סיכום משחקי יום חמישי: כפר שלם ממשיכה לנצח, קרית ים מתקרבת

המחזור ה 20 בליגה א' יצא היום לדרך כאשר המובילה מכפר שלם גברה על הפועל הרצליה ומשחקה של הסגנית מדימונה הופסק עקב פציעת השופט במצב של 1-1. בצפון קרית ים מנצחת את מגדל העמק ומתקרבת למקום ממנו עולים ליגה הלאומית. יוסי חכים חגג ניצחון בכורה על הקווים של הפועל לוד

  • על ידי: אוהד רון
  • 07-03-2024
  • 21:21

ליגה א צפון:

 

הפועל מגדל העמק- מ.ס. קרית ים 1-0

המשחק של קרית ים ומגדל העמק לא התעלה לרמה גבוהה אבל זה הספיק לשער ניצחון קטן של ארתור אלייניקוב בדקה ה-25. קרית ים עם הפנים לצמרת הגבוהה ותמתין למחר לראות האם ציצמצה את הפער מהראשונה. מגדל העמק בעונה טובה מבחינתה יכולה כבר להתארגן עם הצידנית לים. 

 

ארתור אליינקוב, הביא ניצחן גדול לקבוצתו. צילום: עדי דטליס

 

ליגה א דרום:

 

הפועל כפר שלם- הפועל הרצליה 1:3

המובילה, הפועל כפר שלם הפעם לא נזקקה למזל וגברה 1-3 על הפועל הרצליה מצמד שערים של מולאט גברה ושער נוסף של מירבי ברדבדזה. להרצליה צימק זמנית אביאל בן חמו. כפר שלם מגדילה את הפער בצמרת לפחות באופן זמני ל-6 נקודות.

 

מ.ס. דימונה- שמשון כפר קאסם 1:1 

סגנית המובילה מדימונה אירחה את כפר קאסם למשחק קל לפחות על הנייר. כפר קאסם עלתה ליתרון משער של מעין קורן. אלדדה עמארה השווה עבור דימונה. בדקה ה57 המשחק הופסק עקב פציעה של שופט המשחק שהחליק וכנראה שבר את רגלו. דימונה ניצלה מאיבוד נקודות.

 

הפועל לוד - קרית מלאכי 0:2

יוסי חכים כבר אמרנו? הגעתו של המאמן המנוסה הוציאה את הפועל לוד מהרצף השלילי כניצחה בבית את שכנתה לתחתית, קרית מלאכי. רון יוסף ואריאל שמחיוף כבשו ללוד עוד במחצית הראשונה והעניקו לקבוצה הרבה אוויר לקראת השליש האחרון של העונה.

 

חגיגה בכפר...

הוסף תגובה
תגובות
  1. הפועל. הרצליה הביצמושים יורדים ליגה בעזרת השם (גרגמל 07-03-2024, 22:25)
    צריך למחוק את הפועל הרצליה. הזבלים אפסים הנהלה זבל רמאים אתם מתפרקים השנה רק מכבי. מכבי. מכבי מס 1 שנה הבאה ליגת העל
  2. רגב עושה בית ספר לליגה (גליקו 08-03-2024, 00:03)
    ילדים עושים בית ספר לכולם רגב יתותח
  3. יאללה כפר שלם! (אוהד 08-03-2024, 00:58)
    כל הכבוד! אוהבים! ????⚽️????
  4. ויוה לוד (לודאים 08-03-2024, 07:10)
    איפה הקהל הטפט של מלאכי פחדתם לבוא ללוד וזבלים חשבתם שלוד זה כפר שלם זיינו אותכם במגרש וחבל שלא באתם הינו מזיינים אותך ביציע גם יטפטים