תחזית הליגה הלאומית - מחזור 27

ארבעה משחקים לפני שהעונה הסדירה מסתיימת והקבוצות תעבורנה למשחקי הפלייאוף עליון / תחתון, אתר גולר עושה לכם סדר לקראת המחזור הקרוב.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 21-03-2024
  • 18:33

12 נקודות נותרו בקופה לפני שהעונה הסדירה בליגה הלאומית תסתיים והקבוצות נאבקות על מקום בפלייאוף העליון ועל המיקום בכדי לקבל עמדת זינוק טובה יותר. 

 

הפועל ראשון לציון - הפועל רמת גן
שתי הקבוצות נמצאות בתחתית הליגה הלאומית ואפשר להגדיר אותן כקבוצות הכי לא יציבות של הליגה. במועדונים מבינים שחייבים להתעורר לפני שימצאו את עצמם בליגה א' או במשחק המבחן. הפועל רמת גן ען הרבה שחקני בית שמתקדמים ומנגד, ראשון לציון נראית קבוצה כבויה שהשינוי בעמדת המאמן עדיין לא הוכיח את עצמו. אך אחת לא תרצה להפסיד את המשחק עוד לפני שתרצה לנצח. הימור: תיקו שלא ישרת אף אחת.

 

בני יהודה - הפועל עפולה
עפולה השנה עשו את כל הטעויות שאפשר לעשות, מבחירת השחקנים ודרך המאמן והניהול המקצועי. הקבוצה נמצאת השנה בקריסה מקצועית ועושה רושם כי נגזרה עליהם ירידה לליגה א'.
בני יהודה חזרה למסלול הניצחונות ובמידה והיא רוצה למצוא את עצמה בעונה הבא בליגת העל היא תהיה חייבת להמשיך במסלול הניצחונות. ההימור - ניצחון קל לבני יהודה.

 

שאפו ענק מגיע למאמן מכבי הרצליה אלעד בראון. הישג גדול שלו בהרצליה. צילום: חגאג רחאל

 

הפועל רמת השרון - הפועל נוף הגליל
שתי קבוצות שיהיו כנראה בפלייאוף העליון. עבור המאמן של רמת השרון (ירון הוכנבוים ) יהיה זה דרבי אישי נגד נוף הגליל שפיטרה אותו במהלך העונה שעברה. הימור - תיקו שיספיק לשתיהן.

 

הפועל אום אל פחאם - מ.ס. כפר קאסם
הדרבי של המיגזר.  שתי קבוצות שהמאמנים שלהן  התחלפו בהצלבה. תומר קשטן שהיה בעונה שעברה בכפר קאסם וכיום בא.א. פאחם ואדהם האדיה שאימן באום אל פחאם וכיום בכפר קאסם כך שהם מכירים היטב את היריב.
נקבל משחק קיצבי בו שתי קבוצות ירצו לנצח. הימור - ניצחון של כפר קאסם 

 

הפועל עכו - מכבי יפו 
יפו עד עכשיו נמצאת בעונה חלומית מבחינתה והיא חייבת לעלות ליגה ולו רק בשביל האוהדים המסורים שה. מנגד הפועל עכו תרצה לחזור למסלול הניצחונות כדי לא להסתבך בתחתית. ההימור - ניצחון ליפו 

 

קהל אום אל פאחם, קהל שרוצה ניצחון על כפר קאסם. צילום: יח"צ

 

נס ציונה - מכבי שפרעם
נס ציונה מגיעה למשחק אחרי  5:1 משפיל למכבי יפו, תוצאה  ןשהרבה שנים לא זוכרים שם. אם השחקנים חושבים שהם בים הם עוד עלולים למצוא את עצמם עמוק בתחתית. שפרעם מנגד; כל 5 מחזורים מחליפים מאמן ויציבות אין. בינואר הושקע כסף גדות בחיזוק הקבוצה ועד עכשיו היא כישלון אחד גדול וכנראה יירדו ליגה. למרות זאת, יש להם אולי צ'אנס אחרון להציל את המצב.הימור - ניצחון של שפרעם  

 

מכבי הרצליה - הפועל כפר סבא
מכבי הרצליה עושה עונה גדולה בתקציב לא גדול ומגיע שאפו למאמן אלעד בראון. כפר סבא מנגד, מקבלת את התואר "הקבוצה המתאוששת של הליגה" וממשחק למשחק היא מקבלת ביטחון צוברת נקודות. במידה ואיציק ברוך יגרום לשחקניו להבין שזה משחק המפתח שלהם לעונה הם גם ינצחו.הימור - ניצחון לכפר סבא

קהל מכבי יפו. האם הוא רוצה ליגת על או מספיק לו לאומית? צילום: דן יידוב

הוסף תגובה
תגובות
  1. נראה תחזית טובה (דוד 22-03-2024, 06:48)
    חשוב שיהיה עניין של ליגה לאומית גם
  2. ליגת העל (לאה 23-03-2024, 11:01)
    היידה יפו