פלייאוף צפון ב': הפועל בית שאן - אחי איכסל

לראשונה מאז שירדה לליגה ב' מוצאת את עצמה הפועל בית שאם בעמדת זינוק לעלייה חזרה לשם, אם כי מחכה לך דרך ארוכה של שלושה משחקים לפחות שכל אחד מהם הוא גמר גביע. מולה תתייצב אחי איכסל שכבר הייתה במעמד הזה בעונה שעברה והיא רוצה ללכת צעד אחד קדימה. פלייאוף ליגה ב' צפון ב' ראש בראש

  • על ידי: אוהד רון
  • 02-05-2024
  • 15:45

מאז שירדה מליגה א' בית שאן דשדשה בליגה ב'. לעיתים דגדגה את הצמרת אך בסופו של דבר לא העפילה לשום דבר. העונה זה סוף סוף קרה כשהקבוצה הצליחה לסיים במקום השני ולהגיע למשחקי פלייאוף העלייה. 
בית שאן מגיעה למשחק עם מומנטום מאד חיובי ואחרי שניצחה את יריבתה, אחי איכסל בבית, 0:4. חשוב לציין שבית שאן לא הפסידה אף משחק בבית באצטדיונה. החניכים של המאמן אביאל אברהמי ועוזרו, גיא דיין חושבים אך ורק על ניצחון. עם קצת ריכוז בהגנה ואגרסיביות באמצע המגרש וניצול מצבים של אחד החלוצים הכי טובים בליגה, אליהו דרעי אני לא רואה שום סיכוי לאיכסל. המשחק הזה תפור על בית שאן. הם לא סתם נילחמו על המקום השני. משחק בבית עם אצטדיון מלא באוהדים ועם הרבה צבע ביציע יהיה משחק מאד מעניין.
 

מנגד היריבה, מכבי אחי איכסל.
משהו לא טוב קרה בקבוצה מאז חילופי המאמנים. ליאור טל היה במרחק שתי נקודות מהמוליכה בני מוסמוס, אך הפיטוריו של מאמן הצעיר,  הדינמי והמודרני שמכיר היטב את הליגה והחלפתו במאמן שעם כל הכבוד, שנים לא אימן בליגה הישראלית, אבל עם ריקורד מרשים בליגה הפלסטינית,  לא עבד, עובדה. הקבוצה כבתה, השחקנים כבויים, באים בלי חשק. במשחק העונה  והמכריע נגד בני מוסמוס הם לא הגיעו להזדמנות אחת ושבועיים אחרי חטפו תבוסה בבית שאן. אמיר אסעד או אסלאם כנעאן (מי שמחליט ביניהם) צריכים להסיק מסקנות, להביא מאמן ולתת לו לעבוד בשקט, לא להתערב לו בהחלטות. בנוסף, להביא שחקנים רעבים שרוצים להצליח ולא רק להגיד שרוצים שם לבנות על צעירים. 

 

הניחוש שלי ניצחון גדול של בית שאן. הלוואי וקבוצה עם כל כך הרבה קהל תחזור לליגה א ותוסיף את הצבע שלה לכל הליגה...

 

 

קהל בית שאן, הלוואי ויחזרו לליגה א-יוסיפו הרבה צבע ועניין. צילום: דוברות בית שאן

הוסף תגובה
תגובות
  1. לך תשן איכסל תנצח אן לך מושג (אחמד 02-05-2024, 15:58)
  2. בית שאן לעולם לא תעלה (אמיר 02-05-2024, 18:23)
    קללת משחק השרוכים. אין לקבוצה זכות קיום את מעט הכסף שישקיעו בשכונות בית שאן הביביסטית
  3. תחזית (שלמה 03-05-2024, 06:12)
    נראה לי היום בית שאן מנצחת ותנצח את טמרה ואלוהים גדול
  4. סוף סוף.האתר מתעסק בכדורגל (נגידאת מוחמד 03-05-2024, 09:17)
    את האמת סיקור מצויין לא ידענו בכלל שהמצב כל כל הכבוד על הכתבה הרבה אוהדים יבואו לראות את המשחק בגלל הכתבה ואני אחד מהם, בית שאן יעשו המכנסיים ויפסידו השחקנים של אכסאל יותר מנוסים
  5. אכסאל יפסידו 3 אפס (חיים 03-05-2024, 09:19)
    שיחקו נגדנו באמת קבוצה כבויה בלי חשק 5 מאמנים בקוו ואחד ביציע חבל על הכסף תשקיעו בצעירים