מחר זה קורה - הסדנה של איתן עזריה !!!

לאור בקשות של כדורגלנים בכל הארץ, החליט איתן עזריה לפתוח את השערים לסדנה חד פעמית שתלמד אתכם איך לממש את הפוטנציאל שלכם, ולמנוע מעצמכם להפוך ל"שחקנים של אימונים" עם קריירה מפוספסת. אתר גולר יהיה שם, ואתם?

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 16-03-2013
  • 16:24

דמיין לעצמך שאתה קם בבוקר להתאמן בקבוצה שתמיד חלמת להיות בה, דמיין שיש לך חוזה ל-5 שנים, משכורת גבוהה, רכב, דירה. דמיין שבכל מקום שאתה הולך בעיר מזהים אותך, מפרגנים לך בעיתון, וקוראים לך "הדבר הבא בכדורגל הישראלי. דמיין לעצמך כמה טוב תרגיש כשסוף סוף תעלה למגרש ותממש את הפוטנציאל שאתה יודע שיש לך ברגליים, ותבצע כל פעולה בידיעה ותחושה ששום מכשול לא יוכל לעצור אותך ולאיים על ההצלחה שלך בכדורגל."

זה לא חלום, וגם לא דמיון!

זאת המציאות החדשה של עשרות כדורגלנים שעשו את הצעד הראשון בדרך להגשמת החלום שלהם בקריירה, והפכו משחקנים שכל הזמן אמרו להם שיש להם פוטנציאל לכדורגלנים מצליחים שיודעים איך להביא את הפוטנציאל הזה לידי ביטוי בכל משחק.

 

איתן עזריה וגיא פרימור. קבוצה בליגת העל צריכה לרכוש קבוצה מהליגה הנמוכה מאין קבוצת בת..

 

הנה העובדה שחשוב שתדע:

כדורגלנים שלמדו לממש את הפוטנציאל שלהם, ולהביא את היכולת שלהם מהאימון למשחק הם הכדורגלנים שמשחקים היום בקבוצות הטובות ביותר, עם החוזים השמנים ביותר, ועם התהילה והפרסום המפרגן ביותר שיש כיום. וזה לא משנה אם אתה שוער, בלם, קשר או חלוץ - בלי לדעת איך לממש את הפוטנציאל שלך ולהראות את הכישרון שיש לך ברגליים במשחק לא תוכל להגיע לרמות הגבוהות שאתה רוצה.

  

הנה הבעיה:
אף פעם לא לימדו אותך לממש את הפוטנציאל שלך, תמיד השאירו אותך בלי תשובות, תמיד דרשו ממך להיות יותר טוב, דרשו ממך להיות לתפקד בשיא היכולת תחת לחץ, ואף אחד באמת לא נתן לך את הכלים לעשות את זה - אבל לא עוד!

 

הפתרון:
לאחר שעזר למאות כדורגלנים בכל הארץ לממש את הפוטנציאל שלהם ולעלות לכל משחק עם שיא הביטחון בדרך לעוד משחק עם ביצועים יוצאי דופן - פותח איתן עזריה את השערים לסדנה חד פעמית, שתתקיים ב-18.3 בשעה 9:00 בבוקר, שבה יחשוף איתן את השיטה שלו למימוש פוטנציאל, ואיך תוכל אחת ולתמיד לעשות את הדרך משחקן אנונימי שאף אחד לא סופר אותו לכדורגלן בקבוצה בכירה.

 

בסדנה הזאת תלמד בין היתר: איך הראש שלך משפיע על היכולת שלך ברגליים, איך לבנות ביטחון עצמי למעמדים מלחיצים, איך להביא את היכולת מהאימונים למשחק, איך להיכנס לפוקוס - ולא לצאת ממנו! איך להשיג את המטרות שלך בקריירה ולהתמודד עם הפחד מאכזבה וכישלון, ומעל 20 אסטרטגיות ושיטות לפיתוח חוסן מנטאלי הנדרש לכדורגלן ברמות הגבוהות.

 

אבל זה לא הכל.

איתן החליט גם לפנק את האורחים בסדנה ב-2 הרצאות אורח "סופר קריטיות" לכדורגלן שרוצה להגיע לרמות הגבוהות:

אחד מהם הוא עו"ד גיא פרימור.

 

עו"ד גיא פרימור - סוכן מורשה של פיפ"א, והשותף של אבי נמני בסוכנות השחקנים המצליחה "נימ-גרופ"

 

שילמד אותך:

  • מה אתה באמת צריך לדעת לפני שבוחרים סוכן?
  • מהן הטעויות שכדורגלנים עושים בבחירת סוכן - ואיך להימנע מהן?
  • מהי הדרך הטובה ביותר לשווק את עצמך בדרך לקבוצה גדולה?
  • איך ליצור לעצמך ביקוש בקבוצות? גם אם אין לך קשרים, קומבינות או סוכן גדול.
  • לפי איזה קריטריונים בוחרים כיום שחקנים לקבוצות בחו"ל?
  • מה צריך כיום שחקן צעיר לעשות כדי לפלס לעצמו את הדרך לקריירה מצליחה?

 

גיא שמכהן כמנכ"ל החברה וכיועצה המשפטי. הוא המומחה בכל מה שקשור 
למשפט ספורט, ייצוג שחקנים מול מועדוני כדורגל בארץ ובחו"ל, ניהול משא ומתן, 
עריכת הסכמים, בוררויות ספורט, וייעוץ מקצועי שוטף, והוא הולך לחסוך לך הרבה זמן, אנרגיה וכסף על טעויות שאתה רוצה למנוע
מעצמך בקריירה, טעויות כמו לחתום על חוזה ייצוג עם סוכן מפוקפק, שייקח לך 6,000 ש"ח, 
ויעלם לכך אחרי שבוע בלי לראות אתכם ממטר - ובלי לסדר לכם קבוצה ראויה.

 

 

הצלחנו לתפוס את גיא לפני הסדנה לכמה שאלות.

ש: בתור סוכן מורשה של פיפ'א שמייצג כיום את השחקנים המובילים בישראל:
מהי החשיבות של הפן המנטאלי להצלחה של כדורגלן? (מה זה נותן לשחקנים בעיקר בליגות הנמוכות)

ת: מחקרים רבים מראים היום שחוסן מנטאלי וחשיבה חיובית הינם מרכיבים הכרחיים להצלחתו של ספורטאי. חיזוק הפן המנטאלי אצל שחקן בליגות נמוכות הינו חשוב שבעתיים מכיוון שמאוד קל להיגרר לבינוניות ולמחשבות שליליות כאשר אין תהילה ותקשורת מסביב, איכות המגרשים ירודה ורוב המשחקים משוחקים מול יציעים די ריקים. לכן, שחקן שרוצה להתקדם ולהגשים את חלומותיו - וזה מאוד חשוב לחלום - חייב לסגל לעצמו אישיות חזקה ויכולות מנטאליות גבוהות בכדי להתגבר עם כל הקשיים והמכשולים הבאמת לא פשוטים שקיימים בדרך.

 

ש: למה הסכמת להגיע לכנס של איתן? למה זה חשוב בכלל?
ת: להבדיל מהרבה 'יועצים' למיניהם שקיימים בחייהם של שחקנים, איתן מביא עמו כלים אמיתיים שמסייעים לשחקן לקבל החלטות יותר נכונות, להציב יעדים יותר ברורים ולמקסם את יכולותיו לאורך זמן. לדעתי הדבר החשוב ביותר ששחקן צריך לקחת מהכנס הזה הוא ההבנה שאימון מנטאלי איכותי זה אלמנט חשוב וחיוני בחייו של כדורגלן בדיוק כמו אימון כושר, אימון טכניקה או אימון טקטי.

 

ש: האם אתה מכיר את הליגות הנמוכות?
ת: מכיר וגם עוקב באופן סדיר. לעניות דעתי לא נעשה שימוש נכון בחומר הגלם המצוין שקיים בליגות המשנה ולכן הרבה שחקנים כישרוניים הולכים לאיבוד. לדעתי טוב יהיה, למשל, אם ההתאחדות לכדורגל תאפשר לבעלי קבוצות בליגת העל לרכוש קבוצה מליגת משנה ולהפוך אותה לקבוצת בת (כמקובל לדוגמא בספרד). הדבר יביא לשיתוף פעולה מקצועי בין הקבוצות, יגביר משמעותית את המעקב אחרי שחקנים צעירים שמשחקים בקבוצת הבת, ויוביל לקידומם של שחקנים מוכשרים לקבוצה הבכירה. ללא פתרונות יצירתיים בעתיד, ליגות המשנה יישארו החצר האחורית של הכדורגל שלנו וזה יהיה חבל מאוד.

 

 

 

לינק לאתר החברה שלהם: www.nim-sport.com/consulting/guy_primor.aspx
 


הרצאת אורח של מאמן הפועל תל אביב - פרדי דוד, שיחשוף בפניך:

  • מהן הדרישות החדשות של מאמנים בכירים משחקנים צעירים שרוצים לשחק ברמות הגבוהות?
  • מה התכונות המנטאליות שמאמן מחפש בשחקן מעבר לכישרון?
  • מה הטעויות ששחקנים עושים מול מאמן
 - ואיך להימנע מהן 
  • איך לצוד את העין של מאמן (גם אם אתה נמצא בליגה נמוכה כרגע)
  • בנוסף נקיים פאנל שאלות ותשובות עם פרדי ונענה יחד על השאלות האישיות שלך

הוסף תגובה
תגובות