ליגה א' מחזור 25 – סיכום משחקי חמישי

דימונה ושמשון ביטלו זו את זו וסיימו בתיקו, שעריים הפתיעה את יבנה, נורדיה ועירוני אשדוד נפרדו בתיקו. בצפון: קרית ים דרסה את צעירי א.א. פאחם וטירה את נשר...ולמה אף אחד לא מופתע מהניצחון של כפר כנא על מגדל העמק?

  • על ידי: מערכת גולר
  • 04-04-2024
  • 22:07

משחקי המחזור ה-25 נפתחו בקול תרועה רמה ועם כמה תוצאות מאד מעניינות.

 

ליגה א' דרום

 

שמשון ת"א – מ.ס. דימונה 1:1

דימונה ממשיכה לאכזב ועושה רושם שהיא עמוק בתוך משבר. אחרי מחצית ראשונה חלשה מאד, העלה ירדן מוגרבי את המארחת ליתרון בדקה ה-62. אליאור משלי הציל את דימננה מהפסד כשכבש את שער השוויון בדקה ה-92.

 

נורדיה ירושלים – עירוני אשדוד 1:1

תוצאה שבסה"כ טובה לשתי הקבוצות. אשדוד החטיאה פנדל בדקה ה-17 לפני שיניר אמור העלה אותה ליתרון בדקה ה-60. מתן שוורץ השווה בפנדל משל עצמו וחתם את חלוקת הנקודות.

 

מכבי יבנה – מכבי שעריים 2:1

התוצאה המפתיעה של היום. אילי חן העלה את שעריים ליתרון בדקה ה-28, עומר לקאו השווה על סף ההפסקה אך עם פתיחת המחצית השנייה היה זה רוי טליו שהחזיר את היתרון לשעריים ושיפר את מצבה בתחתית. יבנה? היא כנראה הולכת לים מוקדם מהצפוי.

 

ליגה א' צפון

 

צעירי אום אל פאחם – מ.ס. קריית ים 5:0

המארחת הפכה להיות ספקית הנקודות של הליגה. סלים עמאש, אליאור סיידר, שחף ספיר, עמית מזרחי איזי ניב הנסן כבשו לזכות קריית ים שרוצה לשפר מיקום לקראת משחקי ההכרעה.

 

הפועל כפר כנא – הפועל מגדל העמק 1-3

לפני המשחק כולם שאלו, האם המשחק יעמוד בציפיות של כולם? האם כפר כנא תנצח בקלות? כפר כנא ניצחה 1-3 ותשפטו בעצמכם והחליטו....הניצחון היה כשר? ..אבל השאלה היותר גדולה עד מתי ?? עד מתי נחשוד במשחקים של הפועל כפר כנא?  

 

מ.ס. טירה – עירוני נשר 0-3

הסגנית מובילה הביסה את נשר כדי לנסות לאיים את המובילה מרעננה. טירה קבוצה טובה, רק חבל שהם איבדו יותר מדי נקודות כי יש להם סגל שחקנים שהיה יכול לעלות ליגה העונה. לטירה כבשו : שובל דומר צמד ושלום אדרי חתם

סלים עמאש, הוביל את קרית ים לניצחון גדול. צילום: עדי דטליס

הוסף תגובה
תגובות
  1. אוהד רון ממה אתה מופתע? (זועבי 04-04-2024, 23:40)
    ליגה א צפון זה ליגה מושחתים מחר טיבה מנצחים תירשום את זה אוהד כל התוצאות ידועות מראש וכולם שותקים
  2. אוהד לך תמכור חמוצים (המוכתר משעריים 04-04-2024, 23:41)
    יום שחור לאוהד רון,הקבוצה החזקה של רחובות התרחקה מהקו האדום
  3. יאללה שמשון (אוהד שמשון 07-04-2024, 12:51)
    זה ירין מוגרבי ולא ירדן , תלמדו את השם