ליגה א' דרום - תחזית מחזור 30

אחת מתוך 3 תרד לליגה ב', שתיים נוספות מתוך 5 ישחקו במבחנים. ומי תסיים במקום השני? מי תעפיל לפלייאוף? ומה עם יתר המשחקים? בתחזית שלפניכם

  • על ידי: אוהד רון
  • 02-05-2024
  • 18:46

איזה מחזור נעילה מטורף צפוי לנו שבסיומו תיפתר חידת היורדת לליגה ב', אלה שתשחקנה במבחנים נגד הירידה וסדר המדורגות בפלייאוף העליון. יהיה מעניין.

 

הפועל לוד - הפועל בקעת הירדן

המשחק הלוהט של המחזור ואולי של העונה כולה! על כל הקופה, מי שמפסיד - יורד כשגם תיקו לא טוב לאף אחת מהן. לוד מארחת ולכן היתרון שלה המתבטא בקהל הביתי שיבוא לעודד. הבעיה שהקבוצה לא טובה. מנגד בקעת הירדן גם קבוצה נאיבית. לספוג שער בדקה 96 כאשר אתה מוביל 1-0 ולא "גומר" את המשחק, זו נאיביות ועל כך משלמים. המאמן, חנן אזולאי הצליח שנה שעברה מאד אבל העונה הכל חזר אליו חזרה. אם לא יהיו הפתעות מיוחדות אני חושב שלוד בבית ינצחו ויורידו את הבקעה לליגה ב'. 

 

הפועל מרמורק - שמשון ת"א

לא יודע מה כולם חושבים אבל מרמורק במצב קשה. שמשון ת"א מגיעה ללא 5 שחקנים מורחקים אבל היא עדיין עדיפה על מרמורק בכל הרכב. שמשון ילחמו גם בשביל חברים שלהם מבקעת הירדן. מרמורק יודעים את זה וחייבים להיות מוכנים לכל תסריט כאשר הפסד יוריד אותם לליגה ב' בעוד שניצחון יכול להשאיר אותם ללא מבחנים. לדעתי יהיה תיקו. 

 

אופיר רגב, חייב לנצח את הבקעה כדי להישאר בליגה. צילום: אבי רביבו

 

הפועל כפר שלם - מכבי שעריים

דורון ממן ממשיך להוכיח את יכולותיו עד תום. הוא הגיע לשני משחקים וכנראה ינצח בשניהם. כפר שלם היו רוצים להילחם ולנצח את שעריים בטח כשהבקעה מוערבת במאבק בעקיפין, אבל לדעתי כפר שלם נמצאת כבר בחגיגות סיום העונה, יצאה לפגרה וקשה יהיה להחזיר את השחקנים לפוקוס. ראינו את הכפר שבוע שעבר נגד אשדוד וככה הם ישחקו גם מול שעריים. שעריים לא יתקשו לנצח ולהבטיח הישארות. דורון ממן יצא ענק וישתיק את כולם! 

 

שמשון כפר קאסם - נורדיה ירושלים

כפר קאסם עשתה ניצחון גדול על יבנה בשבוע שעבר למרות מה שחושבים כולם. כפר קאסם יודעים מה זה לקחת נקודות כשצריך. נורדיה תבוא לשחק כדורגל, לא תיתן לאף אחד את המשחק ותשחק למען ההגינות. כפר קאסם עדיפה בכל פרמטר על המגרש וראינו את זה מול יבנה. איסמעיל עאמר על הקווים הוא חיזוק מצויין לקבוצתו של איהאב סרסור. כפר קאסם לא תתקשה לנצח את נורדיה ולחגוג הישארות בליגה. 

 

הקהל הגדול של מרמורק יקווה לא להפסיד נגד שמשון ת"א כדי לא לרדת ליגה. צילום: דוברות מרמורק

 

אדומים אשדוד - ירמיהו חולון

משחק אש על מקום בפלייאוף העליון ומשחק על הרבה יוקרה. האמת, לא מבין על מה המאבק? שתי הקבוצות לא מספיק טובות כדי לעשות משהו בפלייאוף ולא יעלו ליגה. לדעתי עדיף להן להימנע מההוצאה הכספית. אבל מה לעשות שרק אחת מהן תעלה? חולון עדיפה אבל לאשדוד יש יתרון בביתה. לדעתי יסתיים בתיקו. 

 

מכבי קרית מלאכי - עירוני מודיעין

מלאכי יכולה להיות מרוצה מהעונה הראשונה שלה בליגה. הנהלה חדשה שעשתה הרבה ולא ברור לי למה היא לא ממשיכה לעוד עונה. מודיעין כבר עם הראש במשחקי הפלייאוף. לדעתי מלאכי במשחק האחרון שלהם ינצחו וישאירו טעם טוב העונה. 

 

מ.ס. דימונה - עירוני אשדוד

דימונה מועדון מסודר, אולי הכי מסודר בליגה א מול עירוני אשדוד שחייבת המון לאורי קרגולה שהשאיר אותם למרות הנזק הגדול שברוך השאיר כשהפסיד משחקים רבים ואז היו כאלה שסימנו את אשדוד כיורדת בטוחה. שאפו לקרגולה אבל מול דימונה אין לקבוצתו סיכוי. דימונה תנצח בקלות. 

 

הפועל הרצליה - מכבי יבנה

הרצליה שיחקה עונה שלמה מחוץ לבית שלה ואני חושב שאם היו משחקים בבית היו לקבוצתו של עידן דוד עוד 10 נקודות קל - מה שהיה מביא אןתו לפלייאוף העליון. יבנה זה סיפור אכזבה. החליפו מאמן וזה לא צלח. יבנה חייבת חריש עמוק לקראת העונה הבאה  ויהיה מעניין לראות מה יהיה שם. הרצליה עדיפה והם גם ינצחו. 

מי תרד ליגה? צילום: דוברות מרמורק

הוסף תגובה
תגובות
  1. עוד כתב חצר חסר ידע ומושג בכדורגל (אוהד כדורגל 02-05-2024, 18:57)
    גולר דיי להחזיק כתב חצר בהתנדבות שלא מפסיק לקשקש עצמו לדעת , הגיע הזמן לההעסיק כתב מקצועי בשכר אמיתי , ולא תלושי מזון כמו המסכן הזה אוהד , חברים פותחים ערוץ התרמות למשפחה שלו.
  2. הפועל לוד יורד ליגה (ויוה חולדלוד 03-05-2024, 01:23)
    אופיר רגב יחזור למאורה שממנה צץ תת רמה מגעיל שמקומו גג בליגה ב
  3. הנקרסיסיט שמשקר גם לעצמו (חושף הנרקסיסטים 03-05-2024, 02:46)
    שוב פעם הנרקסיסט חושב שכולנו מטוםמטמים, הרי מה הנרקרסיסט מנסה לעשות? לתת תחזית שקרית שהוא בעצמו לא רוצה בה, וזה אומר שברוב הפעמים התחזיות שהוא היה מייחל להם שייקרו יצאו בדיוק הפוך, וזו הסיבה שהוא נותן תחזית הפוכה ממה שהוא היה רוצה שיקרה בתקווה שזה יצא הפוך ובכך יקרה בדיוק את מה שהוא רצה, כן רבותיי כזה הוא הנקרסיסיט שמאמין שאף אחד לא רואה את מעלליו, אך לא הפעם חביבי, הפעם זה לא יעבוד לך, ככה זה ברגע שהנקרסיסט נחשף במערומיו זה נגמר, הוא צריך לחפש משהוא אחר שלא יראה את כוונותיו וכך חוזר חלילה, כי להשתנות הוא לא מסוגל.
  4. מרמודרק לא לדאוג (יוני 03-05-2024, 09:02)
    שמשון נותנת לכם את המשחק
  5. כתב חסר מוח (מור 03-05-2024, 16:40)
    כרגיל התחזיות שלך שוות לתחת
  6. הכי קרוב שהיה 6 מתוך 8 (אדום עולה 03-05-2024, 21:37)
    אוהד רון מלך . הכלבים נובחים והשיירה עוברת