ליגה א' צפון – תחזית מחזור 27

המחזור ה-27 מספק לנו מספר מפגשים מאד מעניינים, בעיקר בצמרת: רעננה מארחת את באקה וטירה את קריית ים. בתחתית תצא טייבה למשחק בבועיינה, נוג'ידאת תתארח אצל הפועל כפר כנא וכאוכב תתארח אצל אתא ביאליק. מי תנצח? בתחזית של סוכנות D&A.

  • על ידי: סוכנות השחקנים של D&A
  • 11-04-2024
  • 11:19

אחרי המחזור המעניין שהיה לנו ביום שלישי בו רעננה הפסידה לקריית ים והפער מטירה בצמרת הצטמק ל-7 נקודות, ובו אתא ביאליק הבטיחה מקום בפלייאוף, המחזור של סוף השבוע מבטיח לא פחות.
 

מכבי אתא ביאליק – הפועל כאוכב

אתא ביאליק חזרה למסלול הניצחונות כשגברה על נשר ותרצה לא להוריד את הרגל מהגז ולהגיע בכושר שיא למשחקי הפלייאוף. כאוכב הפסידה לטירה באמצע השבוע וגם היא מבינה ששום תוצאה מלבד ניצחון לא תשרת אותה. למעשה זאת ההזדמנות האחרונה של כאוכב להשאיר סיכוי לשרוד בליגה.

אתא ביאליק תנצח.

 

בני זלפה – עירוני נשר

זלפה השיגה את המטרה שסימנה לעצמה בפתיחת העונה, הישארות מוקדמת בליגה וכעת היא יכולה להגיע לכל משחק משוחררת. נשר הפסידה לאתא ביאליק באמצע השבוע ועדיין חסרות לה 3 נקודות כדי להבטיח הישארות. בנשר מבינים שכדי שייהנו שם עד סוף העונה מכדורגל ללא לחץ הם צריכים לנצח. נשר תנצח.

 

שחקני קרית ים, הביסו את רעננה וכולם שואלים אולי מגיע להם לעלות ליגה העונה? צילום: עדי דטליס

 

צעירי א.א. פאחם – צעירי כפר כנא

א.א. פאחם מחכה בכיליון עיניים שהעונה תיגמר. הקבוצה הבטיחה הישארות מוקדמת והפכה להיות שק החבטות של הליגה כשהיא סופרת 6 הפסדים רצופים. צעירי כפר כנא הבטיחה אף היא הישארות מזמן וסיכוי לפלייאוף העליון כבר אין לה לכן היא מתרכזת בהשבחת השחקנים הצעירים שלה שמקבלים דקות משחק משמעותיות בליגה. גם צעירי כפר כנא מחכה לסוף העונה וגם לה יש רצף של תוצאות שליליות. תיקו

 

הפועל רעננה – הפועל באקה אל גרביה

רעננה הפסידה לקריית ים, הפער בצמרת קטן ל-7 נקודות ומד הלחץ בשמיים. ברעננה מבינים שניצחון שווה עליית ליגה ולכן היא תגיע במטרה אחת: לנצח. באקה שעושה עונה מצוינת, מוחצת במחזור הקודם את א.א. פאחם ועושה רושם שהיא מגיעה לשחק כדורגל התקפי נגד כל קבוצה ובכל מגרש וכך גם יעשו ברעננה. רעננה תנצח.

 

מ.ס. טירה – מ.ס. קריית ים

אחרי הניצחון באמצע השבוע טירה מחברת 5 ניצחונות רצופים והשבוע ניצלו את המעידה של רעננה כדי לצמק את הפער ממנה ל-7 נקודות ולייצר מעט עניין בצמרת. בטירה יעשו הכל כדי להגיע אל הפלייאוף העליון בכושר טוב. קריית ים היא קבוצה עם סגל שחקנים מוכשר שיכול לנצח כל קבוצה בכל מגרש. אין ספק שבוכים שם על איבוד נקודות מיותר לאורך העונה ואם היו יודעים לשמור שם על יציבות, הקבוצה הייתה יכולה להיות פקטור משמעותי במאבקי העלייה. טירה תנצח.

 

שחקני באקה אל גרביה. פוגשים את המובילה מרעננה. האם יכולים להפתיע ? צילום: יח"צ

 

הפועל בועיינה – צעירי טייבה

בועיינה שגברה על צעירי כפר כנא באמצע השבוע, הבטיחה מעשית את הישארות ולכן יגיעו למשחק משוחררים ובמטרה ולנצח את המשחק. טייבה מבינים שאם עדיין יש להם תקווה להישאר בליגה ללא צורך במבחנים הם חייבים לנצח. זו למעשה ההזדמנות האחרונה שלהם אחרת הם יצטרכו להתחיל להתכונן למשחקי המבחן. בועיינה תנצח.

 

הפועל כפר כנא - מכבי נוג'ידאת

כפר כנא הפסידה באמצע השבוע לאחי נצרת ועדיין לא מצליחה לברוח מהתחתית הבוערת. אין ספק שמבינים שם ששום תוצאה מלבד ניצחון לא תקדם אותם לעבר ההישארות הסופית לכן הם יגיעו במטרה אחת, לנצח ולהבטיח הישארות. נוג'ידאת מגיעה מבחינתה לעוד לגמר גביע. גם שם מבינים שיהיה קשה מאוד לשרוד בליגה שלא דרך המבחנים ולכן יעשו הכל כדי לנצח ולהישאר בחיים. כפר כנא תנצח

 

מכבי אחי נצרת – מגדל העמק

משחק בין שתי קבוצות שהבטיחו הישארות בליגה. אחי נצרת יצאה מבור עמוק של מינוס 12 נקודות ועל זה מגיע לה שאפו ענק, ומנגד מגדל העמק עם הסגל המצוין שלה, לא עמדה בציפיות שהציבה לעצמה, להיות ממוקמים הרבה יותר גבוה ממיקומם הנוכחי. תיקו 

 

סוכנות השחקנים של D&A בתחזית ליגה א צפון...

הוסף תגובה
תגובות
  1. טירה מפסידה ורעננה מפסידה (הוגה דעות 12-04-2024, 11:00)
  2. טירה מפסידה ורעננה מפסידה (הוגה דעות 12-04-2024, 11:00)