פיליפ חאיכ חתם ברמת השרון

כפי שפורסם לראשונה באתר גולר, הבלם הבכיר פיליפ חאיכ חתם בהפועל רמת השרון. פיליפ עלה ליגה בעונה שעברה עם קרית גת ולפני כן עם מודיעין ומכבי יפו. האם הבלם ירוויח כפי שדרש 30 אלף שקל לחודש? האם הבלם יקבל את שכרו או שיצטרך לתבוע את רמת השרון?

  • על ידי: אוהד רון
  • 24-06-2026
  • 18:37
הפועל רמת השרון ממשיכה להתחזק לקראת פתיחת העונה כשהודיעה על החתמתו של הבלם הבכיר, פיליפ חאיכ. פיליפ נחשב לבלם בכיר מאד בליגה א כשעלה אשתקד עם קרית גת ולפני כן עם עירוני מודיעין ומכבי יפו. על פי מקורות שהגיעו לאתר גולר הבלם צפוי לקבל של עד 30 אלף שח בחודש ואנחנו שואלים האם הוא יקבל את שכרו או שיצטרך לתבוע כדי לקבל את שכרו?

פיליפ חאיכ, דרש וקיבל סכום גבוהה. האם יקבל את כספו ברמת השרון?

הוסף תגובה
תגובות