מה יהיה לנו? טייק 1 - ליגה א' צפון - תחתית

שלושה מחזורים לסיום העונה בליגה א' צפון, ועדיין לא יודעים מי תרד ליגה מי תגיע למבחנים ומי תינצל. האמנם? התחזית של אתר גולר למרות שרוב התוצאות ידועות, עדיין נקווה שהספורט ינצח..

  • על ידי: אוהד רון
  • 16-04-2024
  • 16:57

מי במאבק?

מקום 13: הפועל כפר כנא - 27 נקודות

מקום 14: צעירי טייבה - 21 נקודות.

מקום 15: מכבי נוג'ידאת - 21 נקודות.

מקום 16: הפועל כאוכב - 16 נקודות.

 

מה נשאר לכל אחת?

הפועל כאוכב - עושה רושם שהמצב שלה הכי קשה כשהיא לא תלויה בעצמה. 5 נקודות הפרש מהמקום שמוליך למבחנים מציב את הקבוצה של חנא פרהוד במצב כמעט בלתי אפשרי לשרוד גם אם תיקח את כל 9 הנקודות שנותרו בקופה. כאוכב צריכה לשחק נגד בני זלפה בבית, הפועל כפר כנא בחוץ ואחי נצרת בבית. אם תנצח את שלושתן יהיו לה כאמור, 25 נקודות ובמקרה כזה היא תצטרך להתפלל שנוג'ידאת או טייבה לא תנצחנה לפחות שני משחקים כדי שכאוכב תגיע לפחות למשחקי המבחן. בליגה הכי צפויה בעולם זה כנראה לא יקרה.

 

אם לא יהיה נס גדול, הפועל כאוכב וחנא פרהוד ירדו ליגה. צילום: חגאג רחאל

 

מכבי נוגידאת - לא תוכל כנראה לברוח ממשחקי המבחן אם כי עדיין יכולה לסיים במקום ה-14 המקנה ביתיות במשחק המבחן הראשון. נוג'ידאת צריכה לשחק נגד אחי נצרת בבית, מגדל העמק בבית, עירוני נשר בחוץ. כל היריבות סיימו למעשה את העונה שלהן כך שבליגה הכי צפויה בעולם, גם נוג'ידאת צריכה לנצח את שלושתן וכל תוצאה אחרת תהיה למעשה הפתעה גדולה. 9 נקודות בשלושת המשחקים האחרונים יעניקו לנוג'ידאת 30 נקודות ויספיקו לה כדי להגיע למשחקי המבחן. כמובן שהמיקום גם קובע כשהקבוצה שתסיים במקום ה-14 תארח במשחק המבחן את הקבוצה שתסיים במקום ה-15. כאן יש לנוג'ידאת בעיה מכיוון שהפרש השערים שלה (28-) נחות בהרבה מזה של טייבה (13-) ולכן היא צריכה לקחת לפחות נקודה אחת יותר ממנה במשחקים שנותרו כדי לסיים במקום ה-14. זה יכול לקרות כי לטייבה יש שני משחקים קשים.

 

עיסא נוגידאת, גם הוא יצטרך נס גדול כדי לברוח מהמקום המוביל למבחנים. צילום: חגאג רחאל

 

צעירי טייבה - לכאורה מצבה לא פשוט מכיוון שיש לה שני משחקים לא פשוטים נגד קבוצות שלא נמצאות בקטגוריית "הנותנות". לטייבה נותר לשחק נגד צעירי א.א. פאחם בבית, רעננה בחוץ, וטירה בחוץ. נגד צעירי אום אלפאחם "מובטח" לטייבה ניצחון ולו רק בגלל שזו סיימה את העונה, השאלה הגדולה כיצד יתייצבו מולה רעננה וטירה. סביר להניח שרעננה תבטיח את העלייה כבר במחזור הקרוב כך שלמשחק נגד טייבה היא תגיע משוחררת ועם הרכב פחות חזק. הבעיה היא שהמשחק הוא ברעננה והמארחת תרצה לסיים את העונה שלה בבית ובטעם טוב. גם טירה לא תבוא לטייל בטייבה. קודם כל אין אהבה גדולה בין שני המועדונים והכל יהיה תלוי במיקום של טירה לפני המחזור האחרון. אם מקומה יובטח, סביר להניח שעבד תיתי יחשוב על הפלייאוף ויעלה עם הרכב פחות חזק. אם טירה עדיין תהיה במאבק על המקום השני, ייתכן והיא לא תוותר ואז יתפתח במגרש סוג של מלחמת עולם.

 

הפועל כפר כנא, ברחו יפה מהתחתית. אתר גולר צפה מראש ניצחונות לכפר כנא העונה. צילום: עלאא בדארנה.

 

הפועל כפר כנא - נמצאת במצב הטוב ביותר כשהיא צריכה 4 נקודות כדי לסגור עניין. מחכות לה נשר בחוץ, כאוכב בבית, וקריית ים בחוץ. כפר כנא צפויה לנצח את נשר שהבטיחה את מקומה בליגה, לא לנצח את כאוכב ולקוות להגיע למשחק נגד קריית ים כשזו כבר הבטיחה את המיקום בפלייאוף. בליגה הכי צפויה בעולם, זה יקרה.

 

לסיכום, רוב התוצאות די צפויות. מי שצריך לנצח ינצח ולכן הפועל כאוכב, כנראה תרד ליגה, טייבה ונוג'ידאת תשחקנה במבחנים כנראה בטייבה.

מקווים לארח בפלייאוף. שחקני טייבה בימים יפים יותר (אמיר חאג' יחיא)

הוסף תגובה
תגובות
  1. תתרכז בליגה א' דרום שלך ולא בליגה א' צפו (סמיר 16-04-2024, 17:20)
  2. בדיחה עצובה (זועבי 16-04-2024, 20:13)
    כל השנה יש לקבוצות האלה בקושי 4 ניצחונות ופיתאום איזה פלה 3 משחקים לסוף הם יקחו נקודות כמו קבוצת צמרת חזקה יעשו לפחות 2 ניצחונות כל אחת,ממש בדיחה עצובה
  3. אחי נצרת (המאמן שעשה ניסים 17-04-2024, 00:01)
    איזה מאמן עם שחקנים צעירים מצליח ןבגדול עם -12 כול הכבוד מהראן
  4. שכחת את התמונה של הניידת לא (רפאל 17-04-2024, 10:51)