קרב המאוכזבות: אזור גברה על המכתש גבעתיים

משחקי הפלייאוף בליגה ב' יצאו אמש לדרך עם דרבי המאוכזבות והמאכזבות בין הפועל אזור והמכתש גבעתיים. בתום 120 דקות חלשות התייצבו הקבוצות לדו קרב פנדלים אותו ניצחה אזור והעפילה לגמר המחוזות. האם הפועל אזור תחזור לליגה א? ללא ספק הרבה צבע היא תוסיף..

  • על ידי: אוהד רון
  • 03-05-2024
  • 10:52

הרבה תקוות היו למכתש גבעתיים ולהפועל אזור ערב פתיחת העונה. שתיהן חלמו על עלייה, התחזקו בהתאם, בזבזו הרבה כסף אך בסופו של דבר נותרו מאחורי צעירי טירה שעלתה לליגה א'. 
המכתש שהייתה דומיננטית יותר בליגה, קיוותה להתנחם בכרטיס עלייה דרך הפלייאוף בדיוק כמו יריבתה, הפועל אזור שהתברגה בפלייאוף ממש במחזור הנעילה. 

 

המשחק עצמו היה חלש מאד בין שתי קבוצות חלשות וניכר היה טביעת האצבע או יותר נכון, חוסר טביעת האצבע של  מאמן. אם כך פני הדברים,  קבוצות ליגה ב' דרום ב' וגם ליגה א' יכולות להיות רגועות. לאחר 120 דקות חלשות התייצבו שתי הקבוצות לדו קרב פנדלים אותו הכריע תומר בן חיים הוותיק. 

 

לרוב אומרים  שכואב ומאכזב להפסיד בפנדלים ולפעמים גם לא צודק גם אך במקרה של המשחק הזה הפנדלים היו הדבר הכי טוב שהיה בו.  למעשה לא זכור מצב אחד משמעותי לכיבוש מצד אחת הקבוצות כשהשוערים כמעט ולא נוגעים בכדור. שתיהן פתחו במערכים הגנתיים וכנראה פחדו להפסיד יותר מאשר רצו לנצח.

 

קהל גדול הגיע מאזור לעודד את קבוצתו. הרבה צבע יוסיפו לליגה א אם יעלו ליגה. צילום: מיכאל חי

 

    אז מה הסיבה לכך? כנראה ששני המאמנים לא מספיק טובים והם הבעיה שהקבוצות עם התקציב הגדול וסגל השחקנים המצויין -לא עלו ליגה. מהצד של אזור, מייק מזרחי שלא נראה שהוא בכלל מכיר את הקבוצה שלו וספק אם הוא קובע משהו שם מעבר להעמדת קונוסים באימונים. חלק אומרים שהוא הגיע כדי להעביר את האימונים שכן אולי במשחקים הוא מקבל הוראות אבל זה רק מה אומרים. 

 

מנגד רז משולם מאמן שלא מתאים לרמה הזאת. הוא לא אימן במעמדים האלה והאמת לא זכור מתי אימן בוגרים והביא הישגים. הרבה טוענים שבגללו המכתש לא עלתה ליגה והאמת רק להביט על סגל השחקנים של הקבוצה ולחשוב, איך עם סגל כזה הם לא עלו? זה פשע במונחי כדורגל..

 

ג'ימי גל יו"ר הפועל אזור אמר בסיום: "לפני המשחק אמרתי  כי הקבוצה שתרצה יותר, תנצח. מסתבר  כי שתי הקבוצות רצו מאד באופן שווה. המשחק היה שקול מאד וטקטי ובפנדלים הכל יכול להיות. המכתש קבוצה מצויינת ששמטה את העלייה מהמקום הראשון ברגע האחרון  והדבר ניכר עליהם. אנחנו ידענו להביא מהרחקה את הקפטן תומר בן חיים שלמעשה הכריע את המשחק בפנדל האחרון ושימח את אוהדי  וילדי אזור שהגיעו לתמוך בקבוצה. כמובן שיש לנו עוד דרך ארוכה ונמתין לראות מי היריבה שלנו מדרום ב׳. ההתאחדות קבעה את המשחק ביום חמישי בשעה  18:00 ברמת השרון וההחלטה תמוהה בעיני ולא הוגנת כלפי היריבה מהדרום הרחוק מי שהיא לא תהיה".

חגיגה גדולה היתה לאזור מול המכתש. חגגו יותר מדי? חייבים לשפר יכולת כדי לעלות ליגה. צילום: מיכאל חי

הוסף תגובה
תגובות
  1. אזור (טריבונה 03-05-2024, 11:20)
    איפה 3 שאמרתה שיתנו לאזור חחח את הקמע תבוא למשחקים של אזור אנחנו ננצח
  2. קרב הכישלונות. אזור לא מתאים לליגה א הם חלשים (יפואי 03-05-2024, 11:57)
  3. קרב הכישלונות. אזור לא מתאים לליגה א הם חלשים (יפואי 03-05-2024, 11:57)
  4. קרב הכישלונות. אזור לא מתאים לליגה א הם חלשים (יפואי 03-05-2024, 11:57)
  5. רמה נמוכה (דוד 03-05-2024, 12:18)
    היתי במשחק שתי קבוצות ממש חלשות לא יכולה אזור לעלות ליגה וגם המכתש לא
  6. תאכל את הכובע אין לך מושג (כתב בדיחה אמרת המכתש קל תנצח 03-05-2024, 12:36)
  7. איפה הקשקשנים (אזוריה 03-05-2024, 12:36)
    שאמרו שהמכתש מנצח בהליכה איפה הם??? אהה הם במחילות שלהם הבנתי
  8. אזור תמיד כאלה (ירון 03-05-2024, 17:16)
    כמה מתאים והגיוני שאוהדי אזור עכשיו ידברו יקשקשו וחושבים שהם יכולים לעלות.... נדבר עוד שבועיים
  9. תגובה ל-8 (שי 03-05-2024, 19:47)
    וכמה מתאים לדרוך על הקבוצה מתי שהיתה באמצע הטבלה הרבה זמן .מותר לאוהדים לשמוח ומה שיהיה יהיה קשה לעלות מהמבחנים