הליגה הכי צפויה בעולם

בשבועות האחרונים "חזה" אתר גולר כמה תוצאות של משחקים בליגה א' צפון. נכון, אנחנו מבינים בתחום, אבל בסופו של דבר, כדורגל הוא משחק הפכפך עם הרבה משתנים, אחרת הטוטו היה רק מפסיד כסף. אז איך הצלחנו לחזות?

  • על ידי: אוהד רון
  • 09-04-2024
  • 12:01

מה לא נאמר על ליגה א' צפון, בחדרי חדרים אבל גם בגלוי. בעבר, האגדה הייתה מספרת שלפני פתיחת כל עונה היו מתכנסים יו"ר של מספר קבוצות ומחליטים מראש מי תעלה ומי תרד. כל ליגה והאגדות שלה. אם זה נכון, יודעים רק אלה שנכחו באותן פגישות, אם אלה אכן באמת התקיימו. קשר השתיקה השאיר את העניין בגדר אגדה בלבד.

אם האגדה הזו נכונה, הרי היום לבצע מהלך שכזה הפך להיות הרבה יותר קשה. חלק מהמשחקים מצולם, בחלק אחר יש סיקור עיתונאי ושוב, אם האגדה נכונה הרי בעידן הנוכחי של וואטסאפ, הטלגרם והטלפונים החכמים יהיה מאד קשה לשמור על קשר שתיקה.

 

אז בואו נצא מנקודת הנחה שהאגדה גם אם הייתה וגם אם לא, לימים אלו היא לא תופסת. אז מה כן תופס? הכסף. בליגה א' נשפך היום הרבה כסף חלקו ואולי רובו, כסף שחור. ההתאחדות התחילה רק בעונה הנוכחית לנסות ולמגר את התופעה באמצעות החלת הבקרה התקציבית על ליגה א'. להגיד לכם שזה עוזר?  אתם יודעים את התשובה לבד.

 

למה קבוצות נלחמות על ההישארות בליגה א'? התקציב של הטוטו לליגה הזו הוא בדיחה, ההתאחדות מתקצבת בסכום מצחיק, אין זכויות שידור (בינתיים) וגם אם יהיו, קשה לראות גוף שמשלם ל-32 קבוצות סכומים שמתקרבים לאלה המשולמים בליגה הלאומית. אז באמת למה נלחמים כדי להישאר בליגה? כי כנראה ישנם מקורות הכנסה אחרים, משמעותיים.

 

גם בהם ההתאחדות לכדורגל מנסה להילחם או לפחות מצהירה שהיא מנסה. בפועל זה לא קורה וכך יוצא מצב שחלק מהתוצאות צפויות, אפילו צפויות למדי ולקראת סוף העונה הן יהפכו להיות עוד יותר צפויות. למה? כי כולם רוצים להישאר בליגה ויעשו הכל עבור זה. מי שלא תצטרך נקודות, "תחלק" אותן בכיף למי שכן תצטרך.

האמת, זה כבר קורה היום. צעירי כפר כנא מחלקת מתנות לטייבה ונוג'ידאת, צעירי אום אלפאחם מחלקת לכולם, הפועל כפר כנא "מקבלת" ממגדל העמק וזלפה כדי "לברוח" מהתחתית. 

 

כולם מדברים (ומספרים גם לנו וכך אנחנו גם יודעים "לחזות"), הרבה יודעים אבל מי שצריך לעשות עם זה משהו, לא באמת עושה. אז תפתחו את לוח המשחקים ותתחילו לנחש. 

מי שצריך, מקבל. משחק בליגה א' צפון. למצולמים אין קשר לכתבה (עדי דטליס)

הוסף תגובה
תגובות
  1. כל האתר שלך מדבר על תוצאות לא טובות ומשחקים לא טובים תתעסק באתר מקצועי ולא בשקרים (חמודי 09-04-2024, 12:21)
  2. אוהד רון צודק בכל מילה (קסמאווי 09-04-2024, 14:27)
    ליגה מושחתת עם אנשים מושחתים תוצאות הזויות שניקבעות מראש בושה וחרפה לכדורגל הישראלי גועל נפש להקיא עליכם,כולם יודעים מי הם האנשים והמאמנים שמיתעסקים בהימורים
  3. הגיע הזמן שיפרקו את ליגה א' (עבד אגבאריה 10-04-2024, 09:25)
    הכל מושחת הכל רקוב הכל מתוכנן מראש, מ.כ.קנא מ.העמק הפועל כפר קנא זלפה כאוכב לפעמים גם נגידאת ובועינה כולם משתפים פעולה וכובעים את התוצאה, טירה ועבד טיטי עובדים לבד תלוי בסכום שהם מקבלים קרית ים גם בעניינים חזק הם משחקים לפי האחוז של ההימור אם גבוהה מוכרים ואם לא מפתים את הקבוצה השניה נשר גם מעורבים ומקבלים פירורים מכל הימור טייבה מסכנים חלק מהשחקנים מהמרים וההנהלה לא מבינה כלום מה הולך...אחי נצרת מהמרים שיש משכורות ואין מאיפה לשלם יוצא להם משחק בחודש לעבוד באקה התחילו לפני שבועיים בהימורים אחרי דאיבדו סיכוי לעלות... איפה ההתאחדות איפה אתה שינו??? כל ילד מכיר מה הולך ומי קובע ומי מנצח מי נשאר ומי עולה
  4. הסברת את הכל באמת זה מה שהולך (מס 3 צודק 100% 10-04-2024, 11:22)
    צודק מס 3
  5. ההתאחדות שותפה למחדלים לצערי (אחד שמבין 11-04-2024, 00:17)
    הבעיה האמתית של הליגה זוהי מכירת משחקים בעיקר בסוף הסיבוב השני. לדעתי יש לבטל או לצמצם את מספר שחקני החיזוק בליגות הנמוכות עד לשלושה ולאפשר לשחקני בית הזדמנויות. לא יכול להיות ישוב בן 2000 תושבים יימצא בליגה לאומית ועיר בת 70 אלף בלי ייצוג בליגה א'!!!!!