ליגה א' צפון - תחזית מחזור 30

לעומת ליגה א דרום המותח, צפוי לנו מחזור די רגוע בליגה א' צפון כשלמעשה נותרו רק הכרעות על המיקומים בטבלה. תחזית מחזור הנעילה של סוכנות D&A.

  • על ידי: סוכנות השחקנים D&A
  • 02-05-2024
  • 13:20

עונה ארוכה ומתישה מתקרבת בצעדי ענק לסיומה ולמרות העניין היחסי במשחקי המחזור, לא נחרוג ממנהגנו ונביא לכם את התחזית שלנו. 

מגדל העמק - אום אל פאחם
משחק בין שתי קבוצות שמבחינתן העונה כבר נגמרה. א.א.פאחם מחכה ומצפה לכך בכיליון עיניים עוד מתום הסיבוב הראשון. מנגד מגדל העמק שבניגוד לעונות הקודמות אז נלחמה בתחתית, נחה לה העונה על זרי הדפנה.. תיקו רב שערים .

 

קריית ים - הפועל כפר כנא
קריית ים אחרי איבוד נקודות יקרות נגד זלפה במחזור הקודם שעלה להם באובדן הסיכוי למקום שני יעשו הכל כדי לסיים במקום השלישי ולהבטיח את יתרון הביתיות בפלייאוף במשחק הראשון. כפר כנא סיימה את העונה  במחזור הקודם וזה הזמן מבחינתם לעשות בדק בית אמיתי ולהבין למה הקבוצה בעונות האחרונות חברה קבועה במועדון התחתית. קריית ים תנצח.

 

קרית ים ינצחו את כפר כנא וימתינו לפלפייאוף. צילום: עדי דטליס

 

צעירי טייבה  - מ.ס. טירה
משחק עם משמעות בעיקר לטייבה שתעשה הכל על מנת לנצח ולנסות לגנוב את הביתיות במשחקי המבחן . טירה הבטיחה מעשית את המקום השני, תרצה להמשיך במומנטום לקראת הפלייאוף. טייבה תנצח .

 

צעירי כפר כנא - אתא ביאליק
צעירי קנא סיימו את העונה ועמדו בציפיות שהציבו לעצמם והן להשביח שחקנים צעירים ולא להסתבך בתחתית. אתא ביאליק היא הפתעת  העונה ללא ספק. עם התקציב הצנוע וסגל השחקנים הצעיר שהוכיח לכולם כשיש דרך התוצאות לא מאחרות להגיע. אתא ביאליק תנצח.

 

הפועל באקה - בני זלפה
באקה איבדה נקודות יקרות במחזור הקודם נגד אתא ביאליק ויתרון הביתיות בםלייאוף כבר לא בהישג יד.  באקה תבוא לשחק כדורגל חיובי והתקפי ולהגיע לפלייאוף העליון בכושר טוב. זלפה שבמחזור הקודם חילצה תיקו בקריית ים,  גילתה רוח ספורטיבית ושיחקה יפה, רוצה להגיע לכל משחק ולא משנה נגד מי ולנצח. באקה תנצח.

 

קרית אתא, יחגגו מול כפר כנא? צילום: עדי דטליס

 

עירוני נשר - מכבי נוג'ידאת
נשר סיימה את העונה כשהשיגה את היעד העיקרי שלה והוא הישארות בליגה. נוג'ידאת רוצה את יתרון הביתיות במשחקי המבחן ותגיע במטרה אחת ויחידה והיא לנצח את נשר ולהתכונן לשבוע הבא למשחק נגד טייבה. נוגיידאת תנצח

 

הפועל בועיינה - הפועל רעננה
משחק בין שתי קבוצות שסיימו את העונה ויבואו כדי ליהנות מכדורגל משוחרר וללא לחץ. ברעננה הראש כבר בהכנות לעונה הבאה ומנגד בועיינה הבטיחה הישארות מוקדמת למרות מינוס 4 נקודות.  רעננה תנצח.

הוסף תגובה
תגובות
  1. תחזית לא נכונה (זועבי 02-05-2024, 14:45)
    טירה לא הבטיחה את המקום השני טירה חייבת לנצח בטייבה כדי לארח את משחקי הפלייאוף תדייקו בעובדות
  2. הפתעת הליגה אחי נצרת והמאמן לאלה (מאמן 03-05-2024, 00:04)
    כמה שחקנים צעירים