"באים לעשות את המקסימום כדי לנצח את כפר קאסם"

כך אמר אהוד כחילה, מאמן נורדיה ירושלים לקראת המשחק המסקרן מול שמשון כפר קאסם. עוד הוסיף המאמן הבכיר: "שמח שאנחנו לא חלק מחמש הקבוצות הנאבקות נגד הירידה ונגד המבחנים. הכל תלוי בלוד שתלויה בעצמה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 02-05-2024
  • 10:53

זהו, רגע האמת קרוב מאד. יום שישי 13:40, שמשון כפר קאסם מארחת  נורדיה למשחק שאם היא מנצחת בו היא נשארת בליגה. כל תוצאה אחרת והיא עלולה להגיע למבחנים.  לפני המשחק דיברנו עם מאמן נורדיה, אהוד כחילה שעשה עונה טובה מבחינתו והבטיח את ההישארות הרבה לפני המחזור האחרון. 

 

אהוד כחילה אמר: "משחק קשה במגרש קשה. כפר קאסם חייבים את הנקודות כדי להישאר בליגה. אנחנו כדרכנו במועדון והוכחנו בחודש האחרון שלמרות שנשארנו בליגה, אנחנו ממשיכים להציג כדורגל חיובי, לשלב צעירים וככה יהיה גם מול כפר קאסם. נבוא לעשות המקסימום ונקווה מאד כדי לנצח. אנחנו כל משחק רוצים לנצח ובכל מגרש". 

 

אתה מבין את הלחץ של כפר קאסם? מה אתה חושב על מצבם?
"התפללנו כל העונה שלא נגיע למשחקים האחרונים כשאנחנו חייבים נקודות כדי להבטיח הישארות, למרות סיבוב ראשון לא טוב, לשמחתי עשינו סיבוב סיבוב שני יותר טוב וכעת אנחנו באים לשחק כדורגל בלי הנחות".

 

על המשחק עצמו אמר: "המגרש הסינתטי בכפר קאסם לא פשוט. קשה לפתח בו כדורגל. אבל אנחנו ספורטאים ונבוא לנצח".

 

מי ירד ליגה לדעתך?
"הפועל לוד נמצאת במקום האחרון והכל תלוי בה. ניצחון והם נשארים הליגה. אין ספק שזה מחזור מאד מעניין שחמש קבוצות נלחמות נגד הירידה והמבחנים ואני שמח ומאושר שאנחנו לא שם".

אהוד כחילה. המועדון מיצג ספורטיביות לפני הכל- יגיעו כדי לנצח. צילום: גלעד אימס

הוסף תגובה
תגובות
  1. אהוד אתה מאמן? (אוהד נורדיה 02-05-2024, 14:37)
    איזה ספורטיביות אהוד כחילה מדבר מה קרה בדימונה ? דאגת לתת להם את הנקודות ? כל הנהלת נורדיה תעשו חושבים ותחליפו את הנוכל הזה