נקודה של אור: באקה דרסה את אום אל פאחם

הפועל באקה, בין נקודות האור שיש בליגה א' צפון לא ממש מתעניינת במצבן של היריבות. אם תשאלו את ראשיה, הם רוצים רק לנצח. היום (שני) פגשה את צעירי אום אלפאחם המפוררת ופירקה אותה 2:7. "הפנים אל הפליאוף", אמר המאמן, מוחמד עוואדי.

  • על ידי: אוהד רון
  • 08-04-2024
  • 21:29

על רקע השכונה של ליגה א' צפון, יש עדיין כמה קבוצות המשמשות נקודות אור. אחת מהן היא הפועל בקה אל גרביה. להזכירכם, בעונה שעברה היא פגשה במחזור האחרון הת הפועל קלנסואה שהייתה חייבת ניצחון כדי לשרוד בליגה, כשרוב קבוצות התחתית ניצחו, באקה לא ויתרה, נלחמה, ניצחה 0:2 והורידה את היריבה לליגה ב'.

 

גם העונה עושה רושם שהקבוצה ממשיכה בדרכה הספורטיבית ולא מחלקת "מתנות" כמו כמה קבוצות בליגה. היום (שני) אירחה באקה את צעירי אום אל פאחם ולמרות שהגיעה לאחר הפסד מפתיע לבועיינה במחזור הקודם, ידעה להתאושש והלמה ביריבתה האומללה שנראית כמו צל של קבוצה.

באקה פתחה היטב את המשחק וכבר במחצית הובילה 0:3 משערים של שאדי מסארווה, מוחמד קעדאן וכרים בלעום. 

 

מחצית שניה אום אלפאחם קצת התאוששה אבל ספגה עוד 4 שערים מרגלי אוהד דמר, ליאל כהן צמד וראם ג'והג'ה. פאחם צימקה בין לבין משערים של מוחמד מחמיד בפנדל ומוסא הילאל. 

 

בסיום 2-7 מהדהד לבאקה שמצהירה על כוונותיה לפליאוף כשהציגה יכולת גבוהה ומאותת ליתר הקבוצות שתהיינה שם. ואום אלפאחם? ממשיכה לבזות את עצמה, את אוהדיה ואת חובבי ליגה א'.  

 

מאמן באקה, מוחמד עוואדי אמר בסיום: "ניצחון גדול וחשוב להמשך הדרך ובעיקר להמשך המאבק על המיקום. חייב לציין את איברהים שבישל שלושה שערים ומבחינתי היה איש המשחק. כל השחקנים היו מצוינים ונתנו הכל היום על המגרש. הפנים כבר אל הפלייאוף שם הכל יכול לקרות. רוצים לסיים כמה שיותר גבוה כדי לארח משחקים".

נקודה של אור. צוות האימון של באקה

הוסף תגובה
תגובות
  1. מאמן (אוהד כדורגל 09-04-2024, 11:53)
    מאמן ענק כל עונה מחדש הוא בונה קבוצה בלי תקציב ומצליח אם היה נשאר בטירה היה עולה ליגה בתקציב שיש בטירה העונה