מליגה ב' לליגה הלאומית

אסף פחימה, שחקנה של בית"ר נהריה אשתקד, ומי שנבחר לשחקן העונה של הקבוצה, חתם בקבוצתו של שמעון הדרי מאום אל פאחם שבליגה הלאומית. אסף בתגובה:" מודה על ההזדמנות שניתנה לי" אסף בראיון מעניין מדבר ומסביר מה צריך שחקן בליגה ב' כדי להתקדם ללאומית. שווה לקרוא.

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 09-08-2013
  • 09:55

אסף פחימה, מי שגדל בקרית שמונה, ושיחק במספר קבוצות בליגות הנמוכות בינהן בית"ר נהריה אשתקד, חתם במכבי אום אל פאחם מהליגה הלאומית שאותה מאמן שמעון הדרי. שמעון, שרק לפני מספר שבועות התפטר מתפקידו בטענה שלא מחתימים לו שחקנים שהוא מעוניין בהם, חזר לאמן את הקבוצה לאחר שמצאו מקורות מימון. הקבוצה, צפויה לשחק העונה בליגה הלאומית וכנראה לפתוח את העונה במינוס 2 נקודות.  אחד השחקנים שחתמו אתמול בקבוצה הוא אסף פחימה, לפני מספר ימים חגג 28, וצפוי להוביל את הקישור של הקבוצה בלאומית. שאלנו את אסף מספר שאלות.

אסף, מברוק על החתימה:" תודה רבה. אני מאד מתרגש. זה סוג של הזדמנות לחזור לקידמת הבמה. זה הגיע אלי כתוצאה מהעונה שעברה שהיתה מבחינתי מצויינת. לא ציפיתי לקבל הזדמנות מקבוצה מליגה הלאומית. עכשיו הגיע תורי להוכיח שאני ראוי לרמות האלה. נעבוד קשה ונקווה לדברים טובים העונה" 

 

אסף פחימה, היה מצויין בליגה ב אשתקד, וחתם במכבי אום אל פאלם מהלאומית. (צילום: לילך וייס)

 

אום פאחם לפני מספר שבועות היתה על סף פירוק, מה היה הסיפור? 

היו בעיות תקציביות מול הבקרה מהעונה שעברה. והעונה כעונש קיבלנו 5 נקודות מינוס שבינתיים הומתקו למינוס 2 נקודות. מה שאני מבין שהכל יסתדר והקבוצה תשחק בליגה הלאומית בכבוד רב."

 

את מי עוד החתימו בקבוצה?

"החתימו כמה שחקנים עם עבר בליגת העל כמו: טל חן הבלם ששיחק בליגת העל. ג'ונתן אסוס ממכבי ת"א בעבר, עדי אלישע שלומי אביסדריס מקרית שמונה, ככה שצפויה עונה די טובה והפוטנציאל גדול. החתימו שחקנים עם נסיון ולידם צעירים מוכשרים ויחד עם הצוות המאמנים בראשות שמעון הדרי אני בטוח שנמצא את הפוטניצאל הטמון בנו ונעשה עונה טובה."

 

איך המעבר מליגה ב' לליגה לאומית? מה אתה מציע לשחקנים שמשחקים בליגה ב' כדי להגיע ללאומית?

"שחקן בליגה ב' חייב להיות מקצוען ולהתנהג כמקצוען גם בליגה ב' ולכבד את המקצוע שנקרא כדורגל. ומעבר לזה, לעשות עונה טובה הן בפן האישי והן בפן הקבוצתי ולהאמין בעצמך הרבה. אם תאמין בעצמך ההצעות יגיעו. וכשתגיע האופציה לקחת אותה בשתי ידיים. לא לוותר גם אם קשה. ולעבוד קשה באימונים."

 

הרבה אמונה ועבודה קשה. רק ככה מגיעים הצעות מליגה לאומית. (צילום: יח"צ)

 

מילה לסיום:" מודה לשמעון הדרי על ההזדמנות ועל כך שהוא מאמין בי ואני מקווה להחזיר לו על המגרש. עכשיו הגיע הזמן לעבוד קשה ולהצליח עם הקבוצה"

 

מילה לאתר "גולר1": "תודה על החשיפה האדירה שאתם מעניקים לשחקנים בליגות הנמוכות. בזכותכם שחקנים מקבלים חשיפה אדירה והצעות רבות זורמות אליהם"

 

שיהיה בהצלחה!

הוסף תגובה
תגובות