ליגה א' צפון - תחזית מחזור 25

כשהצמרת די ברורה כשזהות העולה ללאומית וזהותן של אלה שתשחקנה בפלייאוף כבר ידועה, העיניים נשואות אל מאבקי התחתית. מי תנצח? בתחזית של סוכנות D&A.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 04-04-2024
  • 12:40
אחת הליגות היותר צפויות מגיעה אל הישורת האחרונה בהחלט. אחרי המחזור של סופ"ש יוותרו עוד 5 משחקים בלבד שיכריעו בעצם את גורל התחתית לאחר שהצמרת פחות או יותר סגורה. 
 
צעירי א.א. פאחם - קריית ים
א.א. פאחם הפכה להיות ספקית הנקודות הרשמית של הליגה. הקבוצה עם 4 הפסדים רצופים ונראה שהמשחקים שנותרו עד לסוף העונה הפכו לנטל על ההנהלה והשחקנים. קריית ים מבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון וכל מה שנותר לה הוא מאבק על המקום. בלי קשר, הם יגיעו לכל משחק כדי לנצח ולהגיע בכושר טוב למשחקי הפלייאוף. 
קריית ים תנצח.
 
הפועל כפר כנא - מגדל העמק   
הפועל כפר כנא עם ניצחון  חשוב על זלפה במחזור הקודם אך היא עדיין לא הבטיחה הישארות ויודעת ששום תוצאה מלבד ניצחון בבית לא תקדם אותה לעבר הישארות. מגדל העמק עם ניצחון במחזור הקודם שלמעשה השאיר אותה כמעט סופית בליגה כשהיא רחוקה 11 נקודות מהמקום שממנו יורדים ליגה, פער בלתי מחיק בעליל.   
כפר כנא תנצח.
 
סיידר, ירצה להמשיך ביכולת מול אום אל פאחם...צילום: עדי דטליס
 
מ.ס. טירה - עירוני נשר 
טירה עם ניצחון גדול על נוג'ידאת ונראה שהקבוצה חזרה לכושר מצוין בדיוק בזמן הנכון .בטירה יעשו הכל להשאיר את הנקודות בבית ולקוות למעידה של רעננה כדי להשאיר פתח קטן וקלוש לעלייה. נשר עדיין לא הבטיחהאת מקומה בליגה והקבוצה מגיעה למשחק לאחר הפסד לרעננה במחזור הקודם. לנשר אסור לאבד נקודות כדי שהתחתית לא תתקרב אליה. 
טירה תנצח.
 
אתא ביאליק - מכבי נוג'ידאת 
אתא ביאליק חווה עונה יוצאת מן הכלל סגל שחקנים צעיר ומוכשר.  למרות ההפסד במחזור הקודם לאחי נצרת המקום בפלייאוף נראה סגור.  נוג'ידאת נמצאת בעונה איומה מבחינתה ולא מצליחה להתאושש מקצועית ולייצר רצף שירחיק אותה מהתחתית הבוערת. בנוסף בקבוצה יש בעיות ניהוליות קשות וטוב יעשו שם אם יעניקו שקט מקצועי לשחקנים ולצוות. הפסד של נוג'ידאת וליגה ב' תהיה קרובה מתמיד.
אתא ביאליק תנצח.
 
הפועל רעננה - הפועל כאוכב 
משחק קצוות מובהק. רעננה מגיעה למשחק בי ניצחון יכול לקדם את הקבוצה עוד צעד לעבר הליגה הלאומית. רעננה עובדת העונה באופן מקצועי, מסתכלת ממשחק למשחק וכל עוד היא תדע לעשות את העבודה המטרה תושג.  כאוכב מבחינתה, כל משחק הוא גמר גביע, כך שהיא חייבת לנצח כדי להישאר בליגה. במחזור הקודם כאוכב ניצחה את א.א פאחם וסיבכה מחדש את התחתית.
רעננה תנצח.
 
שחקני קרית אתא. באים לנצח את נוגידאת. צילום: יח"צ.
 
בני זלפה - אחי נצרת   
זלפה מגיעה לאחר הפסד צפוי לכפר כנא, אך הבטיחה הישארות ולכן היא תעלה ללא לחץ במטרה לשחק כדורגל שמח. אחי נצרת צריכה עוד נקודות ספורות כדי להבטיח הישארות ואלמלא הפחתת הנקודות הקבוצה הייתה מתמודדת על מקום בפלייאוף העליון. 
אחי נצרת תנצח.
 
הפועל בועיינה - באקה אל גרביה   
בועיינה מגיעה למשחק לאחר ההפסד לקריית ים ועם  23 נקודות בלבד המשאירות אותה קרובה מאד לתחתית הבוערת. בועיינה חייבת לנצח להוריד את מפלס הלחץ. באקה איבדה גובה לאחר התיקו המיותר נגד טייבה שגמר לה סופית את חלומות העלייה. למרות זאת,  באקה היא קבוצה טובה ומאומנת שמגיעה לכל משחק כדי לשחק כדורגל חיובי ולנצח. 
תיקו.
 
צעירי טייבה -צעירי כפר קנא
טייבה עברה שבוע לא רגוע. מצד אחד היא לקחה מבאקה נקודה יקרה אך מצד שני הקבוצה עברה שוב טלטלה מקצועית כאשר המאמן החליט לסיים את תפקידו ובמקומו נכנס היו"ר לתפקיד. טוב יעשו בטייבה אם יתנו שקט מקצועי ושיראו אך ורק את השגת המטרה והיא הישארות. 
צעירי קנא סיימו את העונה, כל מה שנותר לה הוא להשביח שחקנים צעירים ולהפנות את המבט כבר לעונה הבאה.
טייבה תנצח

הוסף תגובה
תגובות