"המטרה היא עלייה"

יו"ר מכבי חנן אוחיון נצרת עילית, שרון סויסה פותח עונה שנייה בתור האיש הקובע הכל במועדון ומבטיח שהשנה הקבוצה שהוקמה רק לפני שנה, תעלה לליגה ב'

  • על ידי: אביחי חיים
  • 23-08-2013
  • 18:04

מכבי "חנן אוחיון" נצרת עילית היא קבוצה חדשה לגמרי בנוף של הכדורגל הישראלי. שרון סויסה (בן 35) הקים קבוצת כדורגל  ע"ש של חברו הטוב, חנן אוחיון שנספה באירוע הטרגי והמצער בשנת 2010 אסון הכרמל. מכבי חנן אוחיון נצרת עילית, סיימה במקום השלישי והתמודדה בפלייאוף על העלייה, אך כשלה בעונה שעברה לעלות ליגה בעונה הראשונה. העונה יו"ר- שחקן, שרון סויסה מבטיח שהשנה זה יקרה.

 

שרון סויסה, יו"ר -שחקן מכבי חנן אוחיון נצרת עילית, חולם על המקום הראשון העונה. (צילום: לירן בר).

 

ספר לנו קצת על הליגה הצפונית, ליגה ג' יזרעל?

"היא ליגה קשה מאוד, אנחנו מוקמים ב-14 קבוצות מהמגזר הערבי ורק אנחנו (נצרת עילית ובית"ר עפולה) קבוצות יהודיות. משקיעים שם כספים גדולים, בשנה שעברה הפועל בני נוג'ידאת השקיעה 400,00 ש"ח לקחה שחקנים איכותיים ועשתה את הכל על מנת לעלות ליגה. זו ליגה קשה, קבוצות מהמגזר עוזרות זו לזו, וזה כלל לא פשוט לשחק בליגה הזאת".

 

מדוע השנה המטרה עלייה? מה שונה השנה?

"רועי כהן שהינו מאמן הקבוצה, הביא יחד עימי שחקנים ברמה גבוהה מנוגי'דאת, הבאנו חלוץ אשר כבש 38 שערים עונה שעברה. להם יתווספו השחקנים המצוינים שיש לנו כבר בסגל, שאמורים לעשות את ההבדל השנה ולתפוס את המקום הראשון הכי המטרה היא עלייה".

 

איפה תשחק מכבי חנן אוחיון נצרת עילית העונה?

"למזלי, יש לנו תנאים מצוינים אשר אנחנו משחקים באיצטדיון ברמה של ליגת העל, איצטדיון גרין. חדרי הלבשה ברמה גבוהה מאוד, ובאמת שמבחינת הקבוצה והמועדון עצמו, הכל מסודר. באים החבר'ה שלנו, משפחה וחברים לראות את הקבוצה באיצטדיון, משפחתו של חנן מגיעה גם היא לעקוב אחרי המשחקים, פלוס ביקורים רבים של ראש העיר אשר נותן את תמיכתו. 50-100 אוהדים יש לנו בכל משחק, ואני מאמין שאם נהיה בצמרת הליגה אז כמות הקהל תגדל".

 

כיום אתה בן 35, יש מחשבות על פרישה?

"אני אגיד לך את האמת, כלל לא. הקבוצה אומנם שלי, אך אני משחק על כר הדשא בתפקיד הבלם אחורי- קשר אחורי ואין לי שום כוונה לפרוש. אני כמו פליקס חלפון שעושה הכל בהפועל בת ים, כך אני. תן לי ליהנות ממה שנשאר ואני  מאמין בכל ליבי שהשנה נעשה זאת ונעלה לליגה ב'".

 

 

 

 

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות