כדורגל ולימודים: שילוב מנצח

האמנם? תשאלו את תומאס מונייר שכבר חולם על תואר שני ובמקביל בונה את הקריירה שלו ככדורגלן. תוצאס הגיע מהפועל לוד שהיתה אז בליגה ב ועד ליגת המכללות החזקה שמציעה הרבה מעבר מרק לשחק כדורגל...רוצים גם אתם לעשות משהו גדול עם החיים שלכם?

  • על ידי: אוהד רון
  • 26-07-2024
  • 14:39

תעודת זהות:
שם: תומאס מונייר
גיל: 24
תפקיד: מגן שמאל
לפני המכללות: הפועל לוד (ליגה ב) למשך עונה וחצי

 

איך אתה מסכם את התקופה עד כה?
"תקופה מדהימה עם המון התפתחות אישית ומקצועית, בתור ספורטאי ובעיקר בתור בן אדם. המון חוויות וחברים לחיים מכל רחבי העולם. ללא ספק הצעד הכי טוב שעשיתי, למדתי המון על עצמי והכרתי תרבויות ספורט מדהימות".

 

איפה שיחקת בארץ ולמה החלטת לטוס למכללות?
"בארץ התחלתי לשחק בגיל צעיר מאוד בבני יהודה לאחר מכן המשכתי לבית״ר תל אביב/רמלה, מכבי שוהם, הפועל בני לוד ששם גם שיחקתי 3 משחקים בגביע הטוטו ליגה לאומית. משם המשכתי להפועל לוד. החלטתי לטוס למכללות מכיוון שזה היה הפתרון המושלם עבורי לשילוב קריירת הכדורגל עם תואר אקדמאי. אחרי שיחות רבות עם פירסטיים שבעזרתם קיבלתי את כל התשובות שהייתי צריך החלטתי ללכת על הצעד הזה ואני מאוד שמח על ההחלטה".

 

איך מסתדר לך השילוב בין הלימודים לכדורגל?
"השילוב בין הכדורגל ללימודים מסתדר מצוין. לפני כל סמסטר קובעים פגישה עם יועצת אקדמאית שבעזרתה בונים לו״ז לימודי שיסתדר באופן מושלם עם הכדורגל ולא ייפגע בשעות האימונים או המשחקים".

 

מה ההבדל העיקרי שאתה מרגיש בין ישראל למכללות בארה"ב מבחינת כדורגל, לימודים, ואישית?
"ההבדל העיקרי בין ישראל לליגת המכללות בארה״ב לדעתי, הוא במתקנים והמשאבים הנדרשים היום לשחקנים צעירים כדי להתפתח, חדרי טיפוליים, חדרי וידיאו, חדרי כושר, מאמנים, פסיכולוגים, וכל מה שצריך שחקן צעיר כדי להתפתח זמין 24/7".

 

היית ממליץ לעוד שחקנים להגיע?
"אין ספק ממליץ מאוד לעוד שחקנים לעבור את התהליך הזה. ,אחרי שלוש וחצי שנים באריזונה בהם הפכתי לקפטן של הקבוצה, שמחזיק בשיא של האוניברסיטה להכי הרבה משחקים בהרכב ברציפות. במקביל סיימתי תואר ראשון במנהל עסקים ואני ממשיך לתואר שני בעסקים בדרום קרוליינה".

 

רוצים גם:

 

צרו קשר בטלפון:  050-7932720

 

או באתר: http://www.firsteamusa.com/

תומאס מונייר, מליגה ב ועד הגשמת החלום בארה"ב. רוצים גם אתם לעשות משהו גדול בחיים? צרו קשר..

הוסף תגובה
תגובות