גם נשר לא יכולה לעצור את צעירי כפר כנא אוטוטו פלייאוף

אם מישהו חשב שעומס המשחקים ישפיע על צעירי כפר כנא, טעה. הקבוצה שעצרה את רעננה ביום שלישי פגשה את עירוני נשר שניצחה אותה בסיבוב הראשון, המשיכה את המומנטום שלה ונקמה עם ניצחון 0:2 שקירב אותה לעבר חמש הראשונות. אבישי דוד שנחשב למגן ימין מהטובים בליגה היה מצויין ואמר:"שמח בכפר כנא ומודה להישאם זועבי. הכי חשוב זה המשכיות"

  • על ידי: ענר אלדר
  • 10-03-2024
  • 12:04

למי ששכח, צעירי כפר כנא של הישאם זועבי הייתה בעונה שעברה פסע ממשחק העלייה לליגה הלאומית אך הפסד לכפר שלם בגמר המחוזות מנע זאת ממנה.

העונה עושה רושם שהקבוצה תעשה עונה קצת יותר "רגועה", אולי בגלל העומס שמשחקי הגביע יצרו. אבל במחזורים האחרונים עושה רושם שהחבורה הירוקה רוצה ללכת עד הסוף גם השנה.

ביום שישי, התארחה כפר כנא אצל עירוני נשר שנמצאת דווקא במומנטום שלילי למדי, אותה נשר שהביסה אותה 3:0 בסיבוב הראשון בכפר כנא.

 

ושמה שני שערים יפים כדי להשיג ניצחון חשוב. אחרי שנהרסה 3-0 מול אותה קבוצה השנה במגרש הביתי, כפר קנא נקמה על נשר וקיבלה ניצחון 2-0

 

הפעם הייתה זו אופרה אחרת כשכפר כנא שלטה במשחק, כבשה בדקה ה-26 ע"י מוחמד עוואדה וסגרה עניין משער של סוהיל ארמלי בדקה ה-65. משם, נשר פשוט לא הצליחה להשיג שום הזדמנויות וכפר כנא זכתה ב-3 הנקודות.

הניצחון העלה את כפר כנא למקום ה-5, 12 נקודות מהמקום הראשון.

 

 שוחחנו עם אבישי דוד בן ה-20 עבורו זו השנה הראשונה שלו בבוגרים אבל כבר עכשיו נחשב לצעיר מוכשר מאד מהבולטים שקיימים בליגה א. אבישי היה מהבולטים במשחק וסיכם את תחושותיו:" הרגשה טובה. ניצחון חשוב מאד והכי חשוב ההמשכיות"

 

זו השנה הראשונה שלך כשחקן בוגר

"אמת, בלי הישאם זועבי ומחמוד עבאס שנתנו בי את האמון לא יודע אם הייתי מקבל את זה במקום אחר. כפר כנא היא בית חם לכל שחקן צעיר רעב שרוצה להצליח".

 

אתה רק בן 20 ומשחק כדורגל מקצועני שזה חלום עבור שחקנים רביןםם, מי נתן לך השראה להיות איפה שאתה נמצא היום?

"אני משחק כדורגל משאני זוכר את עצמי, נכון שהשנה זאת עונת בוגרים הראשונה שלי ואני שואף להגיע לליגות הגבוהות"

 

איפה אתה רואה את עצמך ב-5 השנים הבאות?

"בליגת העל ובקבוצת צמרת בעזרת השם"

 

אבישי דוד, אחד המגינים הצעירים המוכשרים שיש לליגה א. היה מצויין מול נשר (חג'ג' רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. חחחחח (חיים 10-03-2024, 12:39)
    איזה מצחיקול ישבלול כמה אבא שלך הגמד שילם כדי תשחק אתה שווה לתחת לך תזדיין
  2. אבישי מגן מצויין (שכן 10-03-2024, 16:59)
    בדרית שמונה לא העריכו איתו. הכלב ספסל אוטו אבל לא שבר לו את הנפש. בתור מגן הוא תוב מאוד בתור קשר פחות. כל הכבוד. שפו לזועבי אבל הדשר האחורי שלכם זה חלשש. לא מסוגל לשום דבר
  3. הוא (אייהם 11-03-2024, 00:14)
    אי אפשר לשקר, שחקן ענק