אל עצמי: אתא ביאליק מנצחת את מגדל העמק

מכבי אתא ביאליק המשיכה את המומנטום המופלא שלה גם נגד מגדל העמק. הפעם הזדקקה לשער עצמי של מוחמד עאמר, מגן היריבה כדי לנצח 0:1 ולהישאר דבוקה לצמרת.

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 12-03-2024
  • 22:54

אתא ביאליק, ההפתעה הנעימה של הליגה פגשה אתמול את מגדל העמק הלא יציבה  במטרה לנצח את המשחק ולהמשיך בעונה הנהדרת שלה. מנגד, הפועל מגדל העמק רצתה לנצח ולהתקרב לחלק העליון של הטבלה 

את המשחק פתחה מגדל העמק היטב ועם הרבה התלהבות. אתא ביאליק נכנסה לאט לאט למשחק והייתה מסוכנת בסיום המחצית אך שתי הקבוצות ירדו להפסקה בתיקו 0-0.

 

במחצית השנייה פתחו שתי הקבוצות חזק והפעם הייתה זו אתא ביאליק שהייתה מסוכנת יותר והתחילה לייצר הזדמנויות, אבל השוער של מגדל העמק, אושר ביטון הציל את קבוצתו מספיגה. 
בהמשך מגדל העמק הייתה מסוכנת אבל גם כאן, השוער המקומי, דוד בן לולו מנע ממנה לכבוש עם הופעה נהדרת בין הקורות.


בדקה ה-90 התקפה של אתא ביאליק הסתיימה כשכדור רוחב פגע במגן השמאלי שח מגדל העמק, עאמר מוחמד ונכנס פנימה, 1:0 דרמטי למכבי אתא ביאליק שהחזיק עד לסיום.

 

תגובת המאמן המנצח אבי סבג: "עד דקה 30 לא היינו במשחק. מהדקה 35 התחלנו להגיע למצבים. מחצית שנייה מדקה 60 הם נכנסו לבונקר מטורף, החמצנו הרבה מצבים אני שמח בסופו של דבר משלוש הנקודות החשובות להמשך. כל הכבוד לשחקנים שלי".


תגובת הבלם המוציין גל בן נעים על הנצחון :

היה משחק קשה נגד קבוצה טובה מאוד , במחצית השנייה שלטנו והגענו להרבה מצבים ואני שמח שהצלחנו להבקיע בדקה ה90 ולהמשיך את התקופה הטובה שלנו .

שחקני קרית אתא מרשימים העונה ובגדול! צילום: עדי דטליס

הוסף תגובה
תגובות