קו ירושלים - מוסמוס

הפועל בני מוסמוס בדרך לעלייה היסטורית לליגה א' והרבה בזכות המאמן, אדהם זועבי האיש למשימות מיוחדות. אדהם, אבא של כארם זועבי מלווה את בנו בליגת העל ובמקביל מוביל את בני מוסמוס לליגה א...

  • על ידי: אוהד רון
  • 01-04-2024
  • 14:20

הפועל בני מוסמוס עושה את הדרך הבטוחה לכבר עלייה היסטורית לליגה א'. הקבוצה מקדימה ב-8 נקודות את סגניתה, מכבי אחי איכסל כשנותרו עוד 4 מחזורים לסיום העונה בליגה ב'. נראה כי רק משהו רע מאד ימנע ממוסמוס את העלייה. 
אחד שחתום על העלייה הזו הוא המאמן, אדהם זועבי.   


מדובר באחד המאמנים היותר מוערכים בליגות הנמוכות. ברשומה שלו רשומה עלייה עם בני פרדיס עם המאמן פאיד חסון ואחרי שהשאיר עם עיסא נוג'ידאת את בני טייבה בליגה ובשנה שעברה כנגד כל הסיכויים הצליח להשאיר את סנדלה גלבוע , עושה רושם  שהמאמן המנוסה בדרך לעמוד שוב במשימה ולהצליח להעלות את בני מוסמוס עם העוזר שלו זיאד אבו וסים לליגה א'.


המשפחה של זועבי חיה ונושמת כדורגל כששני בניו כארם ועומרי. גדלו בהפועל ירושלים. כארם הספיק לכבוש 3 שערים בליגת על, כשאדהם מקפיד לנסוע לכל האימונים והמשחקים של ילדיו ובין לבין מתפנה  על מנת לאמן את בני מוסמוס מליגה ב צפון ב'.

 

כזכור, בני מוסמוס נכשלה בשנים עברו בשלבי הסיום ולכן החתימו את זועבי שעשה סדר והקבוצה פתחה את העונה עם סדרה של ניצחונות שפתחו פער משאר הקבוצות. "תמיד אמרתי לשחקנים שהעלייה  תלויה בפתיחת העונה. חייבים לעבוד קשה ולהשקיע בכדי להפתיע את הקבוצות בפתיחת הליגה. פתחנו ממש חזק והיינו בכמה דרגות מבחינת כושר גופני ופיזיות מעל הקבוצות. עשינו סדרה מכובדת של ניצחונות, לאורך כל העונה היינו מקום ראשון ולא ירדנו ממנו. לא היה קל אבל זה נתן לנו הרבה שקט בקבוצה. הבטחון של השחקנים עלה, השקט שהפגינה ההנהלה, והתמיכה של האוהדים דחפו את הקבוצה לצמרת. ההשקעה של השחקנים שנתנו את הנשמה השתלמה ולאט לאט החלום התחיל להתגשם", אומר זועבי".
"מגיע הרבה כבוד לשחקנים שהשקיעו הרבה ושמרו על יכולת גבוהה לאורך כל העונה. לא ספגנו הרבה שערים ומצד שני הבקענו הרבה שערים וזה מעיד שהקבוצה הייתה מחוברת מסודרת, וכמובן עם הרבה אחריות של השחקנים.


בני מוסמוס  הוא מועדון מצויין עם ניהול מופתי. כל חבר בהנהלה אחראי על תחום מסויים, ההנהלה מעורבת אבל לא מתערבת, אני מודה מאד להנהלה שתמיד עזרה ותמכה  וכמובן לעוזר שלי זיאד אבו וסים שהיה כמו אבא לשחקנים ועזר לי מאד בגיבוש הקבוצה חברתית ומיקצועית. צירפנו בהמהלך העונה מאמן שוערים עם הרבה וגם מגיע לו תודה. הקבוצה לאורך כל העונה התבססה במקום הראשון והיה אכזרי אם לא היינו עולים כי פשוט היינו הקבוצה הכי טובה בליגה מכל הבחינות. 
ובסוף, אני מודה מכל הלב לאוהדים המסורים שהגיעו בהמוניהם לכל מגרש. בני מוסמוס תהיה קבוצה מסודרת, מאורגנת ומנוהלת ברמה גבוה בזכות ההנהלה. מיקצועית תהיה גם קבוצה חזקה בליגה א' והיא תתן צבע חדש לליגה עם כמות האוהדים הגדולה שתביא למשחקים". 

 

העליה לא קלה עם חוסר תנאים אין מגרש אימונים.

הוסף תגובה
תגובות
  1. לפני שהוא מאמן, זועבי הוא בנאדם עם לב זהב (אגבאריה אחמד 01-04-2024, 15:30)
    מברוק לנו ולך אדהם על עליה היסטורית שימחת כל בית במוסמוס. כל הכבוד לך
  2. רחוב סומסום מברוכ (זיו 01-04-2024, 21:33)
  3. האדם זועבי ( מאיר שמח 01-04-2024, 22:32)
    מעל ומעבר למגרש מדובר באדם ערכי מחנך בביס ולתיפארת מדינת ישראל. שייך לרמות הגבוהות של הכדורגל מוסמוס זכתה בזועבי.