הקרב על הפלייאוף: אדומים תארח את חולון ירמיהו

מי שקבע את לוח המשחקים לא תיאר לעצמו שדווקא המשחק האחרון יהיה בעצם קרב ראש בראש על מקום בפלייאוף. אדומים אשדוד שמפגרת שתי נקודות בלבד אחרי חולון ירמיהו תארח אותה באצטדיון היא. יהיה סופר מעניין

  • על ידי: ענר אלדר
  • 02-05-2024
  • 07:32

אמנם זה "רק" משחק על מקום בפלייאוף שייערך בצילם של משחקי התחתית המסקרנים יותר, אבל עדיין, המון יוקרה מונחת על הכף כשאדומים אשדוד תארח את חולון ירמיהו בקרב של ראש בראש. 
רק שתי נקודות מפרידות בין  השתיים ולכן תיקו יספיק לחולון אבל קשה להאמין שמאמן חולון, מוסא בן חיים יבוא לשחק על תוצאה. כנגדו יתייצב, ויקטור גניש, שהגיע באמצע העונה במטרה להביא שינוי ולמעשה המשחק הזה יקבע עבורו האם יסיים את הקדנציה הקצרה בטעם טוב או שייכשל שוב.

 צפוי הרבה מתח ולחץ משום ששתיהן רוצות לעלות לפלייאוף, למרות הסיכויים הנמוכים להעפיל משם ליגה.  

 

סהר ברמי, אחד מכוכבי חולון לא ממעיט בערכו של המשחק: "מבחינתנו זה גמר גביע לכל דבר", אמר ברמי, "אנחנו יודעים שכל תוצאה פרט להפסד אנחנו נכנסים למשחקי הפלייאוף. זה לא מעניין, נגיע כדי לקחת את כל שלושת הנקודות". 

 

סיבוב קודם, נגמר 0-0, מה שונה עכשיו?  

"נכון, אבל היינו אז מחזור 15 של העונה והיה עוד סיבוב שלם של משחקים ככה שהתוצאה שם לא הייתה גורלית ומשמעותית כמו התוצאה במשחק של יום שישי הקרוב. בעזרת השם נגיע לאשדוד לקחת את הנקודות ולהיכנס למשחק הפלייאוף ולשחק את הכדורגל שאנחנו מציגים לאורך כל השנה. בעזרת השם נעשה ונצליח".

 

איך אתה מרגיש בחולון?
"אני לא אוהב לעשות סיכומים לפני סיום העונה אבל התחלתי את העונה בחולון בצורה מצויינת, נעצרתי כמעהיגם בגלל פציעה שהפריעה לי במהלך הסיבוב השני. עכשיו אנחנו בשלבי ״המאני טיים״ ואני מקווה לתרום ולעזור לקבוצה במטרה העיקרית שלנו".

סהר ברמי, יוביל את קבוצתו לפלייאוף העליון? צילום: אלכסנדר בוך

הוסף תגובה
תגובות
  1. אשדוד רוצה משטח רגיל כדי לנצח קשה הסינטטי אצלה (גדכעגדע 02-05-2024, 20:04)
    בגלל זה העבירו
  2. ויקטור גניש (אורי 02-05-2024, 21:58)
    לא ייאמן איזה מהפך בתקופה כל כך קצרה בלי אספה בנצי מושל בלי שוער פשוט מאמן וואו