תחזית ליגה לאומית - מחזור 27

שלבי ההכרעה של העונה הסדירה כבר כאן והמלחמה היא על המקומות בפלייאןף העליון וכמובן על צבירת הנקודות על מנת לעלות ללאומית או לברוח מהתחתית. מי תנצח? מי תפסיד? בתחזית שלפניכם.

  • על ידי: אוהד רון
  • 15-03-2024
  • 08:36

זהו נכנסים לשלב האחרון של העונה הסדירה בליגה הלאומית, רגע לפני משחקי הפליאוף העליון / תחתון. כמו בכל עונה, המלחמה של רוב קבוצות הליגה היא על הפליאוף העליון בעיקר בגלל חשש להסתבך בתחתית. העונה יש מאבק עיקש על מקום בין 8 הגדולות שיוכרע לדעתי רק במחזור האחרון של העונה שעכו ומכבי הרצליה מחכות למעידה של רמת השרון, כפר קאסם ואום אל פחאם כדי להכנס במקומם לפלאוף העליון.
ובצמרת ? 
כולם מסתכלים בציפייה גדולה לעבר צמרת הטבלה  אם כולם חשבו שתהיינה רק 3 קבוצות שתלחמנה על העלייה לליגת העל, אז הנה עוד קבוצה שנכנסה לה בכל הכוח למרוץ, הקבוצה הבולגרית מכבי יפו שרוצה ומאמינה שהיא יכולה להיות שם עד הסוף ואולי להגשים לאוהדים את החלום לראות את קבוצתם. בליגת העל.

 

קהל מכבי יפו. יחגוג ניצחונות בליגת העל? צילום: דן יידוב

 

הפועל רמת גן - קריית שמונה 
מאז שמונה מנחם קורצקי לתפקיד המאמן בר"ג, הקבוצה נמצאת בקו התקדמות ותגיע למשחק לאחר ניצחון גדול על בני יהודה 5-0. מנגד קריית שמונה מגיעה לאחר הפסד לטבריה שפתח את הצמרת מחדש 
ניחוש שלי : ניצחון לק"ש 


הפועל כפר סבא - אום אל פחאם
שתי קבוצות שנמצאות בתקופה טובה. אחת שנלחמת על הפליאוף העליון והקבוצה הביתית על חייה בליגה. במשחק בית היא גם תנצח. 
ניחוש - ניצחון לכפר סבא 


הפועל עפולה - רמת השרון
עפולה הכריזה השבוע על מינוי של מאמן חדש, יוסי גנאח שמגיע למועדון שנמצא בסכנה ממשית לירידת ליגה.  זה הזמן לאנשי מכבי חיפה שמנהלים מקצועית את הקבוצה להתעורר במידה והם לא רוצים לראות את הקבוצה יורדת לליגה השלישית. 
מנגד תגיע רמת השרון שנמצאת במקום המוביל לפליאוף העליון כשהיא רוצה לנצח כדי להבטיח לעצמם את המטרה הזאת.
ניחוש - עפולה בבית תנצח 


ראשון לציון - בני יהודה
ראשון לציון נמצאת גם בסכנה ממשית לאחר ההפסד לרמת השרון. לעופר טלספפה יש הרבה עבודה אבל הסיפור במשחק הזה כמובן בני יהודה שהפסידה בבית 5-0 להפועל רמת גן.במידה והם לא רוצים לפספס את העלייה יהיו חייבים להתעורר שם ומהר. האוהדים לא יסבלו עוד עונה בליגה הלאומית.
ניחוש - תיקו 

 

קהל עירוני טבריה. האם יהיה להם איצטדיון בליגת העל? צילום: מאור אלקסלסי

 

כפר קאסם - טבריה
טבריה מגיע לאחר ניצחון גדול על ק"ש בבית שפתח להם את העונה מחדש.  כפר קאסם נמצאים בעונה טובה ויגמרו את העונה בפליאוף העליון. 
ניחוש - ניצחון טבריה 


בני שפרעם - מכבי הרצליה
מה לא נאמר העונה על בני שפרעם? כישלון אחד גדול. סגל שחקנים יקר ולא מאומן שכנראה ובסוף העונה ימצא את עצמו בליגה א'. המשחק הזה הוא הסיכוי האחרון שלהם להציל את העונה נגד מכבי הרצליה שרושמת עונה מכובדת ויפה עד עכשיו. 
הימור - ניצחון של שפרעם 


עכו - נוף הגליל
נוף הגליל נמצאת בעונה טובה מאד. עכו מתאוששים אחרי פתיחת עונה פחות טובה.
ניחוש- תיקו 


יפו -  נס ציונה
עד עכשיו מכבי יפו ללא ספק אחת הפתעות העונה. המאמן דוד מרטן קיבל הזדמנות להוכיח שהוא יכול לקחת את מועדון לליגת העל ועד עכשיו עושה עבודה נהדרת. מנגד תגיע נס ציונה של יובל נעים שרוצה להבטיח הישארות מהירה בליגה ואולי אפילו להתגנב ברגע האחרון לפלאוף העליון.
הימור - ניצחון לנס ציונה

נוף הגליל חוגגת ניצחון. יחגגו מול עכו? צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. שמע אתה בדיחה...ממתי אתה מסקר ליגה לאומית ? חחחח יאללה טבריה ניצחון (אליהו 15-03-2024, 15:40)
  2. פששששש (נאמה טקטיקה 18-03-2024, 21:56)
    שמע אתה פוגע!! כל ניחוש בול…..חחחחחהההה שלוש משמונה….. אתה לא מצליח להתגבר על הטינה ליפו למרות שהיא ממזמן כבר לא בליגה א , הא?
  3. אתה לא טוב בהימורים תחליף מקצוע (יפואי 19-03-2024, 12:24)
    היידה יפו