"מקומה של בני אילת בליגה א"

כך אומר מאמן בני אילת, שבתאי טסל, רמת גני שקשר את גורלו עם העיר אילת לפני 12 שנה ומאז שימש כמאמן בכל קבוצות גיל במחלקת הנוער של המועדון ובמקביל גם שיחק בקבוצת הבוגרים עד שפרש לפני 3 שנים.

  • על ידי: אוהד רון
  • 20-10-2024
  • 09:30

שבתאי טסל נחשב אחד מעמודי התווך המקצועיים של בני אילת. כרמת גני הוא גדל במחלקת הנוער של הכח עמידר שם שיחק עד גיל הנוער. בעונת 2011/12 ירד טסל לאילת, הצטרף לקבוצת הבוגרים ששיחקה אז בליגה א', עלה וירד איתה מספר פעמים ובמקביל שימש כמאמן במחלקת הנוער של המועדון.

לפני שלוש עונות פרש סופית ממשחק והעונה קיבל את המושכות כמאמן הקבוצה הבוגרת, סוג של סגירת מעגל עבורו.

 

למי שלא מכיר, ספר קצת על התנאים בקבוצה מבחינת קהל, מגרשים, תקציב, הנהלה וכד'

"כל שחקן רכש שמגיע לאילת ועוזב אותנו תמיד אומר שהתנאים אצלנו ברמה הכי גבוהה שיש. רבים היו מוכנים לחזור למועדון הזה. לגבי הקהל, חלק מהקהל  האילתי הלך בשנים האחרונות לכיוון קבוצת הכדורסל בגלל שהם שיחקו בליגת העל. בשנתיים האחרונות כבר הבינו ששחקני נוער אילתים לא עולים לבוגרים שם אז אותם אוהדים כבר הפסיקו להגיע לכדורסל ובאים לראות אותנו. בקשר למגרש יש לנו את אחד ממתחמי המגרשים הטובים בארץ וכל מי שמגיע לשם אומר שזה נראה מדהים". לגבי ההנהלה, היא נותנת לי את כל השקט והביטחון והגב כדי שאצליח".

 

איך הקבוצה נראית העונה?

"כמו בכל עונה, אנחנו מביאים מספר שחקני רכש מבחוץ וביחד עם שחקנים אילתים, מנסים לייצר קבוצת כדורגל אטרקטיבית שתייצג את העיר בכבוד".

 

אילו שחקנים בולטים החתמתם?

"כידוע, לא קל להביא שחקני רכש לאילת, לכן אנחנו בודקים טוב טוב לפני שאנחנו מחתימים שחקנים. חשוב לנו מאד שהשחקנים יהיו בני אדם לפני הכל".

 

מה המטרות העונה?

"המטרות של הבוגרים הן לפתח ולשלב כמה שיותר שחקנים אילתים צעירים בקבוצה. מקומו הטבעי של מועדון מכבי בני אילת הוא חד משמעית בליגה א".

 

מה אתה חושב על המצב?

"אמנם אנחנו בתוך ״בועה״ ובאילת לא ממש ״מרגישים״ את המצב הקשה במדינה, אבל לכל אחד מאיתנו יש מישהו קרוב שנמצא בצפון או במרכז. אנחנו מתפללים שהמצב הזה כבר יגמר".

 

מילה לסיום

"כפי שאמרתי, מקווה שכל מה שקורה במדינה יסתיים במהרה, החיילים יחזרו בשלום והחטופים ישוחררו. חג שמח לכולם".

מועדון ברמה הכי גבוהה שיש. טסל (רון בלומנטל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. משהו דוברה (סלים דוברה 20-10-2024, 10:30)
    משה דוברה מס'1 אילת
  2. מועדון מיותר בספורט הישראלי (הנביא יחזקאל 20-10-2024, 12:11)
    עליתם לליגה א כי קניתם משחקים וקניתם שופטים גם בכדורסל אין לכם מה לחפש הליגה הראשונה אצלכם הכל בקומבינות