הגאלקטיקוס של ליגה ג'

ליאור בן שושן בונה קבוצה לעלייה ואת זה אי אפשר להסתיר. גבעת שמואל מצפה לעלות כבר בסיום העונה לליגה ב', אך המשימה לא תהיה פשוטה: "יש עוד קבוצות חזקות בליגה הזאת ולא יהיה פשוט השנה לתפוס את המקום הראשון"

  • על ידי: אביחי חיים
  • 21-08-2013
  • 12:27

ליאור בן שושן (בן 34) מגיע למועדון גבעת שמואל במטרה להעלות עימה לליגה ב'. קל זה לא יהיה אך ליאור יודע שהמשימה היא לא פשוטה אך בהחלט ניתנת לעשייה. "מאז שהוקמה מחדש גבעת שמואל, היא תמיד הייתה קבוצה חזקה אך זה לא הספיק לעלייה. אני מקווה שהשנה נעשה את קפיצת המדרגה ונעלה לליגה ב'", איחל.

 

מדוע חתמת בגבעת שמואל?

"אני מכיר את המקום ויודע שהוא מועדון מסודר, ומהרגע שהסתיימה העונה חתמתי כאן והתחלתי לעבוד. יש כמה שחקנים בעלי שם מליגה א' שברגעים אלו אנחנו במשא ומתן עימם, ויחד עם אלי סהר (כתב הספורט), גילי מיילי (יוצא האח הגדול) וראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני, שהבטיח לתמוך בקבוצה אני מאמין שגבעת שמואל תהיה קבוצה נפלאה בליגה".

 

אליאור בן שושן, מאמנה של  גבעת שמואל. "המטרה היא לעלות ליגה" (צילום: יח"צ)

 

גבעת שמואל מתנהגת כמו מועדון מקצועני לכל דבר.

"יש כאן דברים שאפילו בליגה א' לא תמיד יש. יש שתייה חמה, שתייה קרה, אוכל לאחר אימון, אפסנאי, מעסה ויש יו"ר שקוראים לו ניסים גיני, שפשוט דואג לכל דבר לצרכי השחקנים ועל כך אנחנו מבורכים. ההרגשה של השחקנים במועדון היא הרבה יותר מעבר לכדורגל, לשחקן שמגיע לגבעת שמואל יש הכל אלא הוא רק צריך לבוא ולשחק כדורגל".

 

הסגל השתנה מעט מהשנה שעברה.

"ללא ספק הבאנו את קובי דבש השוער שעבר אלינו מקריית אונו, הבאנו את בלם מחנה יהודה, יוסי אליהו שעלה עימם ליגה, תומר רייס חזר מהשאלה יחד עם אייל זדה שכרגע לא מתאמן אך אני מקווה שיחזור בקרוב לאימונים מלאים".

 

גבעת שמואל פותחת את העונה, במטרה לעלות לליגה ב'.

"המטרה היא להעלות ליגה", מדגיש. למרות זאת, יש עוד קבוצות חזקות בליגה הזאת ולא יהיה פשוט השנה לתפוס את המקום הראשון מכיוון שהשנה יש פלייאוף בליגה. לא יהיה יותר "שמור לי ואשמור לך", הרבה קבוצות יתנו מלחמה על המגרש, והרבה קבוצות יקחו את המחזורים האחרונים בהרבה יותר ברצינות, בתקווה לכמה שפחות התפרקויות.

 

מה נאחל לך לקראת העונה הקרובה?

"אני מאוד מקווה שנחייך בסיום העונה. אני מודה ליו"ר ניסים גיני על האמון שהוא נותן בי, מאחל לשחקניי עונה טובה ושנסיים אותה בעליית ליגה. אני מתחתן השנה, אז אני מקווה שנשמח פעמיים בעליית ליגה ובבחירת ליבי קמילה שתהיה אשתי לעתיד שבלעדיה בלי אישור שלה אני לא מאמן".

 

שיהיה בהצלחה!

 

הוסף תגובה
תגובות