מכבי אום אל פחם מתחזקת: מוחמד עוויסאת חתם בקבוצה לקראת העונה הקרובה

שחקן ההתקפה, שהגיע מבית”ר נורדיה ירושלים מליגה א’ דרום, מצטרף לסגל של ויסאם רבאח וינסה לסייע לקבוצה לעמוד ביעדיה בעונת 2026/27

  • על ידי: מוחמד אבוליל
  • 23-06-2026
  • 14:16

מכבי אום אל פחם ממשיכה בבניית הסגל לקראת עונת המשחקים 2026/27 והודיעה על צירופו של מוחמד עוויסאת, שמגיע לקבוצה לאחר ששיחק בעונה האחרונה במדי בית”ר נורדיה ירושלים מליגה א’ דרום.

במועדון רואים בעוויסאת חיזוק משמעותי לחלק הקדמי, בזכות יכולותיו הטכניות הגבוהות, המהירות והיכולת לייצר מצבי הבקעה ולהכריע משחקים בחלק ההתקפי. הצוות המקצועי מאמין כי השחקן יוכל לתרום רבות לקבוצה ולעזור לה להשיג את מטרותיה בעונה הקרובה.

באום אל פחם ממשיכים לעבוד במרץ על בניית הסגל לקראת פתיחת האימונים, כאשר עוויסאת מצטרף לשורת שחקנים שכבר חתמו במועדון במסגרת ההכנות לעונה החדשה

מצטרף לצהוב , באדיבות דוברות המועדון

הוסף תגובה
תגובות