"הכדורגל זו הבריחה הטובה ביותר מהמציאות"

כך אומר מאמנה של הפועל מחנה יהודה, רמי צבי. עבורו של צבי זו קדנציה שנייה כמאמן הקבוצה כשבקודמת זה הסתיים כשפרצה הקורונה. בינתיים הקבוצה מדורגת במקום השביעי עם משחק חסר ו-9 נקודות מתוך 12 אפשריות.

  • על ידי: אוהד רון
  • 19-10-2024
  • 09:58

רמי צבי הוא שם דבר בליגות הנמוכות הן כשחקן והן כמאמן מוערך. מאז שפרש שימש במגוון תפקידי אימון במחלקות הנוער אך בעיקר בקבוצות בוגרים.

בפגרה החל את הקדנציה השנייה שלו במחנה יהודה כשהראשונה הסתיימה בעצם עם פרוץ הקורונה אי שם במרץ 2020 ובתקווה שזו לא תסתיים בדרך דומה, חלילה.

 

מה דעתך על המצב?

"לא להאמין, אבל כבר שנה שלמה כל המדינה נמצאת בסיוט שלא נגמר, ממש כואב הלב על כל הסיפורים העצובים שהעם הזה עובר. מקווה לימים טובים יותר ושנוכל לחזור לשגרה יותר שמחה מזו שאנחנו חווים בשנה האחרונה".

 

שומרים על שגרת אימונים?

"כאן באזור המרכז אנחנו כן מצליחים לשמור על שיגרת אימונים רצופה וטובה. נקווה שזה יהיה כך גם באזורים אחרים במדינה כי אסור לשכוח שהכדורגל ובמיוחד הבועה שנקראת הליגות הנמוכות זו הבריחה הכי טובה מהמציאות שיכולה להיות לכולם. מאמנים שחקנים, הנהלה, אוהדים".

 

איך אתה מסכם את פתיחת העונה שלכם?

"עשינו הכנה טובה מאד עם הרבה משחקי אימון. אמנם התחלנו עם הפסד במחזור הראשון, אבל אחריו הגיעו שלושה ניצחונות. אז אפשר לומר שהתחלנו בסדר. צריך לשמור על המשכיות, לבוא צנועים, מחויבים, רעבים ולהמשיך להתחבר. מאמין שאנחנו יכולים לעשות עונה טובה".

 

משחק הבא?

"אחרי החג פוגשים את קבוצת האוהדים של כפר סבא. קבוצה מצוינת עם שחקנים איכותיים ששיחקו בליגות גבוהות. הם פתחו את העונה היטב אז צפוי לנו משחק קשה מאד. כמובן שנעשה הכל כדי לנצח, כפי שאנחנו באים לכל משחק".

 

מילה לסיום

"אנו בפתחה של שנה חדשה, מאחל לכולנו שנה טובה יותר, שפויה יותר, מלאה בבריאות. שכל החטופים יחזרו הביתה במהרה. חג שמח!".

לשמור על המשכיות. צבי (רונן דורה)

הוסף תגובה
תגובות