אבן דרך כשניצחון יוליך אותם במעלה הטבלה על חשבון היריבה. אחי נצרת תנצח.

 

הפועל כפר כנא - צעירי אום אל פאחם
כפר כנא חייבת לנצח ולברוח מהתחתית הבוערת. עם 4 תוצאות תיקו רצופות יודעים שם שהפסד לא.א פאחם יחזיר אותם לתחתית וייצר לחץ. צעירי א.א פאחם לאחר ניצחון מרשים על זלפה במחזור הקודם ויודעים שם שצריך עוד לא יותר מידי נקודות כדי להישאר בליגה. בא.א פאחם יש סגל שחקנים בכיר שנכון לעכשיו נמצא הרחק מהיעדים שהכתיבו לו בתחילת העונה. תיקו.

 עירוני נשר - צעירי כפר קנא
נשר בתקופה לא טובה והקבוצה לא מצליחה לייצר רצף של תוצאות טובות כשארבעה משחקים ברציפות לא מצליחים שם להשיג ניצחון. לנשר יש סגל שחקנים איכותי, מאמן טוב והנהלה מצוינת שחייבים לקחת את הקבוצה למעלה. מנגד, צעירי קנא נמצאת בכושר מצוין והקבוצה כבר במקום החמישי עם 31 נק' ומשחק חסר. צעירי קנא תרצה לנצח ולהתקרב בצעדי ענק אל עבר הצמרת הגבוהה. תיקו.

 

קרית ים. אסור להם לאבד נקודות מול מגדל העמק. צילום: עדי דטליס

 

צעירי טייבה - מכבי נוגי'דאת
איזה משחק ולוהט מצפה לנו במחזור הקרוב בין שתי קבוצות שרוצות להישאר בליגה. נוג'ידאת ניצחה באמצע השבוע את כאוכב והחליפה מקומות עם טייבה ומבינים שם שכל תוצאה מלבד הפסד תשרת את המטרה שלהם. טייבה עם הפסד במחזור הקודם חייבת אבל חייבת לנצח אם לא רוצים שם לרדת ליגה. טייבה תנצח.

 

הפועל כאוכב - עירוני באקה אל גרביה
כאוכב עושה את הדרך הבטוחה לליגה ב', בטח לאחר ההפסד לנוג'ידאת באמצע השבוע. אם בכאוכב עדיין מאמינים שאפשר להשאיר את הקבוצה בליגה המשחק בבאקה זו ההזדמנות האחרונה שלהם. באקה יודעת שאסור לה לאבד נקודות, בטח לא אם היא רוצה להתברג בפלייאוף העליון. יש שם קבוצה צעירה ואיכותית עם מאמן מצוין. באקה תנצח.

 

מגדל העמק - מ.ס. קרית ים

מגדל העמק חוזרת לליגה לאחר ניצחון חוץ מרשים בטירה. אם במגדל היו שומרים על יציבות מקצועית, סביר מאד להניח שהקבוצה עם סגל השחקנים האיכותי היתה ממוקמת גבוהה יותר בטבלה. קרית ים נמצאת בתקופה מצויינת, הקבוצה מהקריות מצליחה לחזור לעיניינים והיא כבר במקום השלישי. אם בקרית ים רוצים להמשיך לחלום המשחק נגד מגדל העמק זה לא משחק לאבד בו נקודות. קרית ים תנצח. 

הוסף תגובה
תגובות