ליגה לאומית - תחזית מחזור 29

180 דקות לסיום העונה הסדירה והמאבק על העלייה, הכניסה לפלייאוף העליון ונגד הירידה בעיצומו. במוקד הפעם: בני יהודה- יפו, א.א. פאחם טבריה, הרצליה - קריית שמונה

  • על ידי: ליאור ראובן
  • 05-04-2024
  • 09:30
השעון מתקתק והליגה הסדירה אוטוטו מסתיימת לה. בינתיים המתח גואה בעיקר לכל מה שקשור לכניסה לפלייאוף העליון, כניסה שמקנה שקט תעשייתי לקבוצות. אז מי תנצח? בתחזית שלפניכם.
 
הפועל עפולה - הפועל רמת גן:
עפולה מגיעה לאחר ניצחון סופר חשוב בבית על ראשון לציון ניצחון שנותן להם תקווה שאפשר להישאר בליגה.  עפולה תבוא עם מומנטום חיובי וישאפו לייצר רצף ניצחונות. מנגד הפועל רמת גן סופרת משחק 3 בלי ניצחון וזה יותר מידי לקבוצת תחתית. היא תצטרך לבוא נועזת ואמיצה ויש לה את כלים התקפיים לעשות כן.  אם היא תעשה את המעברים נכון היא גם תיקח 3 נקודות. 
הניחוש שלי: ניצחון לרמת גן.
 
בני יהודה - מכבי יפו 
משחק צמרת מעניין ורותח. 
בני יהודה מגיעה למשחק ממרומי המקום הראשון. למרות התיקו במחזור האחרון הקבוצה בתקופה טובה ונראית הכי טוב מכל הצמרת. לדעתי היא גם תעלה ליגה בסוף השנה. מנגד יפו שאיבדה נקודות יקרות במחזור האחרון אחרי תיקו נגד רמה״ש חייבת לנצח בשביל להיות בתמונת העלייה עד לסיום. יפו קבוצה איכותית ויכולה לתת פייט לבני יהודה וגם לנצח אותה.
הניחוש שלי: ניצחון ליפו. 
 
הפועל עכו - הפועל כפ"ס 
שתי קבוצות שמגיעות עם שאיפות שונות. עכו להתגנב לפלייאוף העליון וכפר סבא  להישארות בליגה. 
עכו קבוצת ביתית מאד ובאה אחרי 2 נצחונות. היא חייבת לנצח על מנת להשאיר לעצמה סיכוי לעלות לפלייאוף, למרות. שהיא לא תלויה בעצמה. מנגד כפר סבא שנלחמת על חייה, אין לה יותר מידי ברירות אלא לקחת נקודות. קבוצה שנלחמת בתחתית חייבת לבוא בטירוף ולנצח גם משחק חוץ קשה. 
הניחוש שלי :ניצחון לכפר סבא. 
 
אום אל פאחם - עירוני טבריה
פאחם מגיעה למשחק הזה אחרי ניצחון יוקרתי על קרית שמונה מה שהוכיח שהיא אמנם קבוצה איכותית שיכולה לנצח כל קבוצה בליגה, אך מנגד גם להפסיד.
טבריה מגיעה לאחר תיקו מאכזב נגד רמת גן. היא לא מציגה את הכדורגל ההתקפי שלה מתחילת העונה אבל גם כך מדובר בקבוצה מאד איכותית ומסוכנת בחלק הקדמי. יהיה משחק צמוד. 
הניחוש שלי: תיקו. 
 
ראשון לציון - נוף הגליל
ראשל"צ מגיעה למשחק אחרי הפסד כואב בחוץ. אין לה יותר מידי נקודות לחלק היא חייבת לצבור כאלה ומהר ובהתאם לשנות גישה של קבוצת תחתית.  כפר סבא דולקת אחריה והפסד של ראשל"צ יכול להקפיץ את כפר סבא מעליה.
מנגד נוף גליל בעונה אדירה ושקטה, עלתה לצי גמר היסטורי והבטיחה את הפלייאוף העליון ונמצאת בכושר מצויין. היא מגיעה למשחק משוחררת. פה דווקא ראשון יכולה לנצל זאת ולפחות להוציא נקודה אחת. 
הניחוש שלי: תיקו .
 
רמת השרון - בני שפרעם
רמת שרון היא גם קבוצה שבעונה מצויינת ושקטה במקום בטוח, פלייאוף עליון. שפרעם שכבר ירדה מעשית ליגה, ספגה לא פחות מ-58 שערים ומציגה משחק הגנה רע מאד.
רמת שרון ובטח בבית חייבת לקחת 3 נקודות בלי יותר מידי להזיע. המשחק למעשה תלוי בה ובאיך שהיא תגיע למשחק. 
הניחוש שלי: ניצחון לרמת השרון. 
 
נס ציונה - כפר קאסם
שתי הקבוצות צמודות בטבלה על אותו מספר,  34 נקודות.
נס ציונה ברחה קצת מהתחתית אבל עדיין צריכה להסתכל למטה ולהיות עם היד על הדופק על מנת לא להסתבך במאבקי התחתית. למשחק היא מגיעה לאחר תיקו מול כפר סבא בחוץ. כפר קאסם מגיעה אחרי הפסד במשחק ראש בראש על הפלייאוף העליון, נגד הרצליה ומאבדת גובה. כפר קאסם יכולה להסתבך אם לא תנצח במשחק הקרוב.
הניחוש שלי: ניצחון לכפר קאסם. 
 
מכבי הרצליה - קרית שמונה 
עוד משחק של שתי קבוצות עם שאיפות שונות. הרצליה רוצה לעלות לפלייאוף ואילו קרית שמונה לעלות ליגה. הרצליה קבוצה שעושה חיים קשים והיא מגיעה לאחר ניצחון חשוב על עכו. מנגד קרית שמונה מגיעה אחרי שני הפסדים אחד בליגה אחד בגביע ולא יכולה להפסיד משחק שלישי ברציפות.  לצפוניים יש סגל אדיר במונחים של ליגה לאומית היא תבוא על מנת להשיג ניצחון כי פשוט אין לה ברירה אחרת אם היא רוצה לעלות ליגה. 
הניחוש שלי: ניצחון לקריית שמונה.

ליאור ראובן בתחזית ליגה הלאומית...

הוסף תגובה
תגובות