תגובות
הפועל אום אל פחם ממשיכה בבניית הסגל לקראת העונה הבאה והודיעה על החתמתו של הבלם בשאר עודה, שמצטרף לקבוצה לאחר ששיחק בעונה החולפת במדי מכבי אחי נצרת.
עודה, שנחשב לבלם מצוין , היה חלק מהסגל של אחי נצרת בעונה האחרונה וכעת יוצא לאתגר חדש במדי הפועל אום אל פחם. במועדון מאמינים כי צירופו יוסיף עומק, איכות ותחרות לחוליית ההגנה, כחלק מהמאמצים להעמיד סגל חזק ותחרותי לקראת פתיחת העונה.
באום אל פחם ממשיכים לעבוד במרץ על חיזוק הקבוצה תחת המאמן החדש, במטרה להשלים את בניית הסגל בשבועות הקרובים ולהגיע מוכנים לפתיחת משחקי הליגה.
לאחר השלמת העסקה נמסר מהמועדון: “אנחנו שמחים לצרף את בשאר עודה למשפחת הפועל אום אל פחם. מאחלים לו הצלחה רבה במדי הקבוצה וברוך הבא לביתך החדש״.

מצטרף לאדומים, באדיבות דוברות המועדון