לקראת מחזור: מה יביא עימו הגשם?

משחקי סוף השבוע בליגות הנמוכות אמורים להערך תחת מזג אויר גשום וחורפי, שמביא עימו בד"כ הפתעות. במוקד:עמישב-מרמורק,כפר סבא-שעריים,קביליו-אילת. בצפון:עפולה - חדרה,מגדל העמק- צור שלום.ליגה ב' : גבעת זאב- צפרירים,עירוני נשר - בית שאן.

  • על ידי: אלי אמסלם
  • 07-12-2012
  • 02:32

ליגה א' דרום:

במשחק שהוקדם ונכרך אתמול בערב, גברה עירוני בת ים בביתה 1:2 על מכבי באר שבע,וטיפסה זמנית למקום הראשון. פיני בלילי כבש שער בכורה בבת ים, מור סולומון השווה לבאר שבעים, אך יוסי פליקר החזיר את היתרון לבת ים,ששמרה עליו עד לסיום,ורשמה 3 נקודות חשובות להמשך.

במשחק המרכזי של המחזור תארח המוליכה ערב המחזור עמישב פ"ת בסירקין,את הפועל מרמורק השלישית, הרחוקה ממנה בנקודה אחת בלבד. עמישב שנמצאת במומנטם אדיר, לאחר פתיחת עונה חלשה,מגלה המון אופי ונחישות,וזכתה במחזורים האחרונים לנצחונות דרמטיים,ולאחר מהפכים מרשימים אותה רושמת הקבוצה.הפועל מרמורק שהתחזקה בשוער המצוין עדי בויטר, ביצעה במהלך הפגרה רענון בסגל הקבוצה, ומסתמן כי קבוצתו של חנן עדני,תדבר בצמרת הגבוהה לאורך כל העונה.

 

 עידן סרור. הקשר המצוין של מרמורק, ינסה להוביל את הקבוצה ,בקרב הצמרת מול המוליכה מעמישב. (צילום:גיא חזקיהו)

 

הפועל קטמון הצמודה לעמישב, תצא למשחק חוץ קשה בקרית גת, שנמצאת במגמת ירידה,לאחר שלא ניצחה בשלושת המחזורים האחרונים. הירושלמים יירצו להמשיך במסלול הנצחונות,קרית גת תנסה להנחיל הפסד בכורה לחניכיו של עופר טלספפה.

הפועל אזור רשמה נצחון שני רצוף ומרשים במחזור הקודם מול אילת בחוץ, תנסה להמשיך עם הרצף החיובי,כשתארח את האורתודוכסים לוד המדרדרת,שצפויה לה עונה קשה ומתישה בתחתית

ביתר כפר סבא תהיה זו שתארח את מכבי שעריים,לאחר שהקבוצות החליפו ביניהן ביתיות והמפגש המסקרן יערך במוצאי שבת, "בלויטה".שעריים תנסה להתאושש מההפסד המאכזב לקטמון, כפר סבא שגברה על בת ים החזקה, תנסה להנחיל הפסד נוסף לרחובותים.

 

ליאור זדה. קביליו יפו תארח את בני אילת, במטרה לרשום נצחון שלישי רצוף, ולטפס אל עבר צמרת הליגה.(צילום:אביחי חיים)

 

קביליו יפו שנמצאת במגמת התאוששות מרשימה,מאז מינויו של ליאור זדה לתפקיד תרצה להמשיך ולטפס במעלה הטבלה,כשתארח "בלויטה" את בני אילת הלא יציבה,שתגיע ללא אבי מלכה שעזב את הקבוצה לטובת מגדל העמק הצפונית. קרית מלאכי המתאוששת תחת הדרכתו של המאמן אברהים אבו רקייק, תארח בביתה את כפר שלם המדרדרת שלא טעמה נצחון ב-4 המחזורים האחרונים. בקרב תחתית חשוב וחם, תארח עירוני כפר יונה בביתה את הפועל ערד,

כשהמפסידה במשחק עלולה למצוא עצמה במקום האחרון.

 

ליגה א' צפון:

במוקד משחקי המחזור, תארח מוליכת הטבלה החדשה, הפועל עפולה בביתה את הפועל חדרה,שתגיע מעודדת למשחק, לאחר הנצחון המרשים על אסי גלבוע. חניכיו של הוכנבוים הנמצאים בכושר מצוין, ירצו להמשיך לשמור על רצף הנצחונות ועל המקום בפסגה, ולהכניע  את הקבוצה הסימפטית של אייל עמר.הפועל מגדל העמק שאבדה את המקום בפסגה ,לאחר ההפסד לכפר קנא במחזור החולף, תנסה להתאושש מהפסד הבכורה, כשתארח בבית את צור שלום העיקשת והדינמית. אבי מלכה שחתם במהלך השבוע במגדל העמק, יערוך הופעת בכורה.

 

רונן שוורצמן, החלוץ שכבש שער בכורה מול גלבוע, חוזר לבירת העמק במדי חדרה, למפגש מול האקסית. (צילום:לילך וייס)

 

הפועל אסי גלבוע, עם המאמן חדש/ישן פליקס נעים, שמונה במקומו של ברוף סער שהתפטר, תארח בביתה את סקציה מעלות המתאוששת והמתחזקת,ומראה סימני חיים תחת הדרכתו של מאיר ארמה.הפועל הרצליה תרצה להמשיך במומנטום החיובי, ולהשאר צמוד לחבורת הצמרת, כשתארח בביתה את אחווה עראבה ,שסובלת מבעיות כלכליות, ושחקניה שבתו בשבוע האחרון.  עירוני טבריה תנסה לעצור את רצף ההפסדים, כשתצא לשמחק חוץ קשה מול הפועל כפר קנא, שרושמת אף היא פתיחת עונה חלשה ביותר.

 

 אלירן אוחיון. השוער שרשם עונה מצויינת בגלבוע,יגיע שוב לתענכים,הפעם במדי סקציה מעלות .(צילום:לילך וייס)

 

.גבעת אולגה שרשמה נצחון בכורה במחזור החולף בחוץ על כרמיאל /צפת, תנסה ליצור רצף נצחונות, במשחק הבית מול הפועל דלית אל כרמל, שגברה באמצע השבוע במגרש באולגה, על הפועל כפר קנא. עירוני קרית אתא הלא יציבה, תארח בביתה לקרב חם ומסקרן,את כרמיאל /צפת, שם יערוך המאמן איציק בוזורגי ,הופעה מחודשת בקבוצה. במשחק שינעל את המחזור ויתקיים ביום שני, תארח מכבי דלית אל כרמל, בעלת היומרות להתמודד על העלייה ללאומית, את מכבי כפר קנא, שהפתיעה במחזור החולף יריבה נוספת לצמרת, הפועל מגדל העמק.

 

ליגה ב' דרום א':

במשחק המרכזי של המחזור, תצא מוליכת הטבלה בקעת הירדן,למשחק חוץ קשה מול בני יפו, שרחוקה רק 3 נקודות מהמקום המוביל לפליאוף. מחנה יהודה השניה, הרחוקה 2 נקודות מהבקעה, תצא במוצ"ש למשחק חוץ קשה מול מורשה רמת השרון, שעדיין לא אמרה את המילה האחרונה בנוגע למאבקי הצמרת. השלישית בטבלה, מ.ס טירה תצא למשחק חוץ מול ביתר פתח תקווה, ומ.ס כפר קאסם, עם המאמן החדש מאמון עאמר ,בהופעת בכורה, תנסה לחזור למסלול הנצחונות, כשתארח בביתה את עוצמה חולון, המדורגת מקום אחד מתחתיה. עירוני אור יהודה שמגלה סימני התאוששות, תארח בביתה את ביתר רמת גן. הפועל הוד השרון תארח את הפועל קרית אונו המתחזקת. בני גלגוליה תארח בביתה את האחרונה שיכון ותיקים, והשרון נתניה תארח לקרב תחתית את גדנ"ע ת"א המדרדרת.

 

ליגה ב' דרום ב':

במחשחק המרכזי של המחזור, תצא מוליכת הטבלה המפתיעה והצנועה, צפרירים חולון למשחק חוץ קשה מול גבעת זאב החמישית, הרחוקה 4 נקודות בלבד מהחולנים. חניכיו של שלומי שלמה, ינסו לשמור על המקום בפסגה, מנגד חניכיו של שלומי עמר, ינסו להנחיל הפסד בכורה העונה לצפרירים.

עירוני מודיעין שטפסה במחזור החולף למקום השני.תצא למשחק חוץ קשה מול בני יצאלאל המתאוששת. נחלת יהודה שירדה למקום השלישי. תצא למשחק חוץ בבית שמש, שיכון המזרח שהתאוששה על חשבונה של מרחבים, תארח בביתה את הפועל רהט המפוררת. באר יעקב תרצה להשאר צמוד לחבורת הצמרת, כשתארח בבית את הפועל מרחבים הלא יציבה. עירוני נתיבות בעלת היומרות לצמרת הגבוהה,תצא למשחק חוץ קשה במעלה אדומים. מ.ס דימונה תארח בקרב תחתית על 6 נקודות את בני יהוד, ומ.ס באר שבע תארח אף היא לקרב תחתית את צעירי רהט.

 

ליגה ב' צפון א':

במשחק המרכזי של המחזור, תצא בשבת מוליכת הטבלה החדשה, בני כאבול למשחק חוץ קשה מול בני עראבה. בני מגאר הצמודה לכאבול בפסגה, תארח את ביתר חיפה המדרדרת, ביתר נהריה שנצמדה למוליכות, תצא למשחק חוץ מול הפועל שפרעם. מגדל כרום שהתחזקה בחלוץ המצוין ואגדי אבו יונס, תצא למשחק חוץ קשה מול אחוה חיפה, מכבי עכו תארח בדרבי חם ומסקרן את אחי עכו, כאוכב תארח בדרבי אזורי את הפועל סכנין, טמרה תארח את כפר מנדא,ובקרב על 6 נקודות בין שתי האחרונות בטבלה,תארח כפר סמיע את ביר אל מכסור.

 

ליגה ב' צפון ב':

במשחק המרכזי של המחזור תצא מוליכת הטבלה הגאה, הפועל בית שאן למשחק חוץ קשה מול עירוני נשר, שהתחמשה השבוע, בשוער המצוין אסף מנדס, בחלוץ הותיק והבלתי נגמר אבי בן סימון, ובקשר אלעד לוין. נשר לאחר החיזוק בסגל השחקנים תנסה לעצור את הדהירה של חניכיו של איתן טייב, שמציגים כדורגל מצוין. צעירי טורען השניה, עם הופעת בכורה על הקוים של המאמן יוסי איטח, תארח את הפועל עוספיא, אחוה אום אל פאחם השלישית, תצא למשחק חוץ מול מ.ס דבוריה, מכבי אחי איכסל תארח בשבת את כפר קרע, הפועל איכסל תצא בשישי למשחק חוץ ברמות מנשה,הפועל בקה אל גרביה תארח בדרבי מסקרן את איחוד בני בקה,כפר קמא תארח את אום אל גאנם,ומ.ס בועיינה תארח את עין מאהל.

 

 

הוסף תגובה
תגובות