שני שחקנים התנגשו זה בזה, המשחק נורדיה – לוד הופסק

המשחק בין נורדיה ירושלים להפועל לוד הופסק בדקה ה-60 לאחר שציון אליהו ואיתי ראדא, מהפועל לוד התנגשו. ראדא איבד את ההכרה ובלע את לשונו. מאמן לוד, יוסי חכים והחובש של נורדיה הצליחו לפתוח לראדא את הפה ולהציל בעצם את חייו. "ראיתי את העיניים שלו מתהפכות", אמר חכים, "מזל שלמדתי קורס עזרה ראשונה". השניים פונו לבית החולים שערי צדק כשהם בהכרה אך במצב קשה.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 22-03-2024
  • 15:51

רגעים מפחידים מאד היו היום במשחק בו אירחה נורדיה ירושלים את הפועל לוד. בדקה ה-60 במצב של 1:2 לנורדיה, התרחשה התנגשות ראשים בין איתי ראדא וציון אליהו, שניהם שחקני לוד. השניים איבדו את ההכרה וצנחו לדשא. אנשי הקבוצות הבינו שמדובר במשהו חמור ורצו אל השחקנים. חובש נורדיה ומאמן הפועל לוד יוסי חכים הבחינו כי ראדא מתחיל להיחנק והבינו שכנראה בלע את לשונו. בפעולה מהירה, השניים הצליחו לפתוח לו את הפה ולחלץ את הלשון.

בהמשך הגיע אמבולנס שפינה את השניים לבית החולים שערי צדק כשהם בהכרה.

 

חכים משחזר את הרגעים: "שני השחקנים נפגעו בהתנגשות ראשים, בחיים לא ראיתי דבר כזה. למזלי עברתי קורס עזרה ראשונה. ראיתי את העיניים של ראדא מתהפכות והבנו כשנראה הוא בלע את הלשון. אני והחובש של נורדיה הצלחנו לפתוח לו את הפה ולפנות את דרכי הנשימה. עברו 16 דקות עד שהאמבולנס הגיע. זה מחדל גדול שהיה יכול להסתיים רע. מקווה שיחזרו במהרה לאיתנם. המשחק הופסק אבל זה פחות חשוב בשלב זה". 

נתפלל על השחקנים שיצאו בשלום...אמן..

הוסף תגובה
תגובות
  1. ‏רק בריאות (דן 22-03-2024, 16:18)
    ‏טוב שאנשים ידעו לטפל בהם ולא החובשים של השקל שיש במגרשים