חולם על ליגת העל

עונה לא פשוטה עברה על מכבי טמרה מליגה ב'. הקבוצה אומנם סיימה בפלייאוף העליון, אך הרבה חוסר שקט היה במועדון. ולמרות כל הבלגן, בלט מעל כולם שחקנה הצעיר , אחמד אבו רומי, שלא מתבייש להצהיר:"חולם לשחק בליגת העל, ואולי אפילו אירופה." ראיון מעניין עם מגן צעיר וצנוע שלא מתבייש לחלום ובגדול..

  • על ידי: עלאא בדארנה
  • 09-07-2013
  • 13:52

עונה לא פשוטה עברה על קבוצת מכבי טמרה מליגה ב' צפון א', בעיות כלכליות, הנהלה מתפטרת, הנהלה חדשה, שחקנים מתגייסים למען הקבוצה.
הרבה פרשנים ואנשי כדורגל כבר הורידו את מכבי טמרה ליגה, אולם בסוף העונה מכבי טמרה מסיימת במקום ה-7 במרחק 2 נקודות מהפלייאוף העליון. וכל זה עם סגל שכלל ברובו שחקני בית, 
אז פגשנו את אחמד אבו רומי, השחקן הצעיר והמצטיין של הקבוצה.


אחמד איך אתה מסכם את העונה?

העונה הייתה קשה, מלאה בקשיים כלכליים, לפעמים הגענו למצב שציוד בסיסי היה חסר, אבל למרות זאת הצלחנו להתגבר על כל הבעיות ולהילחם עד הסוף וכמעט הגענו לפלייאוף העליון שזה היה ללא ספק הישג.

 

 אחמד אבו רומי. 2 הצעות כבר יש לבחור...(צילום: יח"צ)

 

ואיך אתה מסכם מבחינה אישית?

אישית העונה הייתה עונה מצויינת, שיחקתי ברוב המשחקים כמגן למרות שאני קשר, אפילו שיחקתי כמגן שמאלי למרות היותי ימיני, הרגשתי שתרמתי המון לקבוצה, אם זה בבישולים ואם בלחימה ודחיפה של כולם. כולם שמו לב שבלטתי מאוד והייתי אחד הבולטים לאורך כל העונה, הצגתי יכולת גבוהה ויציבה למרות ששחקתי בתפקיד חדש יחסית.


איפה אתה רוצה לשחק בעונה הבאה?

עדיין לא החלטתי היכן אשחק, יש לי שתי הצעות אבל עדיין לא קיבלתי החלטה.

 

אתה מרגיש מפוספס בטמרה?

כן, לפעמים אני מרגיש מפוספס, קשה לי להגיד את זה כי אני ידוע כצנוע, אבל רוב האנשים אומרים לי שאני צריך לשחק בליגות יותר גבוהות, אני שחקן שמפגין מקצוענות ורצינות, אבל בטמרה לא כל כך מעריכים את זה. אולי בגלל שאני שחקן בית...אבל בסופו של דבר אני תמיד נשאר אופטימי וברוך השם הכל בסדר.

 

אחמד אבו רומי...חולם לשחק בליגות הגבוהות שהרבה קהל יעודד אותו...(צילום: אביחי חיים)


מה החלום שלך?
החלום שלי לשחק בליגת העל ולככב שם, ואם אתן את המקסימום בכל משחק ואפגין יכולת טובה אני מקווה שיום אחד אשחק באירופה.  זה חלום של כל שחקן גם אם הוא משחק בליגות הנמוכות או בשכונה, חשוב לי להמשיך להאמין בעצמי, אני רוצה להתקדם שלב שלב, זה חשוב לי, אני לא רוצה לטפס לפסגה  מהר ולרדת מהר יותר.

 

כאחד שהיה בהרבה משחקים שלכם, ראיתי שהקהל של קבוצות יריבות מוחאים לך כפיים ומתלהבים מהמשחק שלך, זה לא קורה לכל שחקן, איך אתה מסביר את זה?

 אחת התכונות שלי היא צניעות, אני אוהב להיות חבר טוב של כולם וגם של השחקנים היריבים, הקהל  רואה שאני מתעסק רק בכדורגל ומכבד את היריב, בסופו של דבר זה מה שחשוב וזה שם המשחק "כבוד".

הוסף תגובה
תגובות