תגובות
המגן בן לוי חתם במכבי נווה שאנן באמצעות נציגו עידו קרן ויצטרף לסגל הקבוצה לקראת עונת המשחקים הקרובה. לוי, ששיחק בעונה שעברה במדי צעירי אום אל פאחם, נחשב לאחד המגנים האיכותיים בליגה ויגיע כדי לחזק משמעותית את החלק האחורי של הקבוצה.
במכבי נווה שאנן ממשיכים בבניית הסגל תחת המאמן עמרי ביטון, ורואים בהחתמתו של לוי תוספת כוח משמעותית. המגן ידוע ביכולתו ההגנתית, במחויבות שלו על כר הדשא ובתרומתו גם למשחק ההתקפה, ובמועדון מאמינים כי הוא יהיה אחד משחקני המפתח של הקבוצה בעונה הקרובה

מצטרף לכחולים מהכרמל