פלייאוף צפון א: צעירי טמרה - עירוני כרמיאל

הפלייאוף על הזכות לשחק בליגה א בעונה הבאה מתחיל כבר היום יום חמישי, כאשר שתי צעירי טמרה תארח את עירוני כרמיאל. מי עדיף? מי השחקנים הבולטים שחייבים להיות במיטבם? הכל בכתבה שלפניכם..

  • על ידי: אוהד רון
  • 02-05-2024
  • 09:14

צעירי טמרה שלולא הפחתת 4 הנקודות מהעונה שעברה (זכר לאירועי משחק העלייה נגד בועיינה בעונה שעברה), הייתה ככל הנראה מעפילה מהמקום הראשון.  מנגד, כרמיאל ששוב בעטה בדלי כשאיבדה תוך שבועיים גם את הפסגה וגם את המקום השני.
באשר לצעירי טמרה, בכדי לנצח את כרמיאל, חייבים את הכוכב הגדול שלהם, עבד מורג'אן שהיתה לו עונה בינונית וחייב פוט חייב, להוביל את קבוצתו ולתת משחק גדול והכי חשוב להיות פקטור משמעותי במשחק הכל כך חשוב. אחמד דיאב, החלוץ הוותיק חייב להיות רגוע ולנצל כל מצב.

 

המאמן, מוסא דיאב בעל ניסיון במעמדים כאלה, אבל חייב להיות רגוע ולא להגרר לתגרות כמו בעונה שעברה. תנו לו קצת שקט, תנו לו לעשות את החילופים  והוא יעשה את העבודה.

 

באשר לכרמיאל, כאמור, הרגשה של פספוס. גם לאבד מקום ראשון וגם לאבד את המקום שני אחרי שבוע ולא לארח את הפליאוף בבית זה מאד מאכזב.
למרות זאת היא באה עם הרבה מוטיבציה ורצון. מרגישים שהפעם היא יכולה לנצח וכל זה בזכות המאמן די כלבו שבנה קבוצה איכותית. ומשחק כזה חייבים לקחת אחרי האכזבה של החודש האחרון. יהיה צבע בקריית ים, יהיה מעניין ויהיו הרבה אוהדים.

 

הניחוש שלי תיקו המשחק לא יוכרע בדקה 90

מוסא דיאב, מקווים שיעשה חילוף והשחקן יסכים לצאת...צילום: מוחמד עאישי

הוסף תגובה
תגובות
  1. נכוש (אחמד 02-05-2024, 12:47)
    שתי הקבוצות ברמה טובה וכול תצואה מקובלת אבל טמרה עדיפה מבחינת המקום והביתיות הנוש הו 1
  2. תפסיקו לבכות (חקו 02-05-2024, 16:12)
    _4-4 אחרי המופע קרטה שהיה בושה לכדורגל היה צריך לתת לכם עונש של הפסקת פעילות לפחות הצדק ינצח היום